Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeeeee d0000dz! (og JoachimR)

Da har jeg raket/blåst løv! :woot: Løvblåsere er ganske morsomme saker, egentlig. (for oss som ikke har en liten neger som kan gjøre alt med en tannbørste)

Uansett... nå skal jeg skrive skolestil, novelle :grine: hakke PEIL på hva jeg skal skrive om... Kanskje en som spiser noe skummel gelê han finner etter en fest... eller ikke :roll:

Lenke til kommentar
Wabby: Gøy igår ja? :D Var hjemme og totalchilla jeg.. Skulle kommet innom og fått litt gelè av meg..

Var kjempegøy igår. Fikk litt kjeft av han ene kameraten min da jeg ikke kunne gå mere en 10 meter uten å møte kjenntfolk *grin*

Storkoste meg skikkelig ;)

Lenke til kommentar

Nå blir jeg ****** meg irritert. Har endelig fått TV-en på rommet, og jeg har på ZTV, siden ikkeno annet brukbart er å se på. Så greier de ****** meg ikke å vise noe annet enn den horete fittesangen til verdens styggeste og meste talentløse "musikk"makere Evanaceaneacscaens. Jeg blir så jævlig sur. Videoen er så evig stygg og "musikken" er bare så fantastisk slitsom og hysterisk fattig.

Lenke til kommentar
Fy fæen Diablo 2 er fett! Begynte å spille i går og er på level 14 med paladin nå :D

hehe.. Du får bank av min sorc altså.. ;) Beste karaktereren jeg har spilt meg opp i singleplayer. Lvl 73 og med over 1300 i blaze dmg i sekundet ;) Bruker:

Blaze

Teleport

Mana shield

Frozenorb (måtte bare ta den pga at den minner meg om noe overklokking ;) )

Og fire og cold mastery.. Lightning er ikke min greie ,men har jo klart meg fint da ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...