Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

WB Haltan ;)

 

Uka mi har vært egentlig noe av det kjipeste jeg har vært med på. Har bare hatt vakter som har gått på ettermiddagen og kveld, noe som har resultert med at jeg har sovet ekstra lenge og vært litt lengre oppe på natta.

Har nesten ikke fått rotet meg ut i det heletatt, ikke at det har gjort noe serlig da. Har ikke gjort annet enn å blåse og snø her.

Annen ting er at jeg har et eller annet som stikker i halsen, spess på morgenen og på kveldene, virker som om det er starten på en forkjølelse... Men problemet er at jeg har hatt det over en uke, testet masse som overdose av C vitaminer o.l. men ingenting funker. :dontgetit: Skjønner ikke dette helt jeg.

Så kort fortalt så har uka mi vært slik, sove, jobbe, turer med bikkja og data. Skulle ønske det fantes en webside som var så enkelt som dette "få deg et liv på 1-2-3". Kommer noen over denne siden, send meg den a :thumbs:

 

Nej, trur jeg får ringe litt rundt og høre hva som skjer fremover. Må også snart finne ut av hva jeg vil med livet mitt... føler at det har vært litt ensformig i det siste...

Lenke til kommentar

Åhhh i helsiken det er kaldt i bergen! det var 10minus hos kompisen min. Her vi bor er det ca 8minus og det er mye snø i bergen. Det er slik vinter skal være.

 

Forresten netopp kommet hjem etter å ha stått 3timer i garasjen og fikset på bilen til kompisen. Senke sett og noe greier. Installerte nytt forsterker og fikset på diverse greier. Deilig å komme hjem.

 

*lese poster eg har gått glipp av* :)

Lenke til kommentar

nå våkna jeg tror jeg..

 

Eller sitter på jobb så tror jeg våkna for noen timer siden.. bare litt usikker.. huff.. måke snø seinere i dag :| ha bestemor med stor gårdsplass som nabo ekke smart :p

 

Kaldt er det også men vi får vel lure oss ut på en røykepause snart.

 

Huff da nikkor.. hørtes IKKE bra ut.. spytte blod :| god bedring

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...