zed Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 (endret) Sitter hjemme å skal lese "Boy" og skrive rapport til fredag jeg. MEN: mååå jeg lese boka? I think not. Nå har jeg skrevet viktigste punktet i rapporten tror jeg. "Plot summary" - give an account of the storyline, not too many words please! Da skrev jeg, vel å merke bare ved å kikke i registeret : 2 A brief plot summary It’s hard to give a summary of Roald Dahl’s Boy because the book is not built up like a regular book. It’s not a one-story book; it’s a book full of many short stories from Dahl’s childhood. The book has four main chapters, and under them there are a lot of sub-chapters each containing a little story. The first chapter is named Starting Point and tells us about his mom and dad, and his life in kindergarten. The other three chapters have a name from one of the schools he went to, and some stories from them. Mostly all of the stories are humors and fun, and Roald Dahl tells it in a way no other could do. Hva syntes dere? Endret 28. januar 2004 av zed Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 synes da dere burde gratulere Bjaa som er #hw.no@undernets nye OP (med 1 måndes prøvetid i starten selvsagt) Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 (endret) It's kind of hard to give a summary of Roald Dahl’s Boy because it doesn't consist of just one story, but many short stories from Dahl’s childhood. The book has four main chapters, and a number of sub-chapters each containing a little story. The first chapter is named Starting Point and tells us about his parents, and the writers experiences from kindergarden. The other three chapters are named after the schools he went to, and contains stories from the time he spent there. The stories are mostly humorous and fun, and the author tells the stories in an extraordinary way. Endret 28. januar 2004 av darkness| Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 weee bjaa.. gratulerer Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 in a extraordinary way. a = an Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Fan jeg hater Active Perl. Er klin umulig å installere! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Jah.. Gratulerer.. 1 månedsprøve tid? Får han månedslønn og rabatter og? Hva er arbeidstiden? Feriepenger? Lenke til kommentar
zed Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Hihi, jess jeg fikk snappa opp verdens beste domene EVER! Boffel-Hoffel-Roffel-Doffel Go cry now n00bs Lenke til kommentar
PT Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 (endret) Hihi, jess jeg fikk snappa opp verdens beste domene EVER!Boffel-Hoffel-Roffel-Doffel Go cry now n00bs Nå er det jeg som har verdens beste domene Til dere som er lei av å skrive inn http://hw.no/ ; nå er det http://boffelhoffelroffeldoffelkoffel.cjb.net/ som gjelder EDIT: Leif Endret 28. januar 2004 av PT Lenke til kommentar
zed Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Her er en ny en til hw.no fuckyoulittlebitchesiownjoo4laif Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 (endret) Zed når jeg åpnet den fikk jeg opp GAIN ****** så løye idol var i dag eller hvertfall han med det røde håret:laugh: Endret 28. januar 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
zed Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Er nok du som har fått ad-aware pga alle emoticons'a dine DiMiles Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Idol var shitkult i dag, digga han feite karen som fikk prøve to ganger. Han var bare sååå søt Lenke til kommentar
zed Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Thea, hvorfor ekke du på msn så jeg kan si. "HaAaAAALaaLlLLa BaAaBeEE!" til deg? Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Hehe kjører Adware nå hvertfall Mm han var s0et ja Zed du skulle meldt på Trine på Idol da Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Thea, hvorfor ekke du på msn så jeg kan si."HaAaAAALaaLlLLa BaAaBeEE!" til deg? Jesus Loves Me logget nettopp på... Lenke til kommentar
zed Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 [quote name='Nikkor' date='28/01/2004 : 21:13'] Zed du skulle meldt på Trine på Idol da [/quote] Hehe, de dømmer nok ikke etter utseende og personlighet da Har ikke hørt henne synge jeg. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Candyfloss var joh k00l jo Jeje me starter med krl now Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg