fAight Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 (endret) God morgen! planer idag: 1. kjøre dama på skolen 2. Drama time i byen 3. Norskoppgave sammen med en kamerat 4. Sjekke statusen på Komplett 5. Trene 6. Sjekke statusen på Komplett 7. SOF3 8. Sjekke statusen på Komplett 9. Sjekke statusen på Komplett . . . (oj glemte å planlegge å hente dama hente dama ...for ta det imorrga...) Endret 27. januar 2004 av ridgea Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 (oj glemte å planlegge å hente dama hente dama ...for ta det imorrga...) Anyways...jeg er sulten som fan. Bare dritpålegg her hjemme. Tror jeg kjøper meg en baguett på veien til jobb Lenke til kommentar
PT Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Steike! Ingen poster i SO3 på 5 og en halv time Liker tirsdager; det er nesten ingenting å gjøre på skolen. har bare 3 timer med prosjektarbeid hjemme og 2 timer med kunst og håndverk før dagen er omme Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Tirsdag er en ganske grei dag det. Vi har dobbeltime i gym på starten av dagen, så man blir skikklig våken. Og etter det har vi engelsk også de 3 siste timene har vi moped undervisning. Men idag hadde vi Norsk stil, så jeg skrev litt om meg og mitt forhold til musikk Nå skal det lastes ned film Lenke til kommentar
zed Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Privat feriefilm i guess? Tirsdag er chill her også, først 2 timer fri på morgenen, noe som er digg. Også bare 5timer skole. Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 NAturfilm Opplæringsvideo. Hifi Center kejden er syykt dyr. Et høyttalerpar som koster 998 på siba koster 2000 der. Herregud. Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Tirsdager er geniale for da har vi lego bygging i 2 timer..hehe. ahh.. ikveld blir det laax og slappe av i badstua på fritidssvømminga Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Tirsdager er geniale for da har vi lego bygging i 2 timer..hehe. ahh.. ikveld blir det laax og slappe av i badstua på fritidssvømminga Hvilken klasse går du i da? 3. klasse på barneskolen? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Nå har jeg hvert i byen. Der kjøpte vi nytt kjøkeskap Så nå blir det General Electric slikt som dette, bare i hvit fordi det passer bedre på kjøkkenet vårt. Skulle vist være greit nok det... Kjøpte også noen blekk patroner til printeren min, så nå kan jeg printe ut porr og det som skulle være Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Sånt kjøleskap har jeg også lyst på! Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 (endret) Tirsdager er geniale for da har vi lego bygging i 2 timer..hehe. ahh.. ikveld blir det laax og slappe av i badstua på fritidssvømminga 10ende... Bygger lego imens læreren sitter og drikker kaffe og stor koser seg med vg Vi får karakter i praktisk prosjekt utifra hvor gode vi er og bygge lego ;P Endret 27. januar 2004 av FrenChie Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 kjøleskap med ismaskin er digg altid ønska meg det Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Bjaa, det døve med sånne kjøeskap er at isbitskuffen er helt åpen (nesten), og om du f.eks fryser ned hvitløk kan du risikere å få en helt j*vlig smak på isbitene... Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Bjaa, det døve med sånne kjøeskap er at isbitskuffen er helt åpen (nesten), og om du f.eks fryser ned hvitløk kan du risikere å få en helt j*vlig smak på isbitene... Hvem fryser ned hvitløk? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Er da ingen som fryser ned hitløk? Eller hur? Og i dag har det skjedd noen psyco ting. Noen kamerater har vist funnet ut at jeg har et intregrert GPU på hovedkortet. Altså, jeg kjøpte da ikke pluss-versionen av epox-kortet så...jah...HÆ? Må bortover til grotta å skjekke hva de har gjort. Lenke til kommentar
zed Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 *Danze seg bort til ovnen med intergalactic i ørene* *Sette i grandis med mad-one-moves* *vente* Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Nå har jeg hvert i byen.Der kjøpte vi nytt kjøkeskap Så nå blir det General Electric slikt som dette, bare i hvit fordi det passer bedre på kjøkkenet vårt. Skulle vist være greit nok det... Kjøpte også noen blekk patroner til printeren min, så nå kan jeg printe ut porr og det som skulle være GE Rulez Blir det på meg når jeg kjøper leilighet!! Hva måtte dere betale? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Vi måtte betale 19 000 for det på Expert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg