SnowDOG_ Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Helsiken haltan. Du har roen på photoshop ja. Mad skillz Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Takker Anywaaays, jeg slo på pc'en nå, men vet ikke hvorfor.. hmmm, refleks? *HalTan pushes the off-button* Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Neeii, vær her da, få'kke sooove. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Kem i huleste driver og slår pc'n av selvom man ikke bruker den? WTF? Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 (endret) Vel, oss ikke-n00bs? Kan jo begynne å brenne da, mannen- Endret 25. januar 2004 av Candyfloss Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Har vært på ferie og glemt å slå av pc eg. Thank god ikke huset brente ned. Men nå holder eg på å brenne ned her. *åpne vindu* Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Kem i huleste driver og slår pc'n av selvom man ikke bruker den? WTF? Ja si det. Man må da idle slik at en slipper å boote pcen når man skal bruke den. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Kem i huleste driver og slår pc'n av selvom man ikke bruker den? WTF? De som har en PC som lager ulelyder og ikke gidder fikse den... Lenke til kommentar
Term Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Nice pic HalTan. Sparks: hvem er age i hotel cæsar? Har ikke sett et eneste program av den serien, og skal holde statistikken min oppe på det punktet. Anyways kjenner at jeg kommer til å få gangsperre i morgen. Mye springing på fotballen og jeg klarte å ikke bli skadet i dag Stod siste delen av kampen i mål, og må si meg storfornøyd med det siden jeg har kondis som et dovendyr. Stod som en konge også. Bare 6 timer igjen så har jeg ei uke fri Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Da har jeg rydda en 30 tråder.. Mye arbeid.. Nå skal jeg lalle. sweet dreams. nn Lenke til kommentar
Term Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Da har jeg rydda en 30 tråder.. Mye arbeid.. Nå skal jeg lalle. sweet dreams. nn Hmmm kult. Leke litt sjef? hehe Ha en god natt da. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Ahh nå er eg lei av å spille sof2 for idag. På det beste hadde eg 13/0 mot 1vs3 Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Farcrydemo var morro, men buggy :| nå er man tilbake på jobb.. trøtt og sulten. Fett bilde ja HalTan, jeg også vil ha skillz i ps hms, skrur av pc'n? nja.. gjør vel det selv, fordi den durrer som et uvær, men har en liten kose maskin som altid står på, sånn server greie Lenke til kommentar
CFD Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 vell.. nå er jeg på skole og nå skal vi få terminkarakteren vår. vi får bare 1karakter og jeg har fått med meg at flere som får 5 og noen 6 på prøven fikk 4... da er jeg redd for at jeg får meget dårlig... Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 ****** for en feslig morgen jeg har... Den var bra helt til jeg satt dørene innenfor klasseromsdørene her! Vi har byttet plasser og jeg har fått en fucka plass, PCen er fucka og jeg har fått den mest fucka musa som finnes i dette rommet.. steike for noen gentlemen asså.. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Nice pic HalTan. Sparks: hvem er age i hotel cæsar? Har ikke sett et eneste program av den serien, og skal holde statistikken min oppe på det punktet. Anyways kjenner at jeg kommer til å få gangsperre i morgen. Mye springing på fotballen og jeg klarte å ikke bli skadet i dag Stod siste delen av kampen i mål, og må si meg storfornøyd med det siden jeg har kondis som et dovendyr. Stod som en konge også. Bare 6 timer igjen så har jeg ei uke fri j00 are like the piccolo Du jobber hvertfal på hotel Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 26. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2004 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=211633 Kansje vi må stenge søppelpostene her snart, kansje so3? Lenke til kommentar
Term Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=211633 Kansje vi må stenge søppelpostene her snart, kansje so3? Noooooooooooo. Dette er jo kvalitet...ikke søppel Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Ahhhh... i dag er det überdigg å være elev ved åsane gymnas... http://www.bt.no/lokalt/bergen/article228895 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg