Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ØØØ... nypris da? 4-500 kr.. brukt. Spørs på merket dette og årsmodel.. spør på huggern.

sikkert ny pris ja.. merket er saab, model er 9000 og årstall er 88 eller 89.. husker ikke helt.

 

pappa kunne helt sikkert fått tak i en fra bekjente til en mye hyggeligere pris.. men han gidder visst ikke det da.. det er veldig typisk pappa.. hm.. tror kanskje jeg må ringe han i dag å be han se å få tak i en brukt men brukbar starter.. jeg nekter å kjøre saaben til TG slik den er nå..makan. :no:

Lenke til kommentar

litt miljøvennlig i alle fall.. siden jeg skrur av motoren i stedet for å la den stå å gå på tomgang i flere minutter..

 

å ha bil er jo ikke miljøvennlig i det hele tatt.. er klar over det, men jeg bor litt avsides.. så bil er veldig greit å ha for tiden.

 

å kjøre bilen på dynga hadde forsåvidt vært lurt uansett.. for den er ca en skraphaug. men da har jeg ikke no annet å kjøre med. så det gårke.

Lenke til kommentar

ARGH! *Irritert* tror folk at man er 24/7 telefonsupport, bare fordi man har litt peiling? :thumbdown: POKKER så plagsomt, møkkaungen maser høl i huet på meg! :mad:

 

K-Dågg: Hva er spess med den bilen? Se bare en bakende av en bil jeg :shrug:

 

The girls whose name shall not be spoken: DU OGSÅ? Alle er liksom syke for tiden :( Jaja, god bedring da :)

Lenke til kommentar

Morn

 

En jente i klassen min som har blitt mobbet opp igjennom alle årene på ungdom skolen fikk endlig "tatt" idiotene som gjorde det. Det dreier seg om 4 stykker i klassen (gutter!) som har drevet å plaget henne. De har mobbet henne fordi de sier hun lukter vondt og de kaller henne rasistiske ting som pakkishore osv...

Så pratet jeg med henne endag da, og hun fortalte om klasse styreren vi hadde ikke brydde seg om dette nesten, og at hun ikke viste noen annen utvei enn å fortsette resten av skole året med å bli mobbet, sparket osv (de guttene det er snakk om er idioter!) Så jeg og henne tok kontakt med engelsk læreren vår (som er en veldig streng og rettferdig lærere), og han ville hjelpe til. Så startet engelsk timen idag med at han fortalte en historie om en elev han hadde før som hadde en søster som tok livet sitt da han var 11 år gammel (!), og det var pga. mobbing sa han. Så sa han at mobbing også forekommer her i klassen og at mobbing ikke er lov. Så spurte han hvor mange som mobbet andre i klassen og ingen av de det gjaldt rakk opp hånda (selv om alle kikka dumt på de). Så gikk han videre å spurte hvor mange som ble mobbet her i klassen, og da rakk en opp hånda, det var henne det gjaldt om. Så begynte hun å grine (det skjønner jeg godt) og så bestemte læreren at hun skulle gå ut på gangen sammen med en tillits elev i klassen som da skulle passe på at alt gikk i orden og sånt, for da skulle de som syns de hadde gjort noe galt i forbindelse med henne gå ut å si unnskyld, og de skulle MENE det de sa, sa læreren. Så 3 av de 4 mobberene gikk ut ( 1 og 1), og gjorde sitt, så venta vi, satt stille i 15 minutter og venta på at siste mann skulle gå ut.. Alle viste hvem det var, og alle kikka dumt på han i 15 min... Så sa læreren "Nå har siste mann i hjørnet der nede fått tenkt seg nok om", så han var den eneste som ikke sa noe...Og det er han som er værst av disse mobberene... Så det ble en time med et oppgjør!

 

Så etter den timen så sa jeg alvorlig til de det gjaldt at de var noen j'ævla feiginger som går løs og mobber en jente (jeg sa det en og en til de), men de skjønte ikke hva de hadde gjort gærent...de hadde jo bare "tullet" litt, " jeg er liksom ikke dum" sier de... Men de har mobbet og sparket (!) henne i flere år nå, og stakkars lille jenta har ikke hatt noe bra å forsvare seg med... Så nå håper jeg de 4 skjønner litt mer av alvoret... Selv om jeg vet at den siste kaldhjertede 4.mann som ikke gjorde noe den timen kommer til å gjenta det.... og viss/når han gjør det kommer jeg til å reagere sterkt!

 

Skjønner ikke at folk kan være så jævlige :mad:

 

 

Pratet med mobbeofferet etterpå, og hun var veldig glad for at jeg hjalp henne og tok dette opp med engelsk læreren :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...