Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå har jeg vært og trent stryke. Skjelver nesten i hendene, og er sliten. Tror jeg skal tukle litt med de kule bildene jeg fikk fra scanneren i dag. :) Hvordan står det til her? :)

Har du også det sånn at når du har løfta ******* tunge ting i en stund, og du har blitt kald igjen, så begynner du å skjelve å handa når du skal løfte lette ting?

Lenke til kommentar
Nå har jeg vært og trent stryke. Skjelver nesten i hendene, og er sliten. Tror jeg skal tukle litt med de kule bildene jeg fikk fra scanneren i dag. :) Hvordan står det til her? :)

Skjelver i hendene? pingle :p

Jeg blir bare skikkelig, skikkelig dau og ekkel og jævlig svak etter full styrketrening jeg :grumpy:

Altså.. hvis jeg på slutten av treninga, like før jeg dusjer og tar badstu, f.eks prøver å makse i benken klarer jeg liksom maks 3 repetisjoner på 50.. :O

Hvor mye tar du i nedtrekk? Pecdec? :grin:

Daniel: 1024*768 er l33t oppløsning.. Alt som er mer eller mindre er teit: :yes:

ok da, så skjelver jeg litt hvis jeg skjærer brød elns etter trening..)

Lenke til kommentar

/me skriver stil... innledningen er slik:

Skummringen la seg over den lille havnebyen. Det var juli, og varmt. Det siste lille glimtet av sola var såvidt synlig over den blanke horisonten. Silhuetten av en seiler på vei inn til utkanten av havna kunne skimmtes fra den andre siden, i det siste glimtet av sollys, en flott båt var det. Det var stillhet, kun måkenes uendelige mas kunne høres i det fjerne, natten slukte den lille perlen på Norges vestkyst sakte, men sikkert.

En mann steg ut av båten, han ravet høyt over bakken i sin noe overdimensjonerte skinnfrakk. En svart flosshatt skjulte nesten fullstendig det mellomblonde, bustete, halvlange håret. Et tydelig markert ansikt pakket inn i et enda tydeligere helskjegg ble tydeliggjort da han snudde seg mot nærmeste lyktestolpe for å sjekke klokken sin. Han puttet klokken tilbake i lomma, tok opp den lille, svarte stresskofferten sin og begynte på den lille spaserturen inn mot bryggesenteret. De helsorte skinnskoene ga et strekt gjenskinn i nattemørket der han spaserte alene bortover bryggekanten.

men veit ikke hva den skal handle om :p

Lenke til kommentar

For å komme med litt tilbakemelding til Halvdan, vil jeg si at "idet" faktisk er ett ord (tro det eller ei). Så ufattelig ulogisk. Og jeg synes dy brukte litt vel mye adjektiv der.

Hum, jeg kjørte opp til 1600x1200 tidligere i dag. Mye diggere, men jeg har problemer med å skille ut i-er når jeg lener meg bakover, og når fonten er liten, som i quick reply-boksen med arial (?).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...