Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herlig dag i dag, sovet en hel det etter at jeg var ute hele forbanna dagen i går, fra 7 m mårran til 3 om natta. Deilig.

 

Btw er det noen av dere som huske adressen til en sånn gadget shop i sverige med dirkesett og sånt. En kompis lurte på hvor han får tak i sånt

Endret av Term
Lenke til kommentar

Er dritt lei av å bygge pcer og hjelpe folk å oppgradere og slikt gratis jeg og. Det tar tross alt litt tid, og ville de leid noen fag folk til jobben ville det blitt dyrt.

Venner kan jeg seff hjelpe gratis, men når folk jeg nesten ikke kjenner spør om jeg kan bygge pc, så tar jeg betalt for det. Er ikke 300 en grei pris igrunn?

Lenke til kommentar
Oje :p

k00lt da ;)

Nå skal jeg ta vann i badekaret og ta av meg tøyet og hive meg uti snøen og løpe i badekaret etter på gRrrRrRrRrrrrrrr :p

Take Care...

Hehe.

Det bruker jeg å gjøre når jeg er på konsert og det er løssnø.

Er så deilig å være helt svett og komme inn kald på kroppen og bare rocke videre :mrgreen:

Lenke til kommentar
Bah våknet at en kompis ringte meg og krevde at eg sto opp/dusjet og sånt så eg kunne hjelpe han med bil anlegget. Ventet nå i 20min og han har ikke kommet innom enda. BAH!

 

:mad:

Alltid like irriterende det derre.

Folk som sier at jeg kommer bortover om få sekunder og så ringer de ikke en gang å sier at de blir forsinket :mad:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...