zed Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 For en urinerende affære, HÆHÆ Nei nå kjeder jeg meg, flaks det er DIR-lan til helga. Sitter å øver på engelskprøve, og norskstil har jeg til onsdag, vel den tar jeg imorra. Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 J E G H A T E R V I N T E R N ! Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 elsker vinteren. trenger ikke madrasser for å ta saltoer og slik, dessuten er det ikke noen fluer som havner på maten. Dog er det tyngre å ta salto med full påkledning, enn i shorts. Jeg liker å gå skiturer ig faktisk. ingen av kameratene mine som liker det. Håper på at noen av de nye vennindene av meg kanskje vil. Det hadde vert koselig. Men lite sansynlig. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Go'day /me har øvet litt til matte prøven imorgen.... matematikk.net er kjekk den Har forøvrig mistet regelboka mi Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Noen som har en liten oppsummering av hva utfallet ble (av warnings etc.) i dahle-tråden? Sakris ble jo bannet i en annen tråd, hva fikk dere av warnings? Lenke til kommentar
sparks Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Go'day /me har øvet litt til matte prøven imorgen.... matematikk.net er kjekk den Har forøvrig mistet regelboka mi Og gamle matte-lærern min har laga den Kenneth! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Noen som har en liten oppsummering av hva utfallet ble (av warnings etc.) i dahle-tråden? Sakris ble jo bannet i en annen tråd, hva fikk dere av warnings? 10%, har 40% totalt nå Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Weee! Kom en kar og ga meg godteri fra Sverige nå, driiitsvær pose... MmMmM Gleder meg til Valentine's Day, jeg... Hadde dere syntes det hadde vært søtt å få kort av jenta, eller er det "utbrukt"? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Hmz, fikk ikke warn jeg. Hmz, HVEM kan det være som har annenhver stor og liten bokstav i signatur? Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 tror ikke slike ting blir utbrukt. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Hmz, fikk ikke warn jeg. Hmz, HVEM kan det være som har annenhver stor og liten bokstav i signatur? fnis... jeg aner ikke jensemann..... guess? Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 sitter her med en pose m&m's DET er nam det :D Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Thea ikke på msn lenger? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Thea er nesten alltid på msn, hun, og blokker aldri noen heller..unntatt Haltan på nyttårsaften... Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Hehe, but cant se you... Jeje.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Thea er nesten alltid på msn, hun, og blokker aldri noen heller..unntatt Haltan på nyttårsaften... Er det skikkelig ille at jeg ikke husker HVORFOR? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) hjghjg Endret 17. januar 2005 av AnAnAs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg