sparks Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 me rawks sirhartge. *parteh* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 ME RAWKS! BACARDI LIMON !! You go girl! =) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Cool cool. Vel nå skal eg ut en tur og levere XP Pro+ sp1 cd til en kompis. Lenke til kommentar
PT Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Cool cool. Vel nå skal eg ut en tur og levere XP Pro+ sp1 cd til en kompis. Betalt med egne penger formoder jeg? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 God aften /me har hvert ute å rånet i snøen med noen venner, skikklig dritt føre... Var bare så deilig å kunne glemme alt annet å hoppe rundt i snøen som små unger Deilig med helg helg helg! Sitter å vurderer om jeg skal starte å trene nå da, har et trenings senter ganske nærme meg, så jeg bør vell få ut fingern snart.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Ene har bursdag i dag og nå kl 12 så har en annen bursdag o_O Kjeder meg litt :\ Lurere på om jeg skal se sopranos. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 God aften /me har hvert ute å rånet i snøen med noen venner, skikklig dritt føre... Var bare så deilig å kunne glemme alt annet å hoppe rundt i snøen som små unger Deilig med helg helg helg! Sitter å vurderer om jeg skal starte å trene nå da, har et trenings senter ganske nærme meg, så jeg bør vell få ut fingern snart.. skulle tro at det var du som var utenfor her noen som tok en stor isblokk og satte foran inngangsdøren Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Hæhæ, såååå barnslig er jeg ikke da Noen som kan hjelpe meg med noen klassiske kjærlighets sanger? Skal brenne en cd til en vennine snart, så jeg trenger noen tips Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Ah, I fucked up. He went home early... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Ah, I fucked up. He went home early... details? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 (endret) .... Endret 17. januar 2005 av AnAnAs Lenke til kommentar
sparks Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Hæhæ, såååå barnslig er jeg ikke da Noen som kan hjelpe meg med noen klassiske kjærlighets sanger? Skal brenne en cd til en vennine snart, så jeg trenger noen tips Syng Elvis hits etter hukommelsen In the gekko! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Vel, ja, men nå er jeg "sikret". Nå kan han ikke finne meg vettu Og, Haltan, han har lest mer enn du tror pingle.. jeg har sagt alt for mye egentlig og jeg driter i om folk leser det.. Selvom det kan være flaut og sitte vedsiden av ccx mens hun feks leser domene tråden.. men er jo litt tidi også da.. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Test.. Tester fast repply knappen her.. men.. D2 tid!! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 Hæhæ, såååå barnslig er jeg ikke da Noen som kan hjelpe meg med noen klassiske kjærlighets sanger? Skal brenne en cd til en vennine snart, så jeg trenger noen tips som reklamen.. "Min første Kjærlighet" av Jahn Teigen... Lenke til kommentar
stigen1 Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Hæhæ, såååå barnslig er jeg ikke da Noen som kan hjelpe meg med noen klassiske kjærlighets sanger? Skal brenne en cd til en vennine snart, så jeg trenger noen tips Deathcult Armageddon, Pantera, osv har mye fine sanger vet du Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Er ikke Deathcult Armageddon et ALBUM av Dimmu Borgir? Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Detta var gøy---- <golk slår nee d folk... ha ****** fer detr med boler karene??? Gva ******... må de alltid slp ned har dee3r ikke noe znnet +h gjør eller??? MÅ DE! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Wohoi! Noen er på flaska ja Lenke til kommentar
stigen1 Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Er ikke Deathcult Armageddon et ALBUM av Dimmu Borgir? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg