Bamse_ Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Jeg ser deg Mr. "8-)".Ser deg ganske ofte i SO3..din sniker...ser hva vi skriver men skriver ingenting selv han leser sikkert fra post 1.. har ikke kommet hit enda.. spørsmålet er om han noengang blir ferdig... Da skal han lese en stund Begynner å bli noen poster nå.. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Hvis vi skriver 40 poster om dagen og han leser 40 blir han aldri feri! Jeg er god i matte rite? Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 noen som har lest sigurd hoel med sne? Hater norsk og jeg skal vurdere hvor bra den er...hvordan skal jeg kunne vurdere om noe er bra eller ikke når jeg aldri har lest en eneste bok? liker ikke å lese. leser bare faktatekster. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Sorry Åsmund, men jeg kan ikke hjelpe deg med det derre der. Annyways...stikker en tur på rimi og kjøper meg cola. Lenke til kommentar
8-) Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Okey siden dere klager over at jeg aldri skriver noen ting, bare leser så får jeg vel skrive et innlegg her. Jeg har lest mye av so3 mest fordi jeg var syk en stund og da hadde jeg litt for lite å gjøre Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 (endret) Vel, velkommen skal du være Anywaaaays, har nettopp (ok, en time siden) kommet hjem fra hafjell, var ok forholder, litt hardt, men bedret seg etterhvert Er litt ekkelt å kjøre brett når man er en smule klein, men det funka Ble bare litt... ustø den første timen... Lurer på om jeg skal legge med el tidlig i dag jeg EDIT: Nikkor, det heter PROSJEKT, ikke proscket eller alle andre fænnsi wannabe-østeuropeiske vridninger. Og: Den nye TG-logoen er da ikke noe spess, litt småkjip fasong som egentlig ikke sier meg noe mer en "virvel". Nok en EDIT: Now Playing -> Bobby Conn - United Nations "United Nations, United Nations, United Nations under the rule of ######!" Endret 5. februar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Frenchie, signaturen er ett stykk blasfemi på boks =) Snowboard er alfa & omega, den som sier imot er en idiot. Okay? Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 (endret) blæh-- alt sånt sjit suger..! Blir bare deprimert av det drittet her.. *Tenke på den varme deilige sommeren* Vifteovn: Bor du i Arendal btw? Endret 5. februar 2004 av FrenChie Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Jah, vel, jeg har spist en stykk classic big one, men er forsatt ikke no spess mett. Magen min er rar. Og en annen ting som skjedde for ikke så lene siden var at jeg tryna på gulvet. Foten min hadde sovnet helt og jeg røyste meg opp og strekker fram benet og bare "bang" så ligger jeg på gulvet med den ene foten helt utstrakt. Psyco.. Ny avatar by the way. Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Å skuffe våt snø, gjerne tonnevis av den, suger iallefall. Men ingenting er så pent som vinteren Hehe Haltan, jeg synes iallefall den var ganske tøff, men så er ikke jeg photoshophaxor heller da Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Og en annen ting som skjedde for ikke så lene siden var at jeg tryna på gulvet.Foten min hadde sovnet helt og jeg røyste meg opp og strekker fram benet og bare "bang" så ligger jeg på gulvet med den ene foten helt utstrakt. Psyco.. Hehe, sånn har skjedd meg også. Vi hadde 2 timers konsert i gymsalen, med steinhardt gulv. Og da måtte vi sitte på gulvet, det ble ******* trangt og noen merklige (!) sitte stillinger. Når jeg skulle reise meg opp (etter at benet hadde "sovna" mange ganger) så gikk jeg et skridd, også dælja jeg rett i bakken... Skumle greier... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Å skuffe våt snø, gjerne tonnevis av den, suger iallefall. Men ingenting er så pent som vinteren Hehe Haltan, jeg synes iallefall den var ganske tøff, men så er ikke jeg photoshophaxor heller da Jepp, måking er ikke favoritten Men det er jo faktisk forbanna god trening... Jeg er flink til å se slikt fra den lyse siden Tja, logoen er ikke DÅRLIG, jeg bare synes ikke en _logo_ skal være slik, egentlig (og den var litt billig...) Gissle, du er så sexy at om jeg var deg hadde jeg sugd meg selv på stedet Lenke til kommentar
sparks Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 haltan har blitt helt sånn æææææsj siden han har fått sånn en slik ei sak som man kan tegne med ijoni ej ejn fiin båt!§ Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 b-real! DU HAR PHOTOSHOPPA AVATAREN! (Like før jeg poster bildet i babethread'en ) Lenke til kommentar
zed Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 (endret) haltan har blitt helt sånn æææææsj siden han har fått sånn en slik ei sak som man kan tegne med Nei, EOD. Jeg har også photoshoppa Endret 5. februar 2004 av zed Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 nei det er vel bare datafriker her som meg selv, spurte på ett filosifi forum men ingen svar der heller. Må prøve så godt jeg kan. Spørre mamma ho leser masse. Snø er ganske kjekt. kan ta saltoer og slik uten å dra frem madrasser. Dessuten er det ingen insekter som lander på maten din. du kan sitte ute å kose deg. Liker å gå på ski gjør jeg og men må spise kveldsmat snakkas/skrivast Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 nei det er vel bare datafriker her som meg selv, spurte på ett filosifi forum men ingen svar der heller.Må prøve så godt jeg kan. Spørre mamma ho leser masse. Snø er ganske kjekt. kan ta saltoer og slik uten å dra frem madrasser. Dessuten er det ingen insekter som lander på maten din. du kan sitte ute å kose deg. Liker å gå på ski gjør jeg og men må spise kveldsmat snakkas/skrivast Har faktisk lest hele Sigurd Hoel - Møte ved milepelen. Det er grunnen til at jeg aldri i mitt liv skal lese noe av hen igjen. MAkan til forferdelige 400 sider skal du lete lenge etter. EMn jeg måtte lese ferdig, eller finne på nytt særemneopplegg da. Det var en lang bok. Heldigvis fikk jeg si MIN mening om boka Norsklæreren var ikke helt enig, mente det var fantastisk litteratur. Men 18-åringer var nok ikke helt de boka var beregnet for. En annen irriterende ting med herr hoels bøker er at det er lite man finner ved å google Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Vifteovn: Bor du i Arendal btw? Fra Arendal, indeed =) Why do ya ask, Suzy Creamcheese? Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 (endret) Du lukta litt Arendalitt Må bare minne deg på at arendal er den tristeste byen noen gang.. Etter det bygget i sentrum kom.. Husker ikke hva det var Endret 5. februar 2004 av FrenChie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg