Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Gjest mafister
Hmm, nok en dag forbi. I dag har eg komt heim fra skulen, så har eg sutte på rommet mitt og kjeda meg i heile dag, har faktisk ikkje vert uttafor rommet anna enn når eg skal på dass...

Det rare er - at stort sett alle dager er slik... :w00t:

 

No skal eg høyre ferdig Metallica - Unforgiven, og så gå til sengs.

 

NATTA!

næmmen, pusen, hvorfor gjør du slikt?... liker du å være alene?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hmm, nok en dag forbi. I dag har eg komt heim fra skulen, så har eg sutte på rommet mitt og kjeda meg i heile dag, har faktisk ikkje vert uttafor rommet anna enn når eg skal på dass...

Det rare er - at stort sett alle dager er slik... :w00t:

 

No skal eg høyre ferdig Metallica - Unforgiven, og så gå til sengs.

 

NATTA!

næmmen, pusen, hvorfor gjør du slikt?... liker du å være alene?

Ensomhet er vel sjeldent frivillig

 

 

 

 

 

 

:cry::cry::cry:

 

Ja, jeg SKAL gjøre det forbanna prosjektarbeidet nå... slo til og med av msn :|

Lenke til kommentar

Har nettopp vært hos Kristine nå...åhåhåh..ooHOOOOO!!! Kan ikke si annet enn at jeg er fornøyd hvertfall! :love: :love: :love:

 

Men dere, føler meg litt ensformig i praten her, skal preike om noe annet jeg :) Sitter her å hører på musikk å venter på at mamma skal varme opp noe lapskaus. *knegg hummre hirr* :D

Lenke til kommentar
Har nettopp vært hos Kristine nå...åhåhåh..ooHOOOOO!!! Kan ikke si annet enn at jeg er fornøyd hvertfall! :love: :love: :love:

 

Men dere, føler meg litt ensformig i praten her, skal preike om noe annet jeg :) Sitter her å hører på musikk å venter på at mamma skal varme opp noe lapskaus. *knegg hummre hirr* :D

=)

 

Ingenting er bedre.

Ta godt vare på tida, pga den fyker avgårde.

Lenke til kommentar
Cafè Brownies er ikke no mettende :(

en pakke duger da finfint til lunsj. Har spist endel slike pakker etterhvert, men langt flere safari-kjeks-pakker. Safari eier.

 

Ffs nå klør jeg på ryggen. På et sted jeg akuratt ikke når. Grr. Syyykt irriterende.

Endret av sjefen_
Lenke til kommentar
Kere går i då? Alle skal sende pc'ne sine bort her så eg kan fikse/oppgradere FFS! Uten å ta seg betalt. Snart kommer eg til å ta betalt for jobben. :devil:

Know that feeling.

Har sluttet å hjelpe folk sålenge jeg får en fordel av det. Aller spør meg som om jeg kan alt og forventer at jeg skal svare på alt av drit og lort ..

Men no more!

Lenke til kommentar

JA det frister å gjøre det samme. Det verste er at eg fikser greiene men så forsetter det etter at de har kommet hjem og de ringer for å spørre om ditten og datten og kordan setter man opp....osv. Eg begynner å bli møkk lei. Og sånne HP/compaq kabinetter er noe dritt med egne kabler og usmarte løsninger.

 

:mad:

Lenke til kommentar
Så sant så sant.

Fikset en gang en IBM aptiva pc.

Jeg måtte bare overgi meg å få opp kabinettet. Var IQ sperre dilluxe.

 

Meneh...nå vil jeg hjem...er sulten på dame...

Og kan hende ho legger seg før vi tar på tur :mad:

Åååhhrrr, ikke snakk, holdt på å jule opp en aptiva. Men fant ut av sperra tilslutt . er en hemmelig knapp forran under frontdekselet hvis jeg ikke husker feil...

 

 

Død over IBM Aptiva :devil:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...