CFD Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Får håpe du gjør en bedre jobb en Snøhunden da CFD (ja, du burde ha stengt kjøtt-tråden ) Seff... Jeg eier jo Mario anytime (ikke når det gjelder styrke så jeg passer meg litt for deg) Han kan sikkert sette seg på meg så knekker jeg.. jaja.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Enda mer frekkheter....WTF? Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Får håpe du gjør en bedre jobb en Snøhunden da CFD (ja, du burde ha stengt kjøtt-tråden ) Hæ? Håper du ikke sikter til prostitusjons-tråden... men om du gjør, vil jeg vel si jeg var litt i tvil selv om den var politisk eller moralsk. Uansett, så utviklet den seg ikke i politisk retning, så hvorfor den burde stenges - nei, jeg er ikke helt med. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 wow.. Var akkurat ei smooth dame her, hun ringte på å sa hun holdt på å fryse i hjel og spurte om hun kunne komme inn å varme seg, var veldig rød på øyene så hun hadde enten grått eller tatt noe usunt, turte ikke spørre. Hva skjedde så? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Din lille perverse jævelskap! Jeg vet hva du tenker!... hihi Men seriøst. hva skjedde? Lenke til kommentar
sparks Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Din lille perverse jævelskap! Jeg vet hva du tenker!... hihiMen seriøst. hva skjedde? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Idag bestilte jeg meg ny disk, 160GB Samsung sak. Så nå er det snart opp til farfar å laste ned litt warez igjen Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 før brukte vi plassen på dataen til program og slikt. Nå brukes bare 1% til det og 99 til warez. tidene har forandret seg. pappa syns det er sløsing av kapasitet. gratulerer CFD Er som jul nyttår og bursdag på en gang nå. Lenke til kommentar
zed Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Vel har er ikke faren din L337 nok Denne helga kan beskrives med ett ord "kjedelig", kanskje en liten "delux" etter. Har ikke en -dritt- å finne på, men lan neste helg da Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Zed: Hva har skjedd med Postcounten din? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Han begynner å nærme seg 1337nezz nå Du har bare en liten vei igjen nå, stå på! Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Enda en dag med lettere hangover Hva skal jeg finne på i dag da.. Lenke til kommentar
PT Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Får håpe du gjør en bedre jobb en Snøhunden da CFD (ja, du burde ha stengt kjøtt-tråden ) Hæ? Håper du ikke sikter til prostitusjons-tråden... men om du gjør, vil jeg vel si jeg var litt i tvil selv om den var politisk eller moralsk. Uansett, så utviklet den seg ikke i politisk retning, så hvorfor den burde stenges - nei, jeg er ikke helt med. Nei, jeg sikter til "Meat or accident"-tråden... Lenke til kommentar
morfin Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Noen fra Larvik som har lyst til å låne meg et pci skjermkort slik at jeg får flashet i orden mitt 9600 pro? *hinte til flodhest* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Jeg hadde den værste festen ever i går. For en gangs skyld så skulle jeg holde fest hjemme hos meg. Så, jeg overnattet i grotta fredag til lørdag og så dro vi å handlet på Mega før vi dro hjem. Jeg var litt sulten og kjøpte meg en fiskegrateng pga jeg hadde ikke lyst på pizza. Jeg dro hjem og varmet ovnen og spiste ca halvparten av fiskegratengen. Etterpå gikk jeg og la meg pga jeg forsatt var trøtt og det kom til å bli en lang kveld. Men etter at jeg hadde funnet senga og hadde ligget der i ca 10min så kjente jeg at her var ikke noe som stemte så jeg sprang på bade og spydde opp fiskegratengen. Magen tømte seg fan meg for alt, selv om det ikke var mere igjen. Nesten så jeg ikke fikk puste og drit. Så jeg la meg ned igjenn og sov vel fra kl var 14-15 til 1800 da redeye og co kom. Så jeg åpnet ei cider pga jeg hadde ikke lyst på øl etter den episoden jeg hadde tidligere. Og vi ble sittende der og flere folk kom og jeg sippet litt og litt på cideren, siden jeg hadde festen så måtte jeg jo drikke litt...men neida, da jeg var nesten ferdig med cideren så ble magen rar og toalettet var neste stoppested. Så resten av kvelden ble jeg sittende i en stol, høre på dimmu borgir og ligge i senga mi og sove mens folket hadde det veldig artig der nede Senere på kvelden så fant jeg ut at jeg måtte opp å finne ut om jeg hadde feber, pga ei sa at hun brant seg når hun tok på meg. Så jeg målte og fant ut at jeg hadde 38.89 Og gjett hvem som våknet i morrest og måtte rydde, støvsuge, vakse gulv, oppvasken. Og folket hadde selvsagt tatt ALT av drikka mi. Ei uåpnet finlandia og 6'er med øl og noen cider også. ARGH. Skulle ha gjømt det bort. Men noe som er overraskende er at ingen tok røyk fra meg. Jaja...anyways...skal pr Lenke til kommentar
fAight Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 dakar B|real...atpåtil var du syk ...just one of those days Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg