Bamse_ Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Hmmm, hvem er "gutten din", Razor(blabalbla) Har du noen på si? Neida... Anywaaays, nettopp kommet hjem fra skolen, er nesten ikke overtrøtt i Kveld blir det fæst, om jeg gidder og/eller ting går som planlagt. Og i morgen blir det skidag på hafjell Fest på en onsdag?! jeg vil oooog Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 klara klok sa at det var helt naturlig for en på min alder å eksprimentere med seksuelle ting! så det så! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 klara klok = eid. EOD as in tor Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Bjaa: JA! Anyways...ARGHH! Problemer på Loddefjord, Sotra og AskøyKunder i områdene Loddefjord, Erdal, Kleppestø og Tonafjellet opplever brudd i Internettforbindelsen. Det jobbes med å rette problemet. 04.02.2004 Første gang at eg har vært uten nett inatt. Forsatt faller linjen ut innimellom som da eg skulle poste her og måtte vente 10min før den kom tilbake igjen. Jaja....NGT er konge forsatt. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 klara klok sa at det var helt naturlig for en på min alder å eksprimentere med seksuelle ting! så det så! Ååållright! Prøv å putt en Rambrikke i høna du, og se hvor mye du tenner på det Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 (endret) *Slettet* Endret 4. februar 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 klara klok sa at det var helt naturlig for en på min alder å eksprimentere med seksuelle ting! så det så! Ååållright! Prøv å putt en Rambrikke i høna du, og se hvor mye du tenner på det Tror nok jeg hadde tent meget lite på det. Rambrikken hadde jo blitt ødelagt! Nei, fysjom! Slike groteske opplevelser vil jeg ikke ha noe av! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Bjaa, nå har jeg begynt å høre på guns n roses.. så nå må du anbefale Lenke til kommentar
sparks Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 OG mp3 spillern FUNKER :D:D:D!!! Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 klara klok = eid. Klara Klok = noe man leser når man trenger en god latter Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Jeje Nå skal jeg på komfir "trening" BAH Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Fypokker så eg kjeder meg for tiden. Har vært sånn i de siste dagene. Bare idler og venter på at noe skal skje men det skjer ingenting. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Fypokker så eg kjeder meg for tiden. Har vært sånn i de siste dagene. Bare idler og venter på at noe skal skje men det skjer ingenting. Du får skrive en kort test om dine høyttalere så jeg kan bestemme meg om jeg skal kjøpe de ? Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 (endret) Meh, dagens busssjåfører er altfor oppvakte :/.. Jeg klarte å glemme det faktumet at busskortet mitt gikk ut i går, og kom ikke på det før jeg hadde matet "kort-automaten" med kortet mitt, og fikk opp en melding om at det var utløpt.. Jeg prøve å late som om ingenting hadde skjedd, og bare gå videre innover i bussen, og dermed slippe og betale. Men.. Bussjåføren fulgte for godt med, og kastet meg ut av bussen (ikke bokstavelig ), og jeg måtte gå hjem igjen, hente penger, og gå ned til bussstasjonen igjen, for å ta neste buss. Men.. den kjørte selvfølgelig rett forbi meg, slik at jeg ble nødt til å vente på den neste bussen, som var kraftig forsinket. Og da jeg endelig ankom skolen, var timen godt i gang .. Endret 4. februar 2004 av Soldier_448 Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Fypokker så eg kjeder meg for tiden. Har vært sånn i de siste dagene. Bare idler og venter på at noe skal skje men det skjer ingenting. Du får skrive en kort test om dine høyttalere så jeg kan bestemme meg om jeg skal kjøpe de ? https://prisguiden.no/vis_produkt.p...d=14878&id=5578 Lenke til kommentar
sparks Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 kjøpt *vente på lønning* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 mihi. nå har jeg fått oppgradert med mer ram *bli litt kåt* Sorry, men kan man være mere fjortis og prøve å få mere oppmerksomhet? Hva er fjortiss med det da? Nei, det kan være det samme. Virker bare så attentionwh0re. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg