sparks Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 *sitte på jobb* snakkes etterpå folkens!! Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Hadde egentlig planer om å ake med venner nå, men fant ut at vi skulle ha trommestad jamsession! (snowboard yah) Trommestad er eneste egna bakken i mils omkrets btw.. En venn av meg har arctictruck med snøskuffe foran og kjetting på hjula, så han mekker en schvæær haug med snø midt i bakken, så tar vi ørten spader og ørten folk, og mekker et halv-bigjump! Blir seriøst morroooo! Driver å tegner skisse her nå.. bakken har mulighet for ihvertfall en 15-20 meter gap, så blir mest sannsynlig 2 hauger når jeg tenker meg om.. en kicker og en til å lande.. (Og jeg kommer sååå til å hoppe for langt første gang.. flat landing tar jaevlig på knærne :O Men det her ser lyst ut, vi kommer etter all sannsynlighet til å holde på utover natta med jamsession'en, så ikkno fest ikveld=) heheh.. *gledeseg* Setter opp en rail ved sia også, så blir jibbing too! Har med 2 stk 500w flomlys +generator.. Blir good!! heah Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Blir alene hjemme i helga. Skal holde en party for en kompis avmeg som fyller 18 år. Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 hva er dette for noe anti-nerd aktiviteter da.. skal nerde meg litt på lan party.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Vifteovn: Det høres kult/koselig ut. *skulle ønske eg kunne finne på noe lignene med mine kompiser* Party on b-real. Selv ser helgen meget mørkt ut her. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Nimzowitsch: pff...skal da sitte i hele kveld i grotta med pc så ikke syt Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Da stikker jeg på dæjt da.. Tudelu, snakkes vel senere... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Nice. Jeg får kanskje tak i en 4x133 maskin med mobo med scsi for bare kostnadene av portoen. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Koster flesk å sende Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Fan også. Får vist ikke den 4x133 tingen. Skal vist få en 10 SCSI disker fra 2-10GB og en god del ram for bare portoen. Blir nice til servermaskina. Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 drar ikke de diskene sinnsykt mye strøm? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Kan godt hende det. Jeg har iallefall ikke no problem med strøm Lenke til kommentar
sparks Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 *sitte på jobb* snakkes etterpå folkens!! Så kult! Antar at du har slutta på jobb når.. Var det gøy? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 herregud så kjedelig ting er av og til. Det er jo ikkje morsomt å sitte med PCen lenger omtrent! (ikkje no iallefall). Pleier liksom å skje ting på fredagskvelder, men neida... alle eg kjenner har logga av msn, og har det sikkert morro sammen.... 3dje fredag på rad detta.... :\ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Jaja, jeg endte opp med 10 stykk SCSI hdd som gir meg en 51GB. Må vel kjøpe scsi-kontroller dah Lenke til kommentar
zed Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Pleier liksom å skje ting på fredagskvelder, men neida... alle eg kjenner har logga av msn, og har det sikkert morro sammen.... 3dje fredag på rad detta.... :\ Jeg har vært på lan 3 helger i strekk jeg Nå er jeg på lan-rusing da, siden søstra mi har bursdag. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Pleier liksom å skje ting på fredagskvelder, men neida... alle eg kjenner har logga av msn, og har det sikkert morro sammen.... 3dje fredag på rad detta.... :\ Jeg har vært på lan 3 helger i strekk jeg Nå er jeg på lan-rusing da, siden søstra mi har bursdag. Kan du sende meg litt kake? Hmm... fremdeles stille her.. Noken som har forslag til ka eg kan ta meg til?? Spill= kjedelig Rolig forum i kveld, har ikkje lyst på mat, har ikkje lyst til noke... Vurderer å sove, men er liksom ikkje trøtt heller, sov to timer tidligare i dag...... ... .... ... ... Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Lurer litt på det samme, hva skal jeg finne på? Var noen som skulle til tønsberg på fest, men det er jo dritlangt (bor i asker, 2 mil utenfor oslo) Da måtte jeg dessuten ha kjørt, og det var jo ikke planen. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 ME RAWKS! BACARDI LIMON !! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg