Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Veldig bra dikt Robert :yes:

Sjefen, Diesel går faktisk ganske rått, spessielt i mellom registeret. Men BMW's store diesel, 3.0 literen, den går bra! Audi 2.5Tdi også.

Vi har 116hesters diesel, og mora mi syns den går bedre enn den forrige bilen vår (520i E39), men så er mora mi ingen råkjører heller da...

Diesel virker mye sterkere når man ikke presser hardt. Så når man ikke råkjører virker de veldig bra. Er enig i at de nye går bra, har kjørt 320d, og den går fint. Men når du presser så skejr det liksom ikke så mye mer. På en bensin så får du mer krefter når du lar den få litt turtall, det skjer ikke med diesel. Det som er digg med diesel er at de ikke bruker så mye mer selvom du hardkjører de. Det er greit.

Lenke til kommentar
attention whore assååå..  :yes:

Sier DU? :ermm:

Anyways, jeg er litt sulten, men gidder ikke lage mat... konklusjon? Venter til frokost :yes: Vil forresten oppfordre alle til å ta en titt innom Hartge's dikt-tråd, er noe vakker poesi fra meg der :ermm:

Tror jeg må ta det i mårra. Bruker å bli lettere rørt når jeg har hangover. For da er livet generelt ræva

Lenke til kommentar
Vært våken i 20 timer så skal du på byn nå? huff lurer på om det kommer til å gå bra.. :roll:

Joda lurer selv på hvordan det vil gå. *vente å se*. De burde vært her i denne tiden.

Term, du blir garantert ikke rørt...

Ok lese litt da :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...