Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ARRGGH!!!!

Problemer for kunder på Loddefjord

Våre kunder på Loddefjord utenfor Bergen opplever nå problemer med internett tilgangen. Dette berører dessverre også kunder på Godvik, Kleppestø og Erdal. Det jobbes med å rette problemet.

Hele dag har eg vært uten nett. Har mine mistanker at det er de idiotene rett her nede som har gravd opp en kable eller noe. FFS!!!
Lenke til kommentar

FFS!!! Var uten nett igjen siden sist eg postet. :mad::angry:

/me har lyst å drikke i helgen. Har ett dilemma da. Avtalte med en kompis at eg skulle på fest hjemme hos han på lørdag men glemte at eg allerede har avtale med en annen kompis for vi skulle finne på noe. Han som skal ha festen er utrolig følsom og greier hvis eg ikke kan komme. Sist gang klikket han helt med å si mye rart og teit om meg fordi eg ikke kunne møte han en dag. Over følsom fyr altså.

:/

Lenke til kommentar
FFS!!! Var uten nett igjen siden sist eg postet. :mad::angry:

/me har lyst å drikke i helgen. Har ett dilemma da. Avtalte med en kompis at eg skulle på fest hjemme hos han på lørdag men glemte at eg allerede har avtale med en annen kompis for vi skulle finne på noe. Han som skal ha festen er utrolig følsom og greier hvis eg ikke kan komme. Sist gang klikket han helt med å si mye rart og teit om meg fordi eg ikke kunne møte han en dag. Over følsom fyr altså.

:/

Hum, var har skjedd. Hvorfor er du ikke moderator? :scared:

Lenke til kommentar

6R477Z0RZ @ 70R L33T!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

6R477Z0RZ @ 70R L33T!!!!!!!!!!!!!!!!!!!6R477Z0RZ @ 70R L33T!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...