fAight Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 ...husker da jeg gikk GK Allmenne fag. Da slapp vi muntlig eksamen nettopp fordi lærerene var i streik. Det var frydens dag, det...! Lenke til kommentar
Term Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 dagens ungdom har det halt for godt. Jeg husker den tiden jeg gikk på skole. Da var det lange dager med kun terping i matte å grammatikk. Dere skulle gått sommerskole bare for å ta igjen alt det tapte. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 lucky you... lurer på om eg får fravær i dag, gadd ikke å møte på skolen for å få beskjed om at vi kunne gå hjem igjen. Jeg fikk det med meg på radioen omtrent i det jeg våknet, så då var det rett tilbake til drømmeland Lenke til kommentar
Term Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Jeg elsker bare å erte for om gamle dager Uansett husker når lærerne hadde 2 mnd med streik når jeg gikk i 5 eller 6 klasse. Det var tider Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Arg, dummme skolen, no ringte de og sa at det ikke er streik i morgen alikevel. No hadde eg gledet meg til 2 dager fri... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Hallo folks Vi hadde engelsk stil idag, trur den gikk til ****** Skrev en tale til de unge om narkotika, og dessuten fikk jeg ikke nok tid til å fullføre stilen... Idag skulle vi egentlig kjøpe kjøleskap på Elkjøp med isbit maskin, men de hadde ingen som mor hadde lyst på der. Idag skal jeg bestille trådløst nettverk for folka hjemme, er det sånn at man kan koble accses punktet til routeren her hjemme? Eller må jeg ha ny router? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 (endret) OMG! Nextgentel er nede i hele Bergen!! *ikke gå hjem fra jobb* Endret 26. januar 2004 av darkness| Lenke til kommentar
sparks Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 home from school! Bruker 1,5 time hjem fra skolen er sux! Lenke til kommentar
zed Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Skal på konferansetime snart, det sux. Blir jo bare tatt opp hvor dårlig du er osv, prater aldri om noe bra. Dessuten er det så gidd å diskutere med lærere at jeg tror jeg bare skal sitte stille og si ja. Men men. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Er det flere her som "sliter" med sterkt varierende interesse for SO3? Jeg mener noen dager klarer man seg ikke uten, andre dager er det bare kjedelig og atter kjedelig? Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 OMG! Nextgentel er nede i hele Bergen!! *ikke gå hjem fra jobb* What? Funker her hjemme so meg... Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Ja! Btw: Det beste er nok og bare si ja ja på foreldre møter...ja... Nå skal jeg lage mat...Shalom Lenke til kommentar
sparks Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Er det flere her som "sliter" med sterkt varierende interesse for SO3? Jeg mener noen dager klarer man seg ikke uten, andre dager er det bare kjedelig og atter kjedelig? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Er det flere her som "sliter" med sterkt varierende interesse for SO3? Jeg mener noen dager klarer man seg ikke uten, andre dager er det bare kjedelig og atter kjedelig? Roger det. *does teh Cornholio-dance* Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 God morgen folkens. Det blir en fin dag idag. Gode nyheter og det snør i bergen! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 WTFUCKLE? Når ble SnowDog og B|Real mods? :| Er dere Off-Topic mods elns? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Jeg ser du har fått ny tittel. Noe nytt som har skjedd som ikke jeg har fått med meg? Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 (endret) Kanskje det er fordi de har så mange poster Endret 26. januar 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 B-real også ser jeg. Nå kan vi begynne med bestikkelsene Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Vel, tja...jeg moderator...hmz...uvant tanke. Får vel begynne å hakke på de som jeg aldri har likt dah? (ironi...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg