Suppelars2k Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Hummsummarumm, jepps, so3 er dau for tida, er folk lei? Anyways, jeg er fremdeles syk, litt bedre er jeg, though. Bifil: benytt enhver anledning til å komme deg ut Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Hummsummarumm, jepps, so3 er dau for tida, er folk lei? Hva skal jeg drive med da? Må ha SO3. Blitt avhengig. Huffhuff. BLir sikkert mer liv her når det er hverdag igjen. Er jo noen slasker som sitter på jobb foran en pc. Grr. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Hummsummarumm, jepps, so3 er dau for tida, er folk lei? Hva skal jeg drive med da? Må ha SO3. Blitt avhengig. Huffhuff. BLir sikkert mer liv her når det er hverdag igjen. Er jo noen slasker som sitter på jobb foran en pc. Grr. Bli avhengig av noe annet, heroin f.eks. Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Billigere å henge foran pc'en. Kan jo begynne med skolearbeid Det ahr jeg iallefall nok av Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Nå driver jeg og laster ned masse musikk, siden aaalt ble slettet for noen dager siden. Tror det var venninna mi, hun HATER musikksmaken min. I dag skal jeg forhåpentligvis bare slappe av, har blitt menneskesky. Er liksom "lei" av å gå ut i helgene. Trives gooodt i eget selskap! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Nå driver jeg og laster ned masse musikk, siden aaalt ble slettet for noen dager siden. Tror det var venninna mi, hun HATER musikksmaken min. I dag skal jeg forhåpentligvis bare slappe av, har blitt menneskesky. Er liksom "lei" av å gå ut i helgene. Trives gooodt i eget selskap! Hva slags venninne gjør noe sånnt? Teit. Nå skal jeg tegne litt Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Nå driver jeg og laster ned masse musikk, siden aaalt ble slettet for noen dager siden. Tror det var venninna mi, hun HATER musikksmaken min. I dag skal jeg forhåpentligvis bare slappe av, har blitt menneskesky. Er liksom "lei" av å gå ut i helgene. Trives gooodt i eget selskap! Lukter jeg hevn? Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Revenge is coming her way Seriøst, det var dritdårlig gjort. 988 sanger med bare godlåter! Og jeg vet at det er henne, for det er mistenkelig at en Christina Aguilera sang IKKE ble slettet.. n00b. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Program sånn at du får tilbake de filene som ble slettet for noen dager siden. Hvertfall står sjangse for at det går. Visst det var så mye bra der . Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Ååååh! Så gøy. Hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 (endret) Her http://www.ontrack.com/easyrecovery/ Innstaler også følger du det som står:P Endret 25. januar 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Takker... Hvorfor kan ikke jeg sånt..? Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Skal jeg kjøpe meg ny bil eller ikke? Har veldig lyst på det da... Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Skal jeg kjøpe meg ny bil eller ikke? Har veldig lyst på det da... Hvis du har råd til det, så ja. Bil er gøy. Bil er status! Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Golf tdi 1.9 2002 mod. Blir 220k.. Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Kommer vel annpaa hvor mye den har gaatt ogsaa da ? Er det noe ekstra greier med eller er den ordinaer ? Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Er highilne med bra utstyr. Gått 29k.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg