danilovic Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Nå er jeg endelig ferdig med veven til klanen min. www.wota.moo.no - blir sliten av slikt. Orker ikke mer vev på et par dager nå, tror jeg - enda jeg ikke er helt fornøyd. /me synes Mr. Bean er rawere enn Eddie. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Linken/adressen funker ikke Daniel.. Mr.Bean er britisk. Britisk humor eier amerikansk (Les: Monty Python) edit: siden funka - etter en stund, når jeg tok vekk worldwideweb foran.. (Men den var jo fet da soso! Hva vil du forandre?) Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Jeg vet egentlig at sånne "linker" ikke funka med dette forumet. Jeg posta det sånn, bare for å gjøre dere også oppmerksomme på at det suger. ;p Du ser jo at siden er lengre enn nødvendig, men jeg gidder ikke å tukle med det. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Ok da.. Du kunne klart å presse den inn på 1 side though.. Altså.. Så man slipper å scrolle.. Komprimert Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Ok da.. Du kunne klart å presse den inn på 1 side though.. Altså.. Så man slipper å scrolle.. Komprimert Det avhenger av om du kjører n00b-oppløsning eller ei da. Håper dere forstår at det ikke er jeg som har skrevet historien vår... Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Nå har jeg vært og trent stryke. Skjelver nesten i hendene, og er sliten. Tror jeg skal tukle litt med de kule bildene jeg fikk fra scanneren i dag. Hvordan står det til her? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Nå har jeg vært og trent stryke. Skjelver nesten i hendene, og er sliten. Tror jeg skal tukle litt med de kule bildene jeg fikk fra scanneren i dag. Hvordan står det til her? Har du også det sånn at når du har løfta ******* tunge ting i en stund, og du har blitt kald igjen, så begynner du å skjelve å handa når du skal løfte lette ting? Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Nå har jeg vært og trent stryke. Skjelver nesten i hendene, og er sliten. Tror jeg skal tukle litt med de kule bildene jeg fikk fra scanneren i dag. Hvordan står det til her? Skjelver i hendene? pingle Jeg blir bare skikkelig, skikkelig dau og ekkel og jævlig svak etter full styrketrening jeg Altså.. hvis jeg på slutten av treninga, like før jeg dusjer og tar badstu, f.eks prøver å makse i benken klarer jeg liksom maks 3 repetisjoner på 50.. :O Hvor mye tar du i nedtrekk? Pecdec? Daniel: 1024*768 er l33t oppløsning.. Alt som er mer eller mindre er teit: ok da, så skjelver jeg litt hvis jeg skjærer brød elns etter trening..) Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Ikke når jeg skal løfte lette ting egentlig, men løfta nokså tungt i dag veldig mange ganger. Også bokset jeg mye i tillegg pluss mange andre ting, og da ble jeg sykt sliten til slutt. Er ikke så sliten nå though, bare litt vondt i armene. ;p Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 1152*864 er perfekt. 1024 er for stort, og høyere enn 1152 er for smått liksom Hmz, nå har jeg spist mye, men er fortsatt sulten :/ Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Jeg laster ned Gay niggers from space av adawen.. Dansk kortfilm.. Den MÅ være fet. Jens: det er da du spiser mer vet du.. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Jeg er på opptur nå, så gammelt grugg lar vi ligge Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Jeg er på opptur nå, så gammelt grugg lar vi ligge Roger Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 /me skriver stil... innledningen er slik: Skummringen la seg over den lille havnebyen. Det var juli, og varmt. Det siste lille glimtet av sola var såvidt synlig over den blanke horisonten. Silhuetten av en seiler på vei inn til utkanten av havna kunne skimmtes fra den andre siden, i det siste glimtet av sollys, en flott båt var det. Det var stillhet, kun måkenes uendelige mas kunne høres i det fjerne, natten slukte den lille perlen på Norges vestkyst sakte, men sikkert. En mann steg ut av båten, han ravet høyt over bakken i sin noe overdimensjonerte skinnfrakk. En svart flosshatt skjulte nesten fullstendig det mellomblonde, bustete, halvlange håret. Et tydelig markert ansikt pakket inn i et enda tydeligere helskjegg ble tydeliggjort da han snudde seg mot nærmeste lyktestolpe for å sjekke klokken sin. Han puttet klokken tilbake i lomma, tok opp den lille, svarte stresskofferten sin og begynte på den lille spaserturen inn mot bryggesenteret. De helsorte skinnskoene ga et strekt gjenskinn i nattemørket der han spaserte alene bortover bryggekanten. men veit ikke hva den skal handle om Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 For å komme med litt tilbakemelding til Halvdan, vil jeg si at "idet" faktisk er ett ord (tro det eller ei). Så ufattelig ulogisk. Og jeg synes dy brukte litt vel mye adjektiv der. Hum, jeg kjørte opp til 1600x1200 tidligere i dag. Mye diggere, men jeg har problemer med å skille ut i-er når jeg lener meg bakover, og når fonten er liten, som i quick reply-boksen med arial (?). Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 1600x1200 er den eneste oppløsningen jeg kjører. Tåler ikke å ha det mindre. Får hetta. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Jeg skriver fortsatt stil... begynte likegodt på nytt jeg... jada, livet er herlig. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Nå har jeg vært oppe alt for lenge. Natta. Lykke til Halvdan. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Eg er vel ikke 1337 pga at eg postet nr 1337? eller? Kjører samme oppløsning som dimiles. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Kjører 2500x1024 jeg. Holder fint i lange baner for meg. =D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg