Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

yey!! fredag! fredag betyr straks helg! helg er stas! for da kan jeg spille masse diablo 2 LoD på nettet! :w00t:

 

dessuten betyr fredag at jeg enten får overnattingsbesøk eller blir overnattingsbesøket selv. og det kan jo ikke bli bedre enn det? =D

 

jeg har lovet mamma å bake kake til morsdagen.. åssen kake synes dere jeg skal bake? tenkte jeg sku gå for muffins + en ting til..

 

og så er buksene mine for store.. selv om vi sydde de inn i forgårs.. tenke seg til!

 

jeg vil til grimstad! nuh! hente hunk :love: med pc og så hjem å spillepille! wohoo!!

 

:thumbs: it's a good day yes! idol i kveld og! er det ikke? festlig!

 

noe som ikke er festlig er at jeg knakk neglen min i stad.. den finefine langelange neglen.. :( jeg var nesten ferdig med å knekke, rive og rydde sammen den utrolig digre pappeska.. knekk sa det.. fysj!

 

og! i helga skal det ses Pirates of the Caribbean på 32" 16:9 tv med surround! det blir stas det :dribble: deleted scenes! nice! *glede seg*

Lenke til kommentar
heh! Penta du er morsom, selv om du kanskje ikke prøver å være det :yes:

Ligger hjemme med feber, veldig kjipt fordi skulle ut med noen jenter fra klassen og spise etter skolen.,.. :mad: All mat kommer sannsynligvis opp igjen,så holder meg til te for øyeblikket... :thumbdown:

hehe :cool: takk! prøvde vel ikke å være det.. men så lenge jeg underholder så er det vel positivt!

 

var litt kjipt i dag tidlig når jeg sku fylle bensin på bilen.. for som kjent.. blandt noen her i alle fall, så har bilen vanskelig for å starte hvis jeg har stoppa da.. pga at starteren er fullstendig r0vfakked.. og når jeg skal fylle bensin og betale og sånn, så må man jo skru av motoren! miljøvennlig og sånn vettu..

 

greia var jo da at jeg skulle til jobb, hadde ikke meget god tid, og bilen slo seg vrang. veldig vrang.. vanligvis starter den etter en sånn.. 5-10 ganger.. men i dag.. neida.. ikke tale om.. alle som gikk forbi kikka på meg og glodde.. og til slutt kom det en mann bort og sa jeg måtte skru av lysa før jeg prøvde å starte den.. trokke det hadde no å si.. siden det ikke var problemer med at det var lite strøm.. menmen... så måtte jeg forklare da.. at det var no galt med starteren.. og slike problemer hadde han og hatt.. blablabla.. jeg måtte skifte ut starteren.. og da måtte bilen på verksted.. blabla.. joa tenkte jeg.. lykke til med å få pappa til å skifte ut starteren.. jeg har jo ikke prøvd å få han til å gjøre det før.. :roll: en del ganger.. usj..

 

tror jeg må tvinge han.. for det er jo greiere for han å bytte den en gang.. enn å ta den ut til stadighet å fikse litt på den? hm..

 

jeg må gå til legen.. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...