Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde egentlig planer om å ake med venner nå, men fant ut at vi skulle ha trommestad jamsession! (snowboard yah) Trommestad er eneste egna bakken i mils omkrets btw.. En venn av meg har arctictruck med snøskuffe foran og kjetting på hjula, så han mekker en schvæær haug med snø midt i bakken, så tar vi ørten spader og ørten folk, og mekker et halv-bigjump! Blir seriøst morroooo! Driver å tegner skisse her nå.. bakken har mulighet for ihvertfall en 15-20 meter gap, så blir mest sannsynlig 2 hauger når jeg tenker meg om.. en kicker og en til å lande.. (Og jeg kommer sååå til å hoppe for langt første gang.. flat landing tar jaevlig på knærne :O Men det her ser lyst ut, vi kommer etter all sannsynlighet til å holde på utover natta med jamsession'en, så ikkno fest ikveld=) heheh.. *gledeseg* Setter opp en rail ved sia også, så blir jibbing too! Har med 2 stk 500w flomlys +generator.. Blir good!! heah

Lenke til kommentar
Pleier liksom å skje ting på fredagskvelder, men neida... alle eg kjenner har logga av msn, og har det sikkert morro sammen.... 3dje fredag på rad detta.... :\

Jeg har vært på lan 3 helger i strekk jeg :D

Nå er jeg på lan-rusing da, siden søstra mi har bursdag. :devil:

Lenke til kommentar
Pleier liksom å skje ting på fredagskvelder, men neida... alle eg kjenner har logga av msn, og har det sikkert morro sammen.... 3dje fredag på rad detta.... :\

Jeg har vært på lan 3 helger i strekk jeg :D

Nå er jeg på lan-rusing da, siden søstra mi har bursdag. :devil:

Kan du sende meg litt kake? :p

Hmm... fremdeles stille her.. Noken som har forslag til ka eg kan ta meg til??

Spill= kjedelig

Rolig forum i kveld, har ikkje lyst på mat, har ikkje lyst til noke... Vurderer å sove, men er liksom ikkje trøtt heller, sov to timer tidligare i dag...... ... .... ... ...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...