fAight Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 ....ah, Candyfloss var det ja ....why ny konto? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 goddamn, skadet hånda ista, fikk kuttet den da jeg vaska opp. Ble rimelig dypt, så inn til knokkelen liksom, så en sånn greie som bevegde seg når jeg bevegde fingrene opp og ned...ble mildt sagt litt satt ut for å si det sånn. Men kom meg ned til legevakten da, og fikk en liten sprøyte og fikk sydd litt Lenke til kommentar
fAight Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 ...dakar deg *blåsePåhånda*... Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 takk! nå ble den mye bedre Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 (endret) legevakten er alltid like gøy, og så har de folka som jobber der en sterk trang til å få deg til å holde helt absurde stillinger med armer og bein, mens de trykker på vonde steder. Lurer på hva slags folk som egentlig vil jobbe på legevakten... Endret 3. februar 2004 av sluffy Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Fytti Hekken!!! Prøvd en annen brus idag som var ny for meg. DrPepper! Det smakte hor og ******. Hvordan kan folk finne på å lage slik brus ! Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 DrPepper er godt! *kremt* ..nei.. Men hvis du har lyst på så legger det en i dunken på utsiden av jobben, så godt som full Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 DrPepper er godt! *kremt* ..nei.. Men hvis du har lyst på så legger det en i dunken på utsiden av jobben, så godt som full Det er et under for meg, men det er faktisk mange som er helt ville ettter DrPepper. Selvom det smaker møkk.... Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 (endret) aiiiiihhh.... Hatt blodløypa i dag, da.... Løpe 15 min sammenhengende hinderløype... Weee Så leggen min er helt ødelagt, så skal ikke trene i dag likevel... Skal heller ikke jobbe, skal heller ikke øve til crappy norskprøve... JEG SKAL VÆRE SOSIAL Du går på OHG?! You can't hide! Hvilken trinn går du på? OG JEG HAR BILLETTER TIL TG! Endret 3. februar 2004 av Oovz Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 omg! kom akkurat på noe, når bedøvelsen i såret gir seg må det vel gjøre sykt vondt eller? Noen som har erfaring med dette? løftet opp plasteret nå, og fikk meg en liten støkk...hater blod og dype kutt Lenke til kommentar
fAight Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 jau, det vil gjøre vondt ta et par ibux, vil sikkert hjelpe. Isj, blod og dype sår er *blåseMerePåhånda* Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 argh... *grue seg* Men det hjelper jo når du blåser på da Sitter her og drikker cola og læxern jeg...skulle på skidag med skolen i morgen, men det ble ikke noe av..stingene kunne ryke shit happens. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Fan, magen min er helt rar... Alt jeg spiser smaker lite og ingenting :\ Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 argh... *grue seg* Men det hjelper jo når du blåser på da Sitter her og drikker cola og læxern jeg...skulle på skidag med skolen i morgen, men det ble ikke noe av..stingene kunne ryke shit happens. Neh, kuttsår verker ikke, så fremt du holder sårkantene isammen. Ganske ryddige greier, egentlig. Brannsår, derimot. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 hm, okey...vi får se hvordan det går. Hvis dere hører skrik i det fjerne i natt så vet dere at det er bedøvelsen min som begynner å gå ut...præhæhe. tok et bilde av skadene i stad (stort), hehe...er blitt litt hovent som dere ser. Er kanskje ikke så ille som jeg skal ha det til, men må innrømme jeg ble litt bedriten da jeg så inn i knokkelen *grøsse* hm...er jeg attention hwore nå? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Okey, vi får skylde på for mye fritid, kjedsomhet, og samfunnet. Det er samfunnet sin skyld! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 *kose på 1 stk iskald Cokez0r med isbiter * Måtte de feite amerikanerne som fant opp slikt ende godt i himmelen Rockatansky er bra musikk faktisk og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg