CFD Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Hjelpe meg! Det er en admin her.. Han lurer sikkert på om det er skikkelig spam her.. Men uansett så våknet jeg for 40min siden Sovet i 12timer Slik går det når man er utslitt.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Jeg har ikke gjort noe galt i allefall Tror jeg... Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Han stakk igjen.. Wabby: Gøy igår ja? Var hjemme og totalchilla jeg.. Skulle kommet innom og fått litt gelè av meg.. b-real: Alt gikk til helvette? Fortell! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Jeeeee d0000dz! (og JoachimR) Da har jeg raket/blåst løv! Løvblåsere er ganske morsomme saker, egentlig. (for oss som ikke har en liten neger som kan gjøre alt med en tannbørste) Uansett... nå skal jeg skrive skolestil, novelle :grine: hakke PEIL på hva jeg skal skrive om... Kanskje en som spiser noe skummel gelê han finner etter en fest... eller ikke Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Wabby: Gøy igår ja? Var hjemme og totalchilla jeg.. Skulle kommet innom og fått litt gelè av meg.. Var kjempegøy igår. Fikk litt kjeft av han ene kameraten min da jeg ikke kunne gå mere en 10 meter uten å møte kjenntfolk *grin* Storkoste meg skikkelig Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 *PromP* Ahh sto opp sent eg og. For en halvtime eller noe. *trøtt* Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Nå blir jeg ****** meg irritert. Har endelig fått TV-en på rommet, og jeg har på ZTV, siden ikkeno annet brukbart er å se på. Så greier de ****** meg ikke å vise noe annet enn den horete fittesangen til verdens styggeste og meste talentløse "musikk"makere Evanaceaneacscaens. Jeg blir så jævlig sur. Videoen er så evig stygg og "musikken" er bare så fantastisk slitsom og hysterisk fattig. Lenke til kommentar
morfin Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Det har klikka totalt for familien min! I dag da jeg skulle ete hadde søstra mi bakt pepperkaker! Er det ikke fortsatt november, eller? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Jommen er du hissig idag. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Hah, idag har jeg øvd til matteprøve! bånn, starter med heldagsprøver i november.. lurer på hvordan det ser ut i desember.. har drukket te! og spist ritz sjex (kjeks).. det er dihg.. (digg) Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Fy fæen Diablo 2 er fett! Begynte å spille i går og er på level 14 med paladin nå Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Han stakk igjen.. Wabby: Gøy igår ja? Var hjemme og totalchilla jeg.. Skulle kommet innom og fått litt gelè av meg.. b-real: Alt gikk til helvette? Fortell! Er ingenting å fortelle... Lenke til kommentar
sparks Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Fy fæen Diablo 2 er fett! Begynte å spille i går og er på level 14 med paladin nå Jeg trenger cden min!! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Vel, sitter å venter på at konserten som gammlingenen skal begynnel. De er medlem i et kor og jeg må vise dem litt respekt med å dra å høre på de. Kan ikke si at jeg har så djevelsk lyst egentlig Lenke til kommentar
CFD Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Fy fæen Diablo 2 er fett! Begynte å spille i går og er på level 14 med paladin nå hehe.. Du får bank av min sorc altså.. Beste karaktereren jeg har spilt meg opp i singleplayer. Lvl 73 og med over 1300 i blaze dmg i sekundet Bruker: Blaze Teleport Mana shield Frozenorb (måtte bare ta den pga at den minner meg om noe overklokking ) Og fire og cold mastery.. Lightning er ikke min greie ,men har jo klart meg fint da Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Hmpf... her er en av grunnene til at jeg IKKE liker windowsen min! Nuh har den bestemt seg for å leke skinketreg igjen... og bare på forumet her... typisk eller? Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 It must be the icebergs! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 /me sin far kom nettopp hit! Han hadde med seg en gave til meg! Guess what... WD 80 GB HD, BARE til meg , han mente jeg trengte den til linux-partisjon og mp3'er (jeg har nevnt han er l33t?) Dette rox0r! Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Yey! Guess what! HalTan er ett bortskjemt smegmafjell! aah! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Er så enig så enig.. Selv kjøper jeg alle diskene selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg