Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, velkommen skal du være :)

 

Anywaaaays, har nettopp (ok, en time siden) kommet hjem fra hafjell, var ok forholder, litt hardt, men bedret seg etterhvert :) Er litt ekkelt å kjøre brett når man er en smule klein, men det funka :p Ble bare litt... ustø den første timen... Lurer på om jeg skal legge med el tidlig i dag jeg :)

 

EDIT: Nikkor, det heter PROSJEKT, ikke proscket eller alle andre fænnsi wannabe-østeuropeiske vridninger.

 

Og: Den nye TG-logoen er da ikke noe spess, litt småkjip fasong som egentlig ikke sier meg noe mer en "virvel".

 

Nok en EDIT: Now Playing -> Bobby Conn - United Nations

 

"United Nations, United Nations, United Nations under the rule of ######!"

Endret av HalTan
Lenke til kommentar

Jah, vel, jeg har spist en stykk classic big one, men er forsatt ikke no spess mett.

Magen min er rar.

 

Og en annen ting som skjedde for ikke så lene siden var at jeg tryna på gulvet.

Foten min hadde sovnet helt og jeg røyste meg opp og strekker fram benet og bare "bang" så ligger jeg på gulvet med den ene foten helt utstrakt.

Psyco..

 

Ny avatar by the way.

Lenke til kommentar
Og en annen ting som skjedde for ikke så lene siden var at jeg tryna på gulvet.

Foten min hadde sovnet helt og jeg røyste meg opp og strekker fram benet og bare "bang" så ligger jeg på gulvet med den ene foten helt utstrakt.

Psyco..

Hehe, sånn har skjedd meg også.

Vi hadde 2 timers konsert i gymsalen, med steinhardt gulv. Og da måtte vi sitte på gulvet, det ble ******* trangt og noen merklige (!) sitte stillinger. Når jeg skulle reise meg opp (etter at benet hadde "sovna" mange ganger) så gikk jeg et skridd, også dælja jeg rett i bakken... Skumle greier...

Lenke til kommentar
Å skuffe våt snø, gjerne tonnevis av den, suger iallefall. Men ingenting er så pent som vinteren :)

Hehe Haltan, jeg synes iallefall den var ganske tøff, men så er ikke jeg photoshophaxor heller da :p

Jepp, måking er ikke favoritten ;) Men det er jo faktisk forbanna god trening... Jeg er flink til å se slikt fra den lyse siden :yes:

 

Tja, logoen er ikke DÅRLIG, jeg bare synes ikke en _logo_ skal være slik, egentlig :) (og den var litt billig...)

 

Gissle, du er så sexy at om jeg var deg hadde jeg sugd meg selv på stedet :ermm:

Lenke til kommentar

nei det er vel bare datafriker her som meg selv, spurte på ett filosifi forum men ingen svar der heller.

Må prøve så godt jeg kan. Spørre mamma ho leser masse.

 

Snø er ganske kjekt. kan ta saltoer og slik uten å dra frem madrasser.

Dessuten er det ingen insekter som lander på maten din. du kan sitte ute å kose deg.

 

Liker å gå på ski gjør jeg og :)

men må spise kveldsmat snakkas/skrivast

Lenke til kommentar
nei det er vel bare datafriker her som meg selv, spurte på ett filosifi forum men ingen svar der heller.

Må prøve så godt jeg kan. Spørre mamma ho leser masse.

 

Snø er ganske kjekt. kan ta saltoer og slik uten å dra frem madrasser.

Dessuten er det ingen insekter som lander på maten din. du kan sitte ute å kose deg.

 

Liker å gå på ski gjør jeg og :)

men må spise kveldsmat snakkas/skrivast

Har faktisk lest hele Sigurd Hoel - Møte ved milepelen. Det er grunnen til at jeg aldri i mitt liv skal lese noe av hen igjen. MAkan til forferdelige 400 sider skal du lete lenge etter. EMn jeg måtte lese ferdig, eller finne på nytt særemneopplegg da. Det var en lang bok. Heldigvis fikk jeg si MIN mening om boka :D Norsklæreren var ikke helt enig, mente det var fantastisk litteratur. Men 18-åringer var nok ikke helt de boka var beregnet for. En annen irriterende ting med herr hoels bøker er at det er lite man finner ved å google :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...