fy_pokkers Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 It rawked =) Gleder meg til imorra Schau får såå gjennomgå Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Biting dog in tha house.... Nå har eg vært ute og trent hunden til kompisen. Begynner å bli flink nå. Bjeffer på kommando og går fot. Men er ikke så flink til å søke enda. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Nå har jeg ventet i et par timer på at disken min kanskje skal bli fikset igjen. CFD hjalp meg med et program istad, som ser ut til å ordne det for meg Får håpe det går, halvannet minutt igjen nå oO Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 VoiVoi! Har nylig () kommet hjem fra festen, var egentlig ganske bra, vors med hyggelige folk og vår venn her vinflaske (+ mr. pils) I morgen er det HAFJELL Natta dudes and dudette Oh, katten min heter Tussi(pus), men kaller henne mest for "Tusse" eller "kattelatte" osv. Lenke til kommentar
Term Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 æh jeg kjeder meg. er tørr i munnen av å spise for mye chilinøtter. nappa dem fra minibaren til et rom So hows it hanging? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Den henger ikke akkurat nå. Den ligger og slapper av i stolen eg sitter i. Ikke noe spess.kjeder meg- Lenke til kommentar
Term Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 jepp samme her. hentet en cola til å flushe ned nøtterne med, og den smakte helt jævlig. Ellers så er jeg klar for vinterferien snart. Når er det den er. Da kommer det noen hjem Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Hahaha denne gjorde susen.Lol http://news.com.au/common/story_page/0,405...5E13762,00.html Lenke til kommentar
sparks Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 God morgen småfolk! Idag er det heldags i nynorsk og den 16 feb er det heldags i matte.. BÅNN! vi preikes. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 (endret) Bah. Er så trøtt at det føles litt som eg skulle være små brisen. Kinda nice. Eg torturer meg rett og slett. Skal ut klokken 14 og eg skal prøve å holde meg våken så lenge som mulig. Btw Prøver sucks. Endret 5. februar 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 (endret) Gud Murgon. Nå skal jeg på skolen og ha proseckt(jobbe hjemme) til kl halv 3. Vi sliter egentlig litt så må gjøre mye i dag,(har ikke startet på det en gang og det begynte på mandag men men...) Halv 5 er 60'talls ball, som kommer til og bli drit b0ring BAH . Men men, nå må jeg på skolen,Hade f0xs Edit: Lykke til Sparks Endret 5. februar 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 jaura nå er jeg på skolen. Kjekt med media og kommunikasjonslinje. bærbar pc og konstant internett hjemme og på skole. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Kult Snart ferdig med prosjecktet nå jeg...jihoo... Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 PT registrert deg på mscon.net Det er bra, jeg planlegger å være litt mer aktiv der nå. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Digg, sitter på skola med lappisen og laster@ 500kb/s Lenke til kommentar
PT Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 PT registrert deg på mscon.net Man måtte jo være registrert for å titte innom babethreaden, så hadde jeg egentlig et valg? Er syk i dag, men nå eter jeg ostepølse, så da ble alt så bra igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg