Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

/me har ikke fått meg noe siden nyttår. Jaja ble litt rotings sist eg var på byn men men...

Ja har ikke fått meg noe ordentlig siden .... erm tildlig desember eller noe sånt. Ble en del roting i jula med ei spesielle ei :):love:

 

Men hun er nå tilbake på folkehøyskolen, så det er litt kjipt. Vetta fan hva jeg gjør. Men som sagt 95% sikkert at jeg drar å besøker hun i februar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og da blir det puling! :thumbs:

:blush::ermm: ... neeeei..... :whistle:

 

Vel man får nå se hva som skjer. Mye mulig at jeg drikker meg stupfull å skjeller ut bergensfolk eller noe sånt. Så om en full nordlending skjeller dere ut i februar en gang....så er det nok meg :p

 

Darknes|: Sånt språk bruk liker vi fra jenter! 

 

Term: Er det mer en fysisk attraction?

:laugh: Jah dere skal si romantisk aften eller noe sånt.

 

Men har jo kjent dama i 10 år, men det siste året er vi blitt bedre venner og i det siste er bare ting begynt å skje.

Lenke til kommentar

Har ikke noe stress, enda lenge til uansett.Grunnen til at jeg drar er mer for at jeg vil komme meg litt bort fra tromsø å finne på litt gøy. Det er bestandig gøy å feste på andre plasser :)

 

På torsdag skal jeg og en kompis kjøre til sverige og kjøpe masse ulovlige ting. Redbull, røyk og annet stæsj som er kult å handle. Skal bli en kul dag, kjører midt på natta for å være der i 12 tia.

Lenke til kommentar

Jepp skal kjøre til kiruna. Mesteparten som grensehandler i tromsø drar til kilipisjärvi i finland som er en del kortere, men det er igjen ikke sverige...

 

Vi første syden romanse var med ei dama fra narvik var vel 13 år med familien da. :roll: (ikke det at det hadde noe med dette å gjøre...bare kom til å tenke på det.

Endret av Term
Lenke til kommentar

Har blitt mye på meg i det siste...så mye at jeg er litt sår :p

 

Og ja, SO3 har dabbet litt av ja.

Er kanskje pga jeg bruker mere tid i grotta en jeg gjør hjemme.

Takkler ikke å være hjemme lengere. Blir rastløs og begynner på bli irritert på alt og alle.

Kanskje på tide å flytte snart?

Lenke til kommentar

SO3 er treg for tiden, men det blir jo mulig å lese igjennom natttens hendelser på kort tid da.

 

Imorgen drar resten av familien til syden :D:D:D alene hjemme en uke er tidenes beste ferie.

 

Lurer på om jeg skal søke jobb på TG? Security dude. Får sikkert ikke, menmen. Får man betalt for det? Noen som vet noe?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...