Suppelars2k Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 BAH!... Dere er bare misunnlige.. jeg pleier ikke få en dritt, men i det siste har det tatt seg opp! 21" Nec og 80 gig Disk Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 BAH!... Dere er bare misunnlige.. jeg pleier ikke få en dritt, men i det siste har det tatt seg opp! 21" Nec og 80 gig Disk Kult med 21" Nec når du skal rocke TG da. Lenke til kommentar
t0r Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Tilbake fra LÆN! Nå har jeg lest det dere har postet (myeee) og sovet litt. Var oppe i 48timer i strekk, ny rekord for meg iværtfall. Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 BAH!... Dere er bare misunnlige.. jeg pleier ikke få en dritt, men i det siste har det tatt seg opp! 21" Nec og 80 gig Disk Kult med 21" Nec når du skal rocke TG da. 21" på TG? eek! Legge igjen kabinettet på p-plassen så går det. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 *host*samsung flatskjerm på tg er digg*hark* Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Altså, jeg syntes 19" holdt leeeeeeeeeeenge på TG, ble ikke så god plass til tastatur osv. Men ellers er 21" sikkert l33t Men få disk da, er du ikke mann nok til å kjøpe selv? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 HOST.... jeg har da en 15-tommer også... (btw: jeg er anti-TG :O) som sagt: dere er bare misunnlige Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Hehe. Nå har jeg vært hos pappa og installert fax/kopimaskin/scanner/telefon/mye mer. Tok noen morsomme scanner pics av meg selv. Får se om jeg gider legge de ut her Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Damn, jeg har bodd under en svart stjerne i helga. Gidder ikke ramse opp all dritten som har skjedd. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Gidder ikke ramse opp all dritten som har skjedd. Du må! Ihvertfall høydepunktene.. (Høydepunkt for oss som er skadefro) (heh, men jeg syns synd på deg.. tror jeg) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Gidder ikke ramse opp all dritten som har skjedd. Du må! Ihvertfall høydepunktene.. (Høydepunkt for oss som er skadefro) (heh, men jeg syns synd på deg.. tror jeg) sier mannen som spiste øl/piss-gelê Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Kjeder meg. Vet ikke om eg skal se badboys2 eller the hulk. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Endelig tilbake ifra Ændal...vell...hadde det jo fint der.. Hadde med en kamerat..var litt på kino, bowla osv... Så den "Kvinnen i mitt liv" filmen med thomas gjertsen.-. grei nok Nå er jeg tilbake og skal framføre projekt imorgen..og jeg er ikke ferdig..jeg ville ikke bli ferdig heller...jeg vil bli hjemme imorgen! Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Nå er jeg tilbake og skal framføre projekt imorgen..og jeg er ikke ferdig..jeg ville ikke bli ferdig heller...jeg vil bli hjemme imorgen! Bli prøvesyk? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Grådig lite aktivitet nå syns eg. Har egentlig ikke så mye å fortelle bortsett fra at eg har brukt 1 time på å finne 4chilenske hubber på DC så eg kan laste en film eller 2 til mine foreldre siden de kjeder seg. :!: Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Grådig lite aktivitet nå syns eg. Har egentlig ikke så mye å fortelle bortsett fra at eg har brukt 1 time på å finne 4chilenske hubber på DC så eg kan laste en film eller 2 til mine foreldre siden de kjeder seg. :!: Chilenske? Hvorfor akkurat det? ___ Er det bare meg som nesten konsekvent klarer å tryke på report istedenfor quote? *irritere seg* Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Er det bare meg som nesten konsekvent klarer å tryke på report istedenfor quote? *irritere seg* Jeg pleier ikke å gjøre det, men jeg er veldig flink til å bruke både quick og vanlig reply uten å være klar over det. Bare trykker et sted, lissom. Vært mye pitsa på meg i det siste. Fredag: Orginale som natt/ kveldsmat Lørdag: Grandis til middag og kveldsmat Søndag: Orginale til frokost, bestillingspitsa til middag Mandag: Bestillingspitsa til lunch Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Grådig lite aktivitet nå syns eg. Har egentlig ikke så mye å fortelle bortsett fra at eg har brukt 1 time på å finne 4chilenske hubber på DC så eg kan laste en film eller 2 til mine foreldre siden de kjeder seg. :!: Chilenske? Hvorfor akkurat det? Forfi mine foreldre ikke har sett noen chilenske film siden de sist gang de var der og det er ca 5år siden. Går jo egentlig bare i amerikanske filmer her i huset. Jaja ser ut at de bare har "telenor" linjer der borte. Går i bare mellom 10-23KB sec :/ Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 gratulerer Snowdog...Du klarte btw å få innlegg nummer 1337 /me er nesten ferdig med skole projektet nå da... http://forum.hardware.no/index.php?showtop...0entry1326980 Lenke til kommentar
sparks Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Går fet film på tv2 nu, eddie murphy og martin lawrence er jo konger Life 21:45 @ tv2! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg