Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe Det var litt rått at TIL vant over rosenborg i dag. Lå å sov når de to jeg bor i lag med skrek ut noe så inni helvette. Så jeg var jo nødt å stå opp da.

Ellers var det jo da seff dødsmange folk ute i dag og feiret seieren og jeg må pånytt slite med overfulle folk. 2 damer som ville ha sex med meg i dag...eller hun ene ville bare suge meg...utrolig hva folk sier når de er full. Er ikke gøy å måtte være på jobb når sånne tilbud kommer fra sånn passe fine damer. Hun ene var ikke så fin da.

Lenke til kommentar

Ohoi vifteovn på full styrke !

Idag skulle du jaggu vært ute i Arendal ! Møtte så mange kjennt folk idag at jeg nesten skulle trudd at jeg eide byen... Alt fra normale mennesker til ikke så normale mennesker.

Hjemturen var noe spesiell... Sjoføren hadde ikke lappen denne gangen helle og når vi kom til skien og alle var hjemme (nesten) så måtte jeg ta bilen hjem selv. ca 1 mil og jeg var mindre edru. Ford Sierra av alle ting,..... Ut ved Pelles dekk og bil fra skottfoss ( du vet hva jeg snakker om BjaA) og breisladd så det synger etter... var is over hele veien :D... Må si det var morro og samtidig uvant med bakhjulstrekk... *ler*

Men nå er det natta for meg assa...

Lenke til kommentar

såWoha, vel, jeg hadde serriøst artig på vorspill i går.

Tror skjelden jeg har snakket mere om tiss, bæsj, ****** og kuk :mrgreen:

Dog samtidig også ganske alvorlige samtaler, men allikevell.

Og så dro vi ut og alt gikk til helvettet, for å si det slikt. I allefall for min del :(

Lenke til kommentar
Jeg har begynt å gi ****** allerdede... Er det et godt eller dårlig tegn?

DU går første året på VGS right.. Ja det mener jeg og huske..

For og si det slik: Du er langt ifra alene om akkurat det derre altså. Tror nok 90% av folka her hadde samme følelsen som deg når vi var 16. Thrust me..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...