Åsmund Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 (endret) nja...trenger han litt oppmerksomhet kan han vel få det og. Virker kanse barnslig å si skjult at man vil ha oppmerksomhet, men alle trenger jo det. foresten jeg skjuler det ikke. bilde på forumgalleriet. plz? Endret 4. februar 2004 av Åsmund Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Eg kan være attention whore avogtil eg og uten å legge merke til det selv. Btw dere jenter har lov å bruke bildet mitt til å o******e hvis dere vil. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 WÆÆÆ! Finner ikke vinopptrekker :| Anyways, gotta go. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Bruk en av krøllene dine. Lenke til kommentar
PT Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Bruk en av krøllene dine. Er vi i det humoristiske hjørnet i dag? Lenke til kommentar
sparks Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 den lo jeg faktisk godt av Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Me2 *sitter og ser lene på cam * Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Tør jeg spørre hva som er meningen med denne tråden? Har ikke helt fattet poenget. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 (endret) Hva med og lese hele So3 og deretter spørre? Edit: Du kan f eks fortelle hvordan dagen har gått, Whine, osv osv osv Endret 4. februar 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 691 sider... trokke det Ah. Om å gjøre å få sagt siste ord. Heh... (dumme dan1el). Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 691 sider... trokke det Ah. Om å gjøre å få sagt siste ord. Heh... (dumme dan1el). Snakke piss er målet. Problemet er at man blir spamwh0re av det. Ble banna fra en sånn klage side på it's learning (skolens internett greie med fag-planer, info osv) pga mye spamming. Var vel littt mye OT på den klage greia, er vant til SO3 Lenke til kommentar
sparks Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Bjaa, i want j00 on msn! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Hmz...kom til å tenke på...jeg er vel på en måte SO3 sin egen mod Moahaha Jaja...drar til grotta om ikke så alt for lenge. Skal ta med digitalkamera..lenge siden jeg har hatt noen bilder der nede ifra. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Har aldri sagt at jeg ikke er attentionwhore Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Arggh...omg folk er teite avogtil. Oppgraderte pc'n til svogeren som sagt men har ikke giddet å installere noe før igår. Installerte win2k tilhan og alle drivere til alt på pc og sånt. Nå whiner han fordi eg ikke har installert programer som publisher, autocad osv.... ka i helsiken det må da han gjøre selv FFS!!! Late folk. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Hallo Sparks Jeg har akkuratt formatert og styra, så jeg har ikke fått lagt inn msn enda Trur jeg har klart det umulige IGJEN! 70GB med musikk og programmer og noen få filmer er borte *gone* ****** at jeg ikke klarer å lære av gamle feil!! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Kan anbefale iRiver IGP-100 fra amerika til 1600 kr.. det er helt utrolig hvor bra denne saken er til den prisen.. Den koster 3k i norge.. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Føler for deg BjaA Takk, det varmet Har enda mer å whine over jeg da men, skal ha naturfag prøve imorgen, men leste mye på skolen, så jeg gidder ikke å lese mer Så nå er det bare å starte å rippe CD'er og laste ned musikk igjen da....Musikk er det viktigste jeg har på pcen nesten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg