Suppelars2k Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 BRA Freddy, bra du endelig tok litt fatt i situasjonen Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 BRA Freddy, bra du endelig tok litt fatt i situasjonen Ja Jeg har dessverre sett på alt for mye mobbing og slikt i min tid, men det skal ikke gjenta seg Prøver å vise alvoret i det til medelever som ikke skjønner alvoret i alt. Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 GJ bjaa, bra du tar ansvar Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Ja, det var superflott gjort av deg. Får vondt av hun jenta jeg... Får sånn morsinstinkt eller hva det heter... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Ja, det var superflott gjort av deg. Får vondt av hun jenta jeg... Får sånn morsinstinkt eller hva det heter... aka. medmenneskelighet? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Da drar jeg på restaurant og spiser ... wee jeg skal bestille nammis chicken tandoori... feberen har gått ned og jeg er fit for fight.. PS: Hva betyr enkli rich chocolate, osv.. er det at den er fyldig? Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Det var modig gjort av hun jenta som ble mobbet. Fint at noen tar ansvar. Håper det slutter der, og at det ikke skjer noe mer alvorlig. Han siste typen er nok rimelig pisset off, og han mangler tydelig totalt medfølelse for andre. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Ja, han siste fyren sitter ganske dypt "nede", med det mener jeg at han ikke gidder å gjøre noe på skolen, og han er abselutt ikke perfekt hvertfall. Han har lav sosial intelligens og hever seg frem ved å tråkke på andre. Han røyker for å få venner osv... Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Han har lav sosial intelligens og hever seg frem ved å tråkke på andre. Han røyker for å få venner osv... Taper Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Vell, nå syns jeg det blir for dumt å dele folk i "tapere", "kulinger", "nerder" osv jeg da Meninga med å kalle folk "tapere" kan ofte missforståes også... Lenke til kommentar
zed Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Er msn'en din nede nikkor? Høres ut som en taper av klisjesjangeren ja. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Vell, nå syns jeg det blir for dumt å dele folk i "tapere", "kulinger", "nerder" osv jeg da Meninga med å kalle folk "tapere" kan ofte missforståes også... Enig, derfor vi har uttrykkene: "asshat" "assclown" og "fucktwat" Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Veldig bra gjort BjaA! Står respekt av slikt og slike lærere. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Nice...personlig ville eg ha knekt noen ribbein på de men løsningen dokkors funker vel bra den også. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 (endret) Nice...personlig ville eg ha knekt noen ribbein på de men løsningen dokkors funker vel bra den også. Ikke "bra", 56^10 ganger bedre... Endret 6. februar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 vel nå skal eg spise. Omg føler meg helt j*vlig. Sovet 4 timer og eg sov meget lite igår også. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Er msn'en din nede nikkor? Høres ut som en taper av klisjesjangeren ja. Jeg bruker en annen når jeg vil slippe alt maset og slappe av... Bare add meg du Zed [email protected] O_o Nå har jeg vært og hamstret cola og digg Leide Identity som jeg skal se med en kamerat senere... Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Ja, han siste fyren sitter ganske dypt "nede", med det mener jeg at han ikke gidder å gjøre noe på skolen, og han er abselutt ikke perfekt hvertfall. Han har lav sosial intelligens og hever seg frem ved å tråkke på andre. Han røyker for å få venner osv... Først av alt: Bra jobba! Klassestyreren din er ikke bra, hvis han/hun visste om det så har lærere en plikt til å ordne opp (de får betalt for det). Enkelte folk er bare skutt i hode, slike vil man alltid møte. Men det var en gledelig ting ved å begynne på vidregående, 90% av folkene med avskutt hode dropper ut, de er aldri der. Og det er digg, skolen blir mye bedre uten de. Det varmer hjertet mitt hver gang jeg ser en fyr jeg gikk på barneskole/ungdomsskole med stå å henge. Han ahr null å gjøre bortsett fra å skaffe penger til dop. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 nice bjaa, respect fo chizzle ferdig på jobb for idag jobbe imorgo også.. idag da sjefen min at jeg kommer til å tjene ca 65 000 eks. skatt :D:D digz0r2k3k4k5k eid! Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 (endret) ^******^ Du slo meg sparks... med post 14000 i denne tråden Endret 6. februar 2004 av Straydog Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg