Suppelars2k Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Hm, er det ikke ganske lett å gjette hvem Razorbladekiss er?Jeg tok det etter å ha lest en 2-3 innlegg av 'personen' Exactly my thoughts Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Vet kem det er nå. :| Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Veldig bra dikt Robert Sjefen, Diesel går faktisk ganske rått, spessielt i mellom registeret. Men BMW's store diesel, 3.0 literen, den går bra! Audi 2.5Tdi også. Vi har 116hesters diesel, og mora mi syns den går bedre enn den forrige bilen vår (520i E39), men så er mora mi ingen råkjører heller da... Diesel virker mye sterkere når man ikke presser hardt. Så når man ikke råkjører virker de veldig bra. Er enig i at de nye går bra, har kjørt 320d, og den går fint. Men når du presser så skejr det liksom ikke så mye mer. På en bensin så får du mer krefter når du lar den få litt turtall, det skjer ikke med diesel. Det som er digg med diesel er at de ikke bruker så mye mer selvom du hardkjører de. Det er greit. Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 *HOST* Sorry, ble et innlegg med innhold der. Skal ikke gjenta seg Lenke til kommentar
Term Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Kul dag i dag. Har kjørt en tur til kiruna, og har nå vært våken i 20 timer. Kjøpte meg et brett med export carls sterkøl. Så nåh er jeg på vei til å gå ut på byen. Geeez kommer til å bli pisstrøtt snart. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Tilbake fra.. En sammenkomst blant venner.. woho? *vil ha oppmerksomhet* Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 attention whore assååå.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 attention whore assååå.. Sier DU? Anyways, jeg er litt sulten, men gidder ikke lage mat... konklusjon? Venter til frokost Vil forresten oppfordre alle til å ta en titt innom Hartge's dikt-tråd, er noe vakker poesi fra meg der Lenke til kommentar
Term Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 attention whore assååå.. Sier DU? Anyways, jeg er litt sulten, men gidder ikke lage mat... konklusjon? Venter til frokost Vil forresten oppfordre alle til å ta en titt innom Hartge's dikt-tråd, er noe vakker poesi fra meg der Tror jeg må ta det i mårra. Bruker å bli lettere rørt når jeg har hangover. For da er livet generelt ræva Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Jeg er ikke attention whore, jeg trenger ikke selge meg, får oppmerksomhet uansett... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Vært våken i 20 timer så skal du på byn nå? huff lurer på om det kommer til å gå bra.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Term, du blir garantert ikke rørt... Razzo (nye shortening for RaZorbl-fjortissnicket): JO! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 For de som liker kamsport så går det Fight Klub på eurosport nå. Ikveld er det Muay thai (Thai Boxing) Lenke til kommentar
Term Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Vært våken i 20 timer så skal du på byn nå? huff lurer på om det kommer til å gå bra.. Joda lurer selv på hvordan det vil gå. *vente å se*. De burde vært her i denne tiden. Term, du blir garantert ikke rørt... Ok lese litt da Lenke til kommentar
CFD Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 hmm.. da har jeg også fått grønt nick Er liksom litt kulere og se på. Det er egentlig den eneste grunnen jeg vil ha det =) Grønt nick er kult Lenke til kommentar
zaico Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 wow.. Var akkurat ei smooth dame her, hun ringte på å sa hun holdt på å fryse i hjel og spurte om hun kunne komme inn å varme seg, var veldig rød på øyene så hun hadde enten grått eller tatt noe usunt, turte ikke spørre. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Hey! Gratulerer CFD. Lenke til kommentar
PT Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Får håpe du gjør en bedre jobb en Snøhunden da CFD (ja, du burde ha stengt kjøtt-tråden ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg