bjaa Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Tellus boken er den mest spennende boka på ungdoms skolen syns nå jeg. Kan faktisk sitte om kveldene å lese litt natur fag jeg, selv jeg som ikke liker å lese. Står mye bra og interessant i denne Natur fag er vell det faget på skolen jeg liker best, noe takket være en vannvittig flink og rå lærer vi har Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Nå skal jeg begynne å lese Hitchikers guide to the galaxy! Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 (endret) Den mest spennendes boken i 10ende er geografi boken. Men nå er det sengetid. Natta natta Endret 26. januar 2004 av FrenChie Lenke til kommentar
zed Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Vært borte litt men jeg kommer tilbake med ett so3-innlegg Torsdag var jeg litt nedenfor pga ett problem med jentene, men på fredag hadde jeg lan og alt ble bra. LAN = emosjonell healer Søndag sov og spiste jeg -lite-, sorry Thea Idag trodde jeg det skulle bli nerding foran datan, men så popper en kino-invitasjon inn på msn, og jeg drar for å se the last samurai. Den filmen er rå, kjempe bra lagd, anbefaler alle å se eller "se" den Hms, også driver jeg å sortere musikken min, noe som er litt gøy. Systemet er som følgende : Sjanger -> band -> mappe med album -> sanger. Har også add'a en all.m3u altså en playlist, i hver sjanger-folder. Så hvis jeg føler for rock, trykker jeg på playlisten i den sjangeren Pretty neat Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 * ding ding! * Når kom dette med "medlem-mod"-moderatorgruppe? About.... now. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 breal: ser ut som du sitter og driter på avataren Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Why stakk du fra Msn zed ? Digg med forseg gjort playliste ja satt og fikset på den i går jeg også. Topp 20 listen--Trance..osv... Jaja... Nå maser mamma at jeg må legge meg:/, natta f00xs Lenke til kommentar
zed Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Coz.. Stop with the emoticons! Freaking me out! Lenke til kommentar
zed Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 (endret) Hw.no @ laggs Endret 26. januar 2004 av zed Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Da legger man seg...natta gutter og jenter! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Coz.. Stop with the emoticons!Freaking me out! Dobbelposter med 9 minutters mellomrom? This smells liek, LAEM. caek Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 9 min00ter laeg-caek? :| Anywaaays, going to ze bed Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 nn, skal legge meg. Er trøtt og skal tidlig på jobb.. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Hmm, legger dere dere så tidlig idag altså Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 du har vel ikke om sukker og stivelse eller noe sånnt.. på skolen i forrige uke fikk vi smake på flere sukker arter en jeg kan tenke meg (men ikke vanlig rørsukker), og merklig nok ble det litt vanskelig å konsentrere seg etterpå... hmmm, lurer på hvorfor. Sukker og stivelse er kjipt Liker ikke tellus-boken Tellus, Historie: MATTE: KAN DRA TIL HEL-VETTE! Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 huh er jeg alene her...........er troett som F&*( men faar ikke sove . Har ei visdomstann som verker noe inni H*))(*( , foeles som om kjeven holder paa aa eksplodere Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Eg er nok våken. Spilt sof2 i 2 timer nå. Ahh lei for idag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg