SnowDOG_ Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Scrim: for 2 dager siden. Ka er alle i sengs inatt? Omg! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Nice. Ka skal vi gjøre på da? Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Æææææ hva skjer a Ikke noe poster på hmm siden i natt... Jaja... Nå sitter jeg på skolen og gjør et prosjeckt om Krl Bah kjedelig, idag skal jeg bare lAxxxe når jeg kommer hjem blir digg... Home Alone jihhooo... Jaja.. HaVe Føøn f00xs Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 (endret) Holder på og dremle i et visklær Kjeder meg.. Endret 28. januar 2004 av FrenChie Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Scrim: for 2 dager siden. Ka er alle i sengs inatt? Omg! Vel, jeg la meg ikke før 0400 Lenke til kommentar
Term Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 (endret) Herlig dag i dag, sovet en hel det etter at jeg var ute hele forbanna dagen i går, fra 7 m mårran til 3 om natta. Deilig. Btw er det noen av dere som huske adressen til en sånn gadget shop i sverige med dirkesett og sånt. En kompis lurte på hvor han får tak i sånt Endret 28. januar 2004 av Term Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Er dritt lei av å bygge pcer og hjelpe folk å oppgradere og slikt gratis jeg og. Det tar tross alt litt tid, og ville de leid noen fag folk til jobben ville det blitt dyrt. Venner kan jeg seff hjelpe gratis, men når folk jeg nesten ikke kjenner spør om jeg kan bygge pc, så tar jeg betalt for det. Er ikke 300 en grei pris igrunn? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 hmm, har nå klart 50 dager uptime på Windows workstationen min men nå krasjer IE og Outlook hele tiden.. Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 (endret) weee, netopp skjært ferdig hull i sidedøra mi.. og skjært ut vifte hull forran.. må skaffe meg lakk.. Det var morro.. Endret 28. januar 2004 av FrenChie Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Oje k00lt da Nå skal jeg ta vann i badekaret og ta av meg tøyet og hive meg uti snøen og løpe i badekaret etter på gRrrRrRrRrrrrrrr Take Care... Lenke til kommentar
sparks Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 *tro at nikkor bor på landet* Dagen er ok. Hjulpet en fyr med å bestille pc og skal spise hold it til medda Men lekser står igjen. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 (endret) Nææ bor midt i byen nesten, men vi har da en liten hage fordet Edit: tar ikke av meg alt tøyet nei..nesten..jeje.. Endret 28. januar 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Oje k00lt da Nå skal jeg ta vann i badekaret og ta av meg tøyet og hive meg uti snøen og løpe i badekaret etter på gRrrRrRrRrrrrrrr Take Care... Hehe. Det bruker jeg å gjøre når jeg er på konsert og det er løssnø. Er så deilig å være helt svett og komme inn kald på kroppen og bare rocke videre Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Bah våknet at en kompis ringte meg og krevde at eg sto opp/dusjet og sånt så eg kunne hjelpe han med bil anlegget. Ventet nå i 20min og han har ikke kommet innom enda. BAH! Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Hyggelig det vel...eller kanskje ikke, visste du bare skulle hjelpe han....jaja.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Bah våknet at en kompis ringte meg og krevde at eg sto opp/dusjet og sånt så eg kunne hjelpe han med bil anlegget. Ventet nå i 20min og han har ikke kommet innom enda. BAH! Alltid like irriterende det derre. Folk som sier at jeg kommer bortover om få sekunder og så ringer de ikke en gang å sier at de blir forsinket Lenke til kommentar
Term Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 jeg har blitt bra vant til det ettersom mange av mine kompiser er de sinkene, Jeg regner bestandig +30 min når de sier et tidspunkt. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Hmm jeg kommer alltid for sent uannsett hva jeg gjør jeg... Så visst jeg sier at jeg er oss en kamerat kl3 er jeg der sikkert kl 4...en dårlig egenskap... Prøve og skjerpe meg litt, samme er det med skolen...10 min for sent nesten hver dag.jaja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg