Suppelars2k Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 [quote name='SnowDOG_' date='02/11/2003 : 04:01'] Ahh ok. Btw er det bare vi to som er våkne av søppel gjengen? Alle er full og har lagt seg. [/quote] VELDIG få av de som var fulle ... Det var i GÅR det var fylla som gjaldt.. *mhhmmgrpph* natta... Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Det spørs hva du gir ****** om det Daniel. Er det sex du gir ****** i, eller hva? Jeg gir ****** i folk? Trodde det var tydelig. Uansett, sensuren var mye bedre før da "******" i det minste ble bytta ut med morsomme ord... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 og hvorfor i svarteste nissegnom er fa'en sensurert med 6 tegn? HELT ulogisk... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Kan ikke skjønne og begripe på korfor de sensurer ordet zex/6 Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 ****** så mye dritt vanlige kvalitetssøplere har mekka nå da. Tenker på telletråden til DiMiles, ASL-tråden til nvoetfiv, og delvis DiKKy sin... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 ****** så mye dritt vanlige kvalitetssøplere har mekka nå da. Tenker på telletråden til DiMiles, ASL-tråden til nvoetfiv, og delvis DiKKy sin... Det hele var resultat av 5-6 minutters ideemyldring og kjedsomhet på irc Lenke til kommentar
Term Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Hehe Det var litt rått at TIL vant over rosenborg i dag. Lå å sov når de to jeg bor i lag med skrek ut noe så inni helvette. Så jeg var jo nødt å stå opp da. Ellers var det jo da seff dødsmange folk ute i dag og feiret seieren og jeg må pånytt slite med overfulle folk. 2 damer som ville ha sex med meg i dag...eller hun ene ville bare suge meg...utrolig hva folk sier når de er full. Er ikke gøy å måtte være på jobb når sånne tilbud kommer fra sånn passe fine damer. Hun ene var ikke så fin da. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Ja siden hun var edru ja. Tror neppe du hadde syntes hun var stygg hvis du var drittings. *grin* Kunne hun ikke blowe deg bak disken mens du bare sto der og latet som du holdt på med noe? Btw hmm har ikke du dame du? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Ohoi vifteovn på full styrke ! Idag skulle du jaggu vært ute i Arendal ! Møtte så mange kjennt folk idag at jeg nesten skulle trudd at jeg eide byen... Alt fra normale mennesker til ikke så normale mennesker. Hjemturen var noe spesiell... Sjoføren hadde ikke lappen denne gangen helle og når vi kom til skien og alle var hjemme (nesten) så måtte jeg ta bilen hjem selv. ca 1 mil og jeg var mindre edru. Ford Sierra av alle ting,..... Ut ved Pelles dekk og bil fra skottfoss ( du vet hva jeg snakker om BjaA) og breisladd så det synger etter... var is over hele veien ... Må si det var morro og samtidig uvant med bakhjulstrekk... *ler* Men nå er det natta for meg assa... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Nå må du skjerpe deg wabby! Eg vil ikke lese om en fyr som har kjørt ut av veien eller no pga fyllakjøring og dauet. Ville blitt trist :grine: Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 <-- Lever Er på jobb (igjen) ... Klarte å forsove meg litt :S Lenke til kommentar
sparks Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 HalTan, på det større bildet har du driit liten munn Ellers ser det ut som du er ganske flink med musa Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Ok.. Nå har jeg brukt 10 sekunder av min dyrebare tid på ett selvportrett.. Du er EID HalTan!: Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Ok.. Nå har jeg brukt 10 sekunder av min dyrebare tid på ett selvportrett.. Du er EID HalTan!:http://home.online.no/~hmarrabl/Upload/sel...ttp%e510sek.JPG Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 såWoha, vel, jeg hadde serriøst artig på vorspill i går. Tror skjelden jeg har snakket mere om tiss, bæsj, ****** og kuk Dog samtidig også ganske alvorlige samtaler, men allikevell. Og så dro vi ut og alt gikk til helvettet, for å si det slikt. I allefall for min del Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Umm... Pizza Orginale - en god start på dagen. Blitt litt vel mye pitsa på meg i det siste, tror jeg. Må rydde rommet i dag, au. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Jeg har begynt å gi ****** allerdede... Er det et godt eller dårlig tegn? DU går første året på VGS right.. Ja det mener jeg og huske.. For og si det slik: Du er langt ifra alene om akkurat det derre altså. Tror nok 90% av folka her hadde samme følelsen som deg når vi var 16. Thrust me.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Umm... Pizza Orginale - en god start på dagen. Blitt litt vel mye pitsa på meg i det siste, tror jeg.Må rydde rommet i dag, au. Prøv heller å starte dagen med biff du, det er kos Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Indrefillett av hest anbefales på det sterkeste! Btw; syklet rallervegen en gang, den innelide kokken stekte biff-biter på bål og så spiste vi dem med rømme på brødskive NAM NAM!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg