dimiles Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 nice bjaa, respect fo chizzle ferdig på jobb for idag jobbe imorgo også.. idag da sjefen min at jeg kommer til å tjene ca 65 000 eks. skatt :D:D digz0r2k3k4k5k eid! av å jobbe EN gang i uka!??! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 nice bjaa, respect fo chizzle ferdig på jobb for idag jobbe imorgo også.. idag da sjefen min at jeg kommer til å tjene ca 65 000 eks. skatt :D:D digz0r2k3k4k5k eid! av å jobbe EN gang i uka!??! 2 ganger i uka og ca 3 uker i sommerferien Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Må nesten prøve denne greia http://www.tragisk.com/index.php?id=tips018 Skulle vert en annen metode en lappen da. Lit tungvint med en lapp. Skulle stått et greit ord på klokka eller no. Har lest dette andre steder, og det skal vist virke. Er bare beskrivi lit simplere her, men greit nokk da. Har det problemet med at når jeg har kule drømmer (Om sex for ekesmpel), da vokner jeg fort forde jeg har inset at dette bare er en drøm. Lit iriterende. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Lurer på om jeg skal ta meg en tur til grotta. Men fan...idol...Lasse Uppman er med! Æææ Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Jeg har avslørt tidenes konspirasjon!! |king_m| er den egentlige hode bak den rusiske revolusjonen!! fant en glemt plakat i dag! den er litt stor! SER DERE!!! Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Sparks: Hvor mye tjener du i timen ? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Jeg har avslørt tidenes konspirasjon!!|king_m| er den egentlige hode bak den rusiske revolusjonen!! fant en glemt plakat i dag! den er litt stor! SER DERE!!! HalTan redux Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Haltan: siden du faktisk har brukt tid på den så synes jeg at jeg kan komme med kritikk .. hodet sitter for langt tilbake .. ser ikke helt okut med halsen der liksom Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Ja, jeg brukte hele 3 minutter... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 hey! det er mer enn mine 30sekunder Lenke til kommentar
Term Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 ufff nei da var på vei til jobb igjen. Blir vel å plage dere litt på irc i natt også om jeg kjeder meg. Det er jo helg så alt kan skje. Det bruker å være bra trøkk da uansett. får se Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Hoho, takk for tilbakemeldingene Og K-DoG og Haltan, "lol" Nå har jeg noe å utsette på |king_m|... Skal vi samle oss sammen og mobbe? ^^ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 BjaA: det har blitt gjort før her i SO (les SO2). Annyways, er i grotta nå. Må hente gammlingene rundt midnatt. De går natteravn av alle ting. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Har lest SO2 Men jeg husker det ikke Lenke til kommentar
sparks Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 No er eg drit forbanna altså Min tusande ofisielle post må jo væra spesiel! ka fan ska æ gjør? ok, jeg er ikke veldig flink med sånne dialekter.. men uff ja.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Ingenting. Vent på dine 10K Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Jannis15? Hehe, stemmer det... Syns faktisk litt synd på han, han var jo igrunn en ganske ålreit fyr. (selv om han hadde moped dilla og neon lys ) Jeg kom vell inn i SO2 på side 40 (om man viser 20 sider per side) så leste jeg det før side 40 også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg