darkness| Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 mihi. nå har jeg fått oppgradert med mer ram *bli litt kåt* Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 hm, en kamerat ringte meg nettopp; han har visst funnet ut at han skal dedikere livet sitt til å skrive navnet på morderen på innsiden av coveret på alle Agathe Christie's (elns) whodunnit-bøker han kan finne på biblioteker o.l. .. ._o Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 mihi. nå har jeg fått oppgradert med mer ram *bli litt kåt* Sorry, men kan man være mere fjortis og prøve å få mere oppmerksomhet? Np: Razel - If Your Mother Only Knew Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Var det så fjortiss? BTW, Razel er feeet! Er så sjukt når han lager beaten og synger samtidig. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Var det så fjortiss? BTW, Razel er feeet! Er så sjukt når han lager beaten og synger samtidig. Vel, ja... Lenke til kommentar
fAight Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 B|Real, nice music ...kule linker til rahzel og yuri på humor-kategorien Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Np: Razel - If Your Mother Only Knew hm, hva er egentlig pointet med dette? Er det bare jeg som ikke ser noe poeng i å poste navnet på sangen man spilte i winamp/x mens man skrev posten? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Np: Razel - If Your Mother Only Knew hm, hva er egentlig pointet med dette? Er det bare jeg som ikke ser noe poeng i å poste navnet på sangen man spilte i winamp/x mens man skrev posten? Og du kaller deg en SO bruker? Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Mange mysterier i livet.. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Nei? Har jeg noen gang kalt meg en SO-bruker? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 (endret) Må poste en post med en link så eg kan høyre klikke og lagre som siden det ikke gikk ann å gjøre det på siden deres. http://www.spetakkel.com/video/fame.mov Edit: DAMN IT! gikk ikke det......FFS! Endret 3. februar 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
fAight Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 lol SnowDOG_ btw, man har egen Test-kategori til slikt.... Feilpostet2k Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Må poste en post med en link så eg kan høyre klikke og lagre som siden det ikke gikk ann å gjøre det på siden deres. http://www.spetakkel.com/video/fame.mov Edit: DAMN IT! gikk ikke det......FFS! 404 :\ Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Her er videon: http://www.spetakkel.com/video.php?ID=FAME...e=400&hoyde=315 For de som gidder. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 lol SnowDOG_ btw, man har egen Test-kategori til slikt.... Feilpostet2k Tja skulle teste her mens eg fortalte ka eg holdt på med....dagbok..... Lenke til kommentar
fAight Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 ...forresten, har du blitt nedgradert til "vanlig" dødelig bruker, dog? Lenke til kommentar
fAight Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 (endret) nevermind! Endret 3. februar 2004 av ridgea Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 vil ikke snakke om det..... ja.. eg var vist ikke egnet til det. Du kan jo skjekke alle mine poster fra den 26 og se om eg ikke var egnet. Jaja skulle egentlig ikke snakke mer om det men du spurte. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 vil ikke snakke om det..... ja.. eg var vist ikke egnet til det. Du kan jo skjekke alle mine poster fra den 26 og se om eg ikke var egnet. Jaja skulle egentlig ikke snakke mer om det men du spurte. Noe som er en idiotisk ting bedømmels imo, men dog ikke jeg som bestemmer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg