Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Endelig tilbake ifra Ændal...vell...hadde det jo fint der..

Hadde med en kamerat..var litt på kino, bowla osv... Så den "Kvinnen i mitt liv" filmen med thomas gjertsen.-. grei nok

Nå er jeg tilbake og skal framføre projekt imorgen..og jeg er ikke ferdig..jeg ville ikke bli ferdig heller...jeg vil bli hjemme imorgen!

Lenke til kommentar
Grådig lite aktivitet nå syns eg. Har egentlig ikke så mye å fortelle bortsett fra at eg har brukt 1 time på å finne 4chilenske hubber på DC så eg kan laste en film eller 2 til mine foreldre siden de kjeder seg. :!:

Chilenske? Hvorfor akkurat det? ;)

___

Er det bare meg som nesten konsekvent klarer å tryke på report istedenfor quote? *irritere seg*

Lenke til kommentar
Er det bare meg som nesten konsekvent klarer å tryke på report istedenfor quote? *irritere seg*

Jeg pleier ikke å gjøre det, men jeg er veldig flink til å bruke både quick og vanlig reply uten å være klar over det. Bare trykker et sted, lissom.

Vært mye pitsa på meg i det siste.

Fredag: Orginale som natt/ kveldsmat

Lørdag: Grandis til middag og kveldsmat

Søndag: Orginale til frokost, bestillingspitsa til middag

Mandag: Bestillingspitsa til lunch

Lenke til kommentar
Grådig lite aktivitet nå syns eg. Har egentlig ikke så mye å fortelle bortsett fra at eg har brukt 1 time på å finne 4chilenske hubber på DC så eg kan laste en film eller 2 til mine foreldre siden de kjeder seg.  :!:

Chilenske? Hvorfor akkurat det? ;)

Forfi mine foreldre ikke har sett noen chilenske film siden de sist gang de var der og det er ca 5år siden. Går jo egentlig bare i amerikanske filmer her i huset.

Jaja ser ut at de bare har "telenor" linjer der borte. Går i bare mellom 10-23KB sec :/

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...