Åsmund Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 ja jeg fikk igjen en norsk stil i dag. 1/2 BRA! Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Hade ppl. Me stikker på ball nå oje Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Blah...må støvsuge snart... Har lyst på pizza faktisk. Lurer på om jeg skal leie en film elns Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Argh. mandag etter skole: Fysikk til jeg legger meg Tirsdag det samme Onsdag det samme I dag etter en grusom fysikk prøve på skolen så må jeg sitte resten av dagen med en norsk stil og noen kjemi eksamens opgaver som er til innlevering i morgen. Skriver om: Militærtjeneste, siviltjeneste eller totalnekting, hva er det rette i våt tid. Skriv et debatt innleg (slipper i det minste og skrive den på nynorsk da, noe alle de andre må. Det er jo et lyspunkt ) Boring!!! Oppå det hele som klaga pappa på musikken så jeg måtte sette den ned noe sykelig. Musikken som var det enaste som kunne holde meg oppe, men nei. Jeg er dømt til evig fortapelse! Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Nettopp spist pizza jeg... Synes Pizza Orginale kunne kommet i litt større utgaver...ikke nok til å mette den lille flisa der.. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 pappa klaga på musikken her og. iriterende. men på lørdagen reiser de og jeg får damebesøk. Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 pappa klaga på musikken her og. iriterende.men på lørdagen reiser de og jeg får damebesøk. lucky you Skal ut å se LOTR atter en konge for 4 gang jeg Lenke til kommentar
mac1334 Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 ja jeg fikk igjen en norsk stil i dag. 1/2 BRA! Heldig med den åsmund... Fikk ikke stort bedre jeg da men.. Lenke til kommentar
mac1334 Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Forresten.. Det viktigeste er ikke å få bra karakter, men å ikke stryke.. Hjelper ikke på dette tilfellet her da men.. Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Hvert 2.6 sekund dør et barn som ikke er fyllt 5 år. 33,000 dagen. Setter ting i perspektiv det. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Jeg ser deg Mr. "8-)". Ser deg ganske ofte i SO3..din sniker...ser hva vi skriver men skriver ingenting selv Lenke til kommentar
fAight Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 NEIFAEN, azza! Banka nettopp på døra og gjett hvem som stod der?! ... NRK-lisenskontrolløren! Jaja, moro så lenge det varte.... Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 NEIFAEN, azza! Banka nettopp på døra og gjett hvem som stod der?! ... NRK-lisenskontrolløren! Jaja, moro så lenge det varte.... Rappa de tv'n din?! Lisens er det sykeste som noen gang er oppfunnet...hvem ser på NRK anyway Lenke til kommentar
fAight Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 (endret) hehe, nei, tok ikke tv'en, men nå må jeg jo betale 955 kr halvåret! Har sluppet å betale hittil, fordi kabel-abonnementet har stått på huseieren, og tv'ene og videon har stått på pappa sitt navn... Da han banka på døra, og jeg lukket opp så drev jeg og så på tv'en + at den er veldig synlig fra inngangs døra...så da var det bare å legge alle kortene på bordet. Heldigvis, var kontrolløren ganske hyggelig ÆSJ!! Endret 5. februar 2004 av ridgea Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Hva var run kommandoen for å formatere hele C disken igjen? Husker ikke Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 hm, gidder jeg å trosse drittværet, og stikke bortom en av de lokale Rimi'ene, og kjøpe en Grandis? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Hva var run kommandoen for å formatere hele C disken igjen? Husker ikke format c:\ Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Hva var run kommandoen for å formatere hele C disken igjen? Husker ikke format c:\ ****** da hadde jeg rett da anyway takker og bukker Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Jeg ser deg Mr. "8-)".Ser deg ganske ofte i SO3..din sniker...ser hva vi skriver men skriver ingenting selv han leser sikkert fra post 1.. har ikke kommet hit enda.. spørsmålet er om han noengang blir ferdig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg