b-real Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 LOL? har du mista modden din cfd? snowdog og? Ting har vist tydeligvis skjedd i løpet av natta ja Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Det var jo en hurtig skifting... merkelig.. trøtt jeg sitter her på jobb og oppgraderer ghost klienter.. bah.. *Zzzz* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Lite aktivite her i dag Må ned snart i banken å betale ei regning. Har ikke lyst pga jeg er IKKE frisk Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Nettbank er tingen men ja, megalite aktivitet, alle er vel sliten etter helgen eller? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Ingenting skjer så jeg må vist lage morroa sjøl: http://www.b-real.net/me/?M=D Lenke til kommentar
PT Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Ingenting skjer så jeg må vist lage morroa sjøl: http://www.b-real.net/me/?M=D Det er ganske så tydelig ja Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Ice ice baby....vanilla ice? Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Hvordan skriver jeg Essey? Husker ikke hvordan en skriv slikt, og jeg må skrive det på en stil nå snart. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 essay påstår jeg. søk på begge orda på kvasir og se hvem som gir best treff. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Essay...har ikke peiling. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Ice, ICE BABY! *boogie* Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) Det var et niiice bilde OH, btw, hvorfor er dere ikke moderatorer lenger? Kanskje ikke min business, men... feed me with the details... Endret 2. februar 2004 av RaZorbLadeKisS Lenke til kommentar
Term Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 cool. Har akkurat kjøpt meg ny mobil...får den vel ikke før on ca dager eller noe sånt siden det er bestillingsvare å de ikke er i butikkene enda. *glede seg* Kosta bare rett under 4k Ellers har jeg nesten ikke vært hjemme i hele fri uka mi. Bare vært å hatt det gøy. Men more details later, skal å kjøpe meg noe klær. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 hvorfor de blei tafratt det var vel fordi det blei så mye krangel, de gjorde sikkert en bra nok jobb, men folk er misunnlige, eller tror ikke de gjør en god nok jobb,,,anklager på anklager. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 http://www.b-real.net/me/me.new.haircut2.15.05.2003.jpg Ice, ICE BABY! *boogie* *mumlemunmle..nei du skal ikke abuse din moderator-stilling...*mumlemumle* Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 hvorfor de blei tafratt det var vel fordi det blei så mye krangel, de gjorde sikkert en bra nok jobb, men folk er misunnlige, eller tror ikke de gjør en god nok jobb,,,anklager på anklager. hmm daså, synes snowdog var flink jeg jeje... life bites you in the ass... Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Stemmer Jeg hører en stemme En stemme i mørke Jeg sitter og lurer På hva den sier Jeg ser meg rundt Men, jeg er aleine Gi meg mat og klær Det er den sier Jeg må sette det ut Ellers blir han sur Jeg tørr ikke nekte Jeg er redd hans vrede Gi meg et hode Og det på et fat Hodet til en leder En leder av Norge Jeg tørr ikke nekte Jeg er redd hans vrede Jeg tar meg en tur Jeg har rifla med Jeg ser et slott Jeg gjør meg klar Oppe på et tak Jeg ser et slott I mitt sikte Jeg venter venter Venter Jeg ser en kar En leder av Norge En symbolsk leder Stemmen blir nokk glad For dette er en leder En leder av klasse PANG! Ække jeg flink til å dikte da? ... hmm.... eller ikke. Måtte bare sjekke om jeg kunne, men jeg kan nokk ikke det nei. I faild, in my mision to write a poem! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Jeg er 10 ganger bedre Lenke til kommentar
sparks Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 jeeej, har fått klassebildene idag.. legger ut bilder soon! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg