Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

heeeyy guys, how you doin'? =) Har nå snødd en liten halvmeter til! :wow:

Har spilt snøfotball i hele dag med vennner :mrgreen: (Ja, snøfotball equals rugby!)

Har selvfølgelig IKKE falt meg inn å dusje ennå, så nå sitter jeg her fuktig og svett.. Dere aaaaanneerr ikke hvor godt jeg lukter! *vifte med armene* heheh

Hvis jeg retter vifteovnen mot føttene mine nå kommer jeg til å utrydde halve arendal=) Who's your daddy!!??

Lenke til kommentar

stuntfilmen min crap? den som er så bra. neira..blir andre boller så snart ryggen blir bra etter ett mindre smart stunt. (kanskje)

her har det snødd 5 cm elns, men er en del snø her. nok til å teste snoføli men har ikke giddi det enda. rett hjem fra skolen og ete dereter på hw.no. + amiga.com mscon.net norskfilmforum.com osv

btw..kremt...galleri... beklager maset...

Endret av Åsmund
Lenke til kommentar
stuntfilmen min crap?

Nei, crap holder ikke til å beskrive det makkverket. Den er så sugen at jeg har mer lyst til å spise en boks snus en å se den igjen. Den er så kjedelig at jeg heller vil spise innholdet i søppelkassa på en frisørsalong, godt fritert i maisolje, servert med 2 år gamle joikakaker en å i det hele tatt TENKE på den igjen.

Endret av HalTan
Lenke til kommentar

RAAAAAGH! *løpe rundt i forumet med øks etter b-real* heaeheh..

Jeg fryser på tærne, men tror -virkelig- jeg skal ta en varm dusj fremfor å rette ovnen mot føttene ja.. :wow: Så blir -kanskje- gone litt =) Forresten, jaevla fet avatar biriil :mrgreen: (That's EXACTLY how you'll look when i put my axe in your back! har-di-harr)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...