Suppelars2k Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 CFD, du er min GUD... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Huff og huff så eg kjeder meg. er ikke trøtt i det hele tatt og røykesugen som pokker men har ikke flere røyk. Lenke til kommentar
Term Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Ja siden hun var edru ja. Tror neppe du hadde syntes hun var stygg hvis du var drittings. *grin* Kunne hun ikke blowe deg bak disken mens du bare sto der og latet som du holdt på med noe? Btw hmm har ikke du dame du? Jojo har jo dame i en uke til jeg. men det er bestandig gøy når sånt skjer. Dama drar tilbake til sydney om litt under en uke nå...og pga det er usikkert om hun får ny jobbtillatelse fra feb neste år...så tror jeg vi bare sier stopp i forholdet. Ingen vits å begynne å forvente at hun kommer tilbake. Hun har lyst, og har jobb...men det er avhengig om hun får lov hos myndighetene. Ellers kommer hun ikke. Vi skilles som venner om ikke annet. Btw funker ikke særlig at noen suger deg under disken...det er for åpent bak Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 /me har skrevet ferdig stilen sin... Den ble fiffig nok hetende "Ullteppe og salongrifle" leckher! Nå er jeg TRØTT! SOVE! MAT! SKOLE! *ugh* Lenke til kommentar
Term Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 /me har skrevet ferdig stilen sin... Den ble fiffig nok hetende "Ullteppe og salongrifle" leckher! Nå er jeg TRØTT! SOVE! MAT! SKOLE! *ugh* Hehe kul tittel. Kjeder meg også. Sitter på jobb, og har akkurat sett maverick. Å tenker på å se litt matrix reloaded nå. Satans kjedelig på en søndag her. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 ahh da har eg kjedet meg fram til nå. Nå er eg trøtt av kjedsomhet at eg bare legger meg og håpe at eg til slutt sovner. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Vell....siden dere har så fine og dyre skjermer så har ikke jeg noe jeg skal ha sagt...Kjører bare 1024x768 jeg...på en dårlig 17 tommer.... orker ikke høyere oppløsning i windows, for da går hertzen ned til 60 og jeg får vondt i hue! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Skal om noen par minutter på jobb-intervju eller hva man skal kalle det Kan jo bli artig Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 God morgen alle små og store... Nå sitter jeg på skolen og kjeder meg. Har i tillegg vondt i sitteutstyret mitt, og har typisk nok endt opp med den hardeste stolen i klasserommet ettersom ingen andre klarer og sitte på den uten og klage. Og jeg er eneste jente i klassen... Are'nt I brave or what? Vel, skal jobbe med nettverk her nuh... festlig. Faktisk en av de tingene innen data som intresesserer meg minst. Vel vel vel, en kanke alltid ha det kult da... Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 God morgen du! Evt. god dag.. Føles som dag for meg.. har nettopp hatt gym og det er lyst ute. Er rimelig våken i trynet :nice: Er det VK2 Systemutvikling/drift du har? Jeg har det veffal.. vi satt opp nettverk for en stund siden. Syns det var litt småkult. Vi lagde tilogmed våre egne TP kabler! *stolt* Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Jeg går på IKT Driftsfag VK1 jeg... Og joda, har laget TP kabler vi og. Hele nettverket i klasserommet har vi tilpasset og koblet selv... ganske kult det da egentlig. Kjekt og kunne, men jeg er mere programmvare\programmerings iteresert så... Sitter her og prøver forstå forskjellen på svitsj og hub og LAN og whatever. Sitter pg glaner vekselvis på skjemen og på folka her inne... Er litt frustrert her og, bruker Win98 på maskinene her og den river og kødder no så j****ig til tider... *savne Linux'n hjemme* Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Nå sitter jeg på skolen og regner SIFO budsjett... wee! (nei) Jaja, jeg er trøtt som ****** og kom for sent på skolen på grunn av norges største spiss- inkompetanse: Oslo Horveier. Ble dytta av bussen fordi den var stappfull! Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Kan trøste deg med at jeg og kom for sent i dag... Hvorfor vil ingen vite, men det var ikke pga noen buss akkuratt. Den veien jeg skal er det alltid plass om morgenen... er verre år jeg skal hjem igjen de dagene jeg er ferdig 15:15. Da slutter vist resten av Bergen og både på skole og jobb... urk! Blir vel en sånn buss i dag tenker jeg... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Buss mellom 15-17 er noe herk i uke dagene ja. Argg husker når eg måtte ta bussen fra NGT bygget i sandsli til vadmyra. Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Ooooooookei... der gikk de mannlige hormonene litt utta kontroll her inne tror jeg... lærer'n er ute, det er full musikk på og folk er litt mer rundt omkring enn strengt tatt nødvendig... Vist noen peller på meg så skal dem ****** meg så føle PMS utenfor PMS perioden ass... Lenke til kommentar
t0r Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Ok, høres ikke bra ut :S Jeg kom hjem klokka 10:00 fra skolen jeg. Jeg har skrevet en resonerende stil på 1 og en halv side om jenter og motepress Gikk kanskje litt tidlig men, *håpe på bra karakter* Men jeg får aldri det, uansett hvor lenge/langt jeg skriver/sitter. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 God morgen alle små og store... Nå sitter jeg på skolen og kjeder meg. Har i tillegg vondt i sitteutstyret mitt, og har typisk nok endt opp med den hardeste stolen i klasserommet ettersom ingen andre klarer og sitte på den uten og klage. Og jeg er eneste jente i klassen... Are'nt I brave or what? Vel, skal jobbe med nettverk her nuh... festlig. Faktisk en av de tingene innen data som intresesserer meg minst. Vel vel vel, en kanke alltid ha det kult da... Nettverk er jo morsomt da Er jo det av datamaskiner som vi har vært mest innom.. Kan du lagene i OSI modellen da? Eller hvordan fargene skal på en TP kabel? BAH! MSN`n her er for gammel.. Har bare forumet og det er kjipt.. Musikk er det her 24/7.. Vi driver og leker med en 2x300Watt forsterker og vi kjører den på 100Watt når det slår som værst. (og de som har peiling vet at det er masse lyd på noen B&O høytalere ) Får håpe du fikser sitteutstyret ditt da.. Du kan jo bruke en slik masasjepute vi snakket om ,men bruk den til noe litt mer fornuftig enn det jeg prøvde og bruke den til da.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Så eg er den eneste som er hjemme og slapper av? *grin* Var forresten nede hos aetat isted men de hadde ikke noe spennende. Nå begynner det gøye. :/ Lenke til kommentar
CFD Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Mens jeg skrev det forrige inlegget så fant folka her ut at de skulle ta en 0.5flaske og helle endel over meg. Jeg fyrte med alle pluggene og sprutet 3-4ganger så mye på han som spurtet *savne* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg