Suppelars2k Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Du var frekk mot meg... Seriøst? (ja, det er nå du skal utdype) Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) ...... Endret 28. august 2004 av AnAnAs Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 ser deg ikke jeg heller men så deg i stad da du gjorde lekser.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 You called me a fat, stupid bitch. Hehe, neida. Du bare var litt slibrig og litt kvass i kantene; men ingenting jeg ikke tålte, men orket ikke høre mer, så lot deg sitte der og banne til deg selv istedenfor. jaja... anyways. Jeg må skrive engelskforedrag om noe crapp nå, så jeg blir borte. Har egentlig lurt på om jeg skal kjøre PC-fri uke fra i dag av... men vet ikke HELT Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) 'øæ' æø Endret 17. januar 2005 av AnAnAs Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) pc fri UKE?? kjÆre vene. hadde jeg ikke holdt ut. ser ikke på tv lenger, så hva blir da underholdningen? 2 år for gammal kondom. stabilt kanskje ho syns det er for lite folk i norge. Endret 2. februar 2004 av Åsmund Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) det kan jo bli en god treningsuke hvis man skal jukke like mange timer som man sitter forran pc-en Endret 2. februar 2004 av Åsmund Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 det kan jo bli en god treningsuke. Sant som det er sagt... Thea, oppsøk helsesøster og si at kondomene (som hadde gått ut på dato) sprakk og at du er gravid Da blir hun lang i maska da! Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Damer? Døøøøøøøh.... Damer e'kke underholdningsmaskiner, vi er kakemonstre. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) genialt håper jeg ikke fornermer deg RaZorbLadeKisS. Endret 2. februar 2004 av Åsmund Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) det kan jo bli en god treningsuke hvis man skal jukke like mange timer som man sitter forran pc-en Er ikke det å sitte foran pc'en og det å jokke, to ting av samme sak? (eller hva DiKKy?) EDIT: Thea, bare KAKE? (be-uuu-kake?) anyways, sitter og hører på Bobby Conn - We Come in Peace Bra låt (som dere ikke har hørt ) "we are your friends, we come in peace, we brought our guns to set you freeee" Endret 2. februar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) Thea, oppsøk helsesøster og si at kondomene (som hadde gått ut på dato) sprakk og at du er gravid Da blir hun lang i maska da! .. Endret 28. august 2004 av AnAnAs Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Tja, muligens. Å bli gravid blir ihvertfall ikke noe problem. De fleste er vel villige til å spre svømmer'ne sine om de slipper å ta ansvaret for det etterpå Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 mange måter å jokke på ja hehe Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 mange måter å jokke på ja hehe Venstre og høyre..? Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 ja det var han som kom med det bilde...nei..vil ikke ha homsemareritt i natt, så jeg legger meg nå. god natt. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) ....... Endret 17. januar 2005 av AnAnAs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg