Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

menne, hvordan ble dere mod's? Spurte du/dere eller ble du/dere spurt? Av hvem?

*nysgjerrigpermode*

Vi selv kikker litt rundt avogtil og finner ut hvem som vi mener kan passe til jobben, det nytter ikke å mase ;) Men dog så er dem jo under oppsyn da, dog vi rekner med at ting vil gå bra for seg :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
menne, hvordan ble dere mod's? Spurte du/dere eller ble du/dere spurt? Av hvem?

*nysgjerrigpermode*

Vi selv kikker litt rundt avogtil og finner ut hvem som vi mener kan passe til jobben, det nytter ikke å mase ;) Men dog så er dem jo under oppsyn da, dog vi rekner med at ting vil gå bra for seg :thumbup:

Hvilke rettigheter har de da? De samme som vanlige mods?

Lenke til kommentar
Heldiggriser :p:yes:

Ja, giid så heldige....

Morsomt å moderere og bruke fritida si på å holde orden :S (men hadde ingen gjort denne jobben, så hadde forumet hvert et ******, det er jeg sikker på...Keep up the good work)

Om det kun er off topic delen så er det en ganske grei jeg (syns jeg da, som holder mest til her), men jeg ville ikke blitt moderator, og er sikkert ikke egnet til det heller :p

Men gratulerer med Mod status B|Real og Snowdog :)

Lenke til kommentar
Syns de er heldige fordet jeg...

Sikkert mange andre som vil være det også, men men...

Nå er det treningbaaaj

Smak og behag, er ikke hele tiden like kjekt og se en hele liste med ting som skal sjekkes og undersøkes, samt og motta alles klager etc hele tiden ;)

Lenke til kommentar
Syns de er heldige fordet jeg...

Sikkert mange andre som vil være det også, men men...

Nå er det treningbaaaj

Smak og behag, er ikke hele tiden like kjekt og se en hele liste med ting som skal sjekkes og undersøkes, samt og motta alles klager etc hele tiden ;)

Yeap derfor kan jeg få den jobben...

Neida...hihi..

Edit: Joda :dribble:

, det nytter ikke å mase

:no:

Endret av Nikkor
Lenke til kommentar
lykke til på Onsdag då flodhest....

Takker! Går nok bra, kjenner hun såpass godt nå, gleder meg til å se henne igjen :love::love::love:

*rap* Da var siste slurk av karbo-shaken nede, har akkurat trøkt i meg 2 speilegg på to FEITE skiver, en banan, og shaken. Begynner å blir sunn :D

Grattis SnowDOG_ og B|Real! :D

Lenke til kommentar

ÆÆÆAAAÅÅÅÆÆÆØØØÆÆÆAAAÅÅÆÆÆ!!!!!!!!

Måtte bare få ut litt frustrasjon, leser på Kjemi greier her. Søren og mange merkelige navn en må huske.

Lite utdrag fra tilfeldig noe jeg leser nå:

Mange av glukosemolykylene i amylopektin er bundet til flere en to andre glukosemolykyler, og amylopektin har derfor mange forgreininger. I amylosen er derimot....

Noen andre uhuskelige ord:

Monosakarid

Disakarid

Polysakarid

Pentose

Heksose

deoksyribose

fruktose

maltose

sukrose

laktose

lipider

dipeptid

tripeptid

helikser

Okda, det går da å huske, men det er vannskelig og huske når man leser det når man er trøtt. Må legge meg tidligere trur jeg.

ÆÆÆÆÆ!!!!! :cry:

Lenke til kommentar
ÆÆÆAAAÅÅÅÆÆÆØØØÆÆÆAAAÅÅÆÆÆ!!!!!!!!

Måtte bare få ut litt frustrasjon, leser på Kjemi greier her. Søren og mange merkelige navn en må huske.

Lite utdrag fra tilfeldig noe jeg leser nå:

Mange av glukosemolykylene i amylopektin er bundet til flere en to andre glukosemolykyler, og amylopektin har derfor mange forgreininger. I amylosen er derimot....

Noen andre uhuskelige ord:

Monosakarid

Disakarid

Polysakarid

Pentose

Heksose

deoksyribose

fruktose

maltose

sukrose

laktose

lipider

dipeptid

tripeptid

helikser

Okda, det går da å huske, men det er vannskelig og huske når man leser det når man er trøtt. Må legge meg tidligere trur jeg.

ÆÆÆÆÆ!!!!! :cry:

du har vel ikke om sukker og stivelse eller noe sånnt.. :D

på skolen i forrige uke fikk vi smake på flere sukker arter en jeg kan tenke meg (men ikke vanlig rørsukker), og merklig nok ble det litt vanskelig å konsentrere seg etterpå... hmmm, lurer på hvorfor.

Lenke til kommentar
du har vel ikke om sukker og stivelse eller noe sånnt.. :D

på skolen i forrige uke fikk vi smake på flere sukker arter en jeg kan tenke meg (men ikke vanlig rørsukker), og merklig nok ble det litt vanskelig å konsentrere seg etterpå... hmmm, lurer på hvorfor.

Sukker og stivelse er kjipt :cry:

Liker ikke tellus-boken :thumbdown:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...