Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flodhest: Jeg vet ikke hvordan det er når bedøvelsen går ut etter kuttskader, men da jeg brakk nesen så den ble helt flat inntil ene siden av fjeset måtte de knekke den tilbake. Fikk bedøvelse, men da den gikk ut var det mindre behagelig å i det hele tatt være til...

Lenke til kommentar

hmmm være våken med meg da? sitter å kjeder meg å ser på film. Ikke mye å gjøre så jeg har henta meg en pakke med maryland cookies å venter på film på C+, er ikke så interesert i sladdet new wave hookers 6 ... lol

Lenke til kommentar

[02:17] <LordTerm> lol i tromsø. men må stikke., har en kamerat som kom innom .

[02:17] <LordTerm> laterz

[02:17] * LordTerm has quit IRC (Quit)

[02:18] <Wabby^^> du får kjøre det slik LordTerm . maser de på seg så spørr du dem og blunker " skal du værra med å se på frimerkene mine" ... de tenker noe annet å sier ja... dere kommer til deg du finner frem frimerkene og virker skikklig intressert. viser dem og forteller litt om hver enkelt. gjerne noen simple og bare 2 -3 stykk.. så går du å legger deg og sier hun kan låne soffan om hu vil... en kamerat av meg gjorde det engang

[02:18] <Wabby^^> FAAN!!!

[02:18] <Wabby^^> han stakk nå som jeg skrev alt det

[02:18] <Wabby^^> møkkamann

Sånn Term.. Måtte poste den her da du stakk etter jeg hadde skrevet sååå mye.. *grumpy*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...