sparks Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 guten tag, ich bin eine mett (god dag, jeg er mett ) Spist sånn røktepølser sak :|.. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 lyspæra mi er General Electric. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Ah, hadde tidenes beste Norsk-time i dag, vi skulle fremføre noen miniprosjekter om nettaviser, men læreren vår klarte å kaste bort hele økten ( 90 min ) på å prøve å koble laptopen opp til fremviseren elns .. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 guten tag, ich bin eine mett (god dag, jeg er mett ) oversettelse: God dag, jeg er ei (hunkjønn) mett. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Damit for et kjøleskap...ja hva gjør man ikke for å holde cola'en kald? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Damit for et kjøleskap...ja hva gjør man ikke for å holde cola'en kald? hmmm... kan komme på masse der jeg, og det meste av det egner seg ikke for forumet... Lenke til kommentar
zed Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Da stakk jeg til moms, håper jeg får ide til hjemmeside der, gjør nesten alltid det. Har med laptop med roald dahl - boy. Skal skrive rapport om boka hans til fredag, må nesten begyne å lese Bah, sletta boka nettopp ! iiiiiiiiiiiiikk. Greier jeg å lese en bok og skrive rapport på en dag tro? Jeg vil finne det ut sikkert. Baj Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Hvor ble det av test posten til ueland? du som fjernet den Haltan? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 Hvor ble det av test posten til ueland? du som fjernet den Haltan? Haltan er ikke moderator, jeg som tester når jeg fikser ting dog jeg rydder jo opp etter meg Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 *knegg* *leke moderator* By the way, mødre suger (ikke bokstavelig, håper jeg)... Skulle bestille teh übarfet genser fra turbonegro.com, men neida, "JUGEND?! Hitlergreier?!??! DET skal vi ikke ha noe av" Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Ikke så voldsomt mye som har skjedd i det siste. Livet mitt idler. *se om det er noe å spise* Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 ja då var det avgårde på trening for mitt vedkommende... skulle egentlig ha gått for 1/2 time siden, men så måtte jeg vetne og ta bussen med en jente som ikke vil ta bussen med en annen jente aleine... hmm, innviklete jentegreier... Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Thats gotta suck.. (ti kroner til første som finner ut hvor jeg har den frasen fra..) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 (endret) Thats gotta suck.. (ti kroner til første som finner ut hvor jeg har den frasen fra..) "So, the ebola-virus, that's gotta suck." - Joey i Friends. EDIT: Du skylder meg en tier. Endret 27. januar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Hmz...er en del feilposts på dette forumet. Arbeid for flere timer :\ Lenke til kommentar
brillan Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 TorgeirS: Forslag til endring i signaturen din: Skal vi se, sa den blinde til den døve. Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Har noen sett de nye grandiosaene på RImi? Jeg er alene hjemme hele uka og det er ikkeno fornuftig mat i huset. Begge bilene står her også, begge har så lite bensin at den stygge lampa lyser. Grr, kunne jo lagt igjen noe mat da. Men ellers er livet herlig slappt, ikkeno mas nei. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Har noen sett de nye grandiosaene på RImi? Jeg er alene hjemme hele uka og det er ikkeno fornuftig mat i huset. Begge bilene står her også, begge har så lite bensin at den stygge lampa lyser. Grr, kunne jo lagt igjen noe mat da. Men ellers er livet herlig slappt, ikkeno mas nei. nye grandiosaer? hva slags nye grandiosaer? Lenke til kommentar
PT Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Har noen sett de nye grandiosaene på RImi? Jeg er alene hjemme hele uka og det er ikkeno fornuftig mat i huset. Begge bilene står her også, begge har så lite bensin at den stygge lampa lyser. Grr, kunne jo lagt igjen noe mat da. Men ellers er livet herlig slappt, ikkeno mas nei. nye grandiosaer? hva slags nye grandiosaer? Kjøtt og pepperoni Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Har heller ikke sett de nye grandiosene. Smaker sikkert drit som alt all grandis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg