b-real Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Natt Nikkor. Og det så pent ut flodhest...ordentlig :\ Ny avatar..o_O Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 hehe, artig avatar B|Real Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Hehe flodhest. Du har det med merkelige ansiktsuttrykk b-real;) Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Flodhest: Jeg vet ikke hvordan det er når bedøvelsen går ut etter kuttskader, men da jeg brakk nesen så den ble helt flat inntil ene siden av fjeset måtte de knekke den tilbake. Fikk bedøvelse, men da den gikk ut var det mindre behagelig å i det hele tatt være til... Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 (endret) ....... Endret 17. januar 2005 av AnAnAs Lenke til kommentar
zed Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Jeg trodde jeg var gutten din jeg Og vi hakke krangla. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 /me er home alone! Folka er i Arendal til Onsdag. Og imorgen kommer sannsynlighvis disken min og kablen til wabby :skchåål: *danse* Lenke til kommentar
zaico Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 /me er home alone! Folka er i Arendal til Onsdag. Og imorgen kommer sannsynlighvis disken min og kablen til wabby :skchåål: *danse* Og jeg med 25 venner og en dunk sprit Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 I second that...And then we have LAN God night ppl Lenke til kommentar
zaico Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 I second that...And then we have LAN God night ppl du mener vell LANN (long and naught night)? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 (endret) ........ Endret 17. januar 2005 av AnAnAs Lenke til kommentar
Term Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 hmmm være våken med meg da? sitter å kjeder meg å ser på film. Ikke mye å gjøre så jeg har henta meg en pakke med maryland cookies å venter på film på C+, er ikke så interesert i sladdet new wave hookers 6 ... lol Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 kos det term... På jobb eller ? Lenke til kommentar
Term Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Jo som vanlig. Har fixa kredittkort terminalene nå, så kan slappe av nå. Så sier jeg til sjefen at det tok masse timer Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 sleskt... Grattis med 1K med "registrerte" innlegg btw Lenke til kommentar
Term Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 hehe tack. Tenkte jeg skulle bumpe den opp sånn at jeg hadde noe rundt. Skal stoppe nå Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 [02:17] <LordTerm> lol i tromsø. men må stikke., har en kamerat som kom innom . [02:17] <LordTerm> laterz [02:17] * LordTerm has quit IRC (Quit) [02:18] <Wabby^^> du får kjøre det slik LordTerm . maser de på seg så spørr du dem og blunker " skal du værra med å se på frimerkene mine" ... de tenker noe annet å sier ja... dere kommer til deg du finner frem frimerkene og virker skikklig intressert. viser dem og forteller litt om hver enkelt. gjerne noen simple og bare 2 -3 stykk.. så går du å legger deg og sier hun kan låne soffan om hu vil... en kamerat av meg gjorde det engang [02:18] <Wabby^^> FAAN!!! [02:18] <Wabby^^> han stakk nå som jeg skrev alt det [02:18] <Wabby^^> møkkamann Sånn Term.. Måtte poste den her da du stakk etter jeg hadde skrevet sååå mye.. *grumpy* Lenke til kommentar
Term Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 lmao !!!!! det er så kult å gjøre. Jeg har bare dratt med meg ei for så å si at hun kunne ta soffan for jeg orka ikke. Men det med frimerker må jeg prøve Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 God morgen Nå er jeg fader så trøt, orker nesten gå bortover... Men må gjøre ferdig engelsk stilen, det er heldigvis prosjeckt i dag da Have føøn ppl Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Good Morning d00ds Matte lekser suger, og dobbeltime i matte time suger mer *whine* Disken og kablen til Babby^^ har kommet idag, weeeee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg