Oovz Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Er det noen andre enn meg som holder på å miste huet i tastissen pga bumping i TG-køen? Omg assa, makan til opplegg. Disse billettene kommer jo ikke til å være utsolgt før om flere dager Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Damer e'kke underholdningsmaskiner, vi er Bukake monstre. Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) Er det noen andre enn meg som holder på å miste huet i tastissen pga bumping i TG-køen?Omg assa, makan til opplegg. Disse billettene kommer jo ikke til å være utsolgt før om flere dager *Tsktsk* Min ztory: Jeg var @ plass 2337 i køen. Min bror ( er hans navn), brukte Remote Desktop fra PC2, logget seg på min PC og valgte Shut Down på pur F_A_E_N...! Jeg må restarte 3 ganger pga PC-feil. Når jeg får startet IExplore igjen må jeg refreshe i 1 time for å komme inn i køen. "Cannot find server" i en time. Da jeg kom inn var jeg på plass nummer 398. Bror takkes. Da det hadde godt 10 minutter var jeg inne, og hadde bestilt. Bror susses. Livet er herlig, dere... Endret 2. februar 2004 av Dingot0m Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Jeg har blitt bumpet fra 699 til 2353, så ned til 300, så opp til 450, så opp til 900, og nå tilbake til start, 639! Livet er urettferdig når folk sniker i køen Dingot0m drepes. Lenke til kommentar
Term Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Hehe. Jeg satt faktisk et lite øyeblikk å lurte på om jeg skulle stikke ned på TG. Men så fikk jeg et øyeblikk med enlightment. Liker egentlig ikke LAN noe spes. Så nåh er jeg tilbake på jobb igjen. Sitter å plages litt. Får ikke det nye kredittkortsystemet til å funke. Noen som har peiling på Spectracard oppsett? Får ikke terminaldelen til å snakke med windowsprogrammet, men printeren funker fett nå i alle fall. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 weeee litt glad i dag.. dunt ask why.. Har vært litt lite so3 aktiv i det siste.. Skal ihvertfall bygeg pc til en kamerat idag og vente på mp3 spilleren min ha en FIIIIIIIIIIIIIIIIIN dag Lenke til kommentar
Term Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Jah da tar jeg morgenen God natt alle Lenke til kommentar
zed Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Sto opp nå, tenkte jeg skulle stå opp 7:30 men det ble det ikke no av tydligvis. Men så så jeg at "Spørre-tråden" var stengt :O Da ble jeg lei meg Lenke til kommentar
CFD Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Hvem fikk TG ticket? Jeg bare spør? Har jeg en Ticket? Har jeg det? JA DET HAR JEG! (iflg morten) Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 kunne hatt billett, men ble så sinnsykt irritert på systemet at det ble start->avslutt og så store planer om å heller reise til syden.. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Er mange som er irritert på systemet ja. Får bare håpe det kommer noe skikkelig med fok da. Lenke til kommentar
zed Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 So3 Brain storm. Tema : Skal skrive stil om mobbing til imorra Ting jeg kan skrive om? Ja jeg fikk billett CFD Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Ifjor tok jeg meg PC fri i 2 uker (!) Det syns jeg er ganske bra til å være meg altså Idag gikk moped undervisningen til ******, jeg fant ikke boken til morgen, og når jeg kom hjem, så fant jeg den... Den lå under Shuttle'n Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 (endret) ,,,,,, Endret 17. januar 2005 av AnAnAs Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 OMFG!! Skal DU være sosial? Trudde du likte deg best forran pcen jeg, og med alkoholen som beste venn osv MEN..Idag jeg skal skjekke ut hvordan det er å trene, skal bort på trenigstudio'et borte ved meg å prøve litt..hmm Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 (endret) ,,,,,,,,,,, Endret 17. januar 2005 av AnAnAs Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Ikke så mye aktivitet her nå nei... Denne uken er blir digg 5dager med prosjeckt hele dagen så vi kan jobbe hjemme osv litt digg..det.. Nå skal jeg snart på fotball trening, inne heldigvis har ikke vært der på 2måneder så blir digg. Snx Lenke til kommentar
fAight Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 ...hva var det forrige nicket ditt igjen, rahzorbladekiss? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg