SnowDOG_ Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Færre og folk skriver i SO3 nå..Hvorfor har det blitt kjedelig? Hva er grunnen? Har vi sluppet opp for ting å prate om? La oss snakke om sex og sånt.... Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Kan snakke om hva som helst, jeg.. Er trøtt,men i ganske digg humør egentlig... So bring it on..Bare ikke data, da melder jeg meg ut.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Hmms, vi kan jo snakke om min rare sykdom? Sto opp i dag tidlig, gikk på badet, hva skjer? Jeg begynner å riste i hele meg, ikke sånn riste som i hakke tenner, men sånn riste som i om jeg skulle stå/sitte/holde i en gigantisk vibrator/barbermaskin/*fyll inn vibrerende objekt*, HELT jævlig. Gikk over etter ca. 10 minutter, men det var også 10 ILLE minutter. Dessuten har jeg feber, ca. 39 grader ja, la oss alle sympatisere ltit med meg Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Næmmen, er du en vandrende vibrator? Dakaaar pusen *klappe på* Har du vært hos legen da? Kanskje mangel på søvn..*kremt ZED kremt* Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Vandrende vibrator? Fan haltan! Du har roen på skjekke triks! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 (endret) Næmmen, er du en vandrende vibrator? Dakaaar pusen *klappe på* Har du vært hos legen da? Kanskje mangel på søvn..*kremt ZED kremt* Njaaaa.... tror ikke det har med søvnmangel å gjøre, eller, vibrerer man av det? :| Kanskje det hele var ment av Gud som min gave til kvinnen? Endret 24. januar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 (endret) argh, du bringer opp vonde minner HalTan å ha 39 i feber er helt jævlig, hadde nemlig det selv i jula Endret 24. januar 2004 av Jonki Lenke til kommentar
sparks Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 fjortiss problemer er kjipe.. spess når du er meglern.. Lenke til kommentar
Term Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Færre og folk skriver i SO3 nå..Hvorfor har det blitt kjedelig? Hva er grunnen? Har vi sluppet opp for ting å prate om? La oss snakke om sex og sånt.... Blitt lite av det i det siste. Har kjørt et rolig løp siden jula ute. Bare laxa og ikke vært i støtet i det hele tatt. Pluss mye jobbing så blir det lite tid til flørting Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Færre og folk skriver i SO3 nå..Hvorfor har det blitt kjedelig? Hva er grunnen? Har vi sluppet opp for ting å prate om? La oss snakke om sex og sånt.... Blitt lite av det i det siste. Har kjørt et rolig løp siden jula ute. Bare laxa og ikke vært i støtet i det hele tatt. Pluss mye jobbing så blir det lite tid til flørting Ja, nå må du passe deg før kondomene går ut på dato! Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Hmmms, underernæring på sex sider du? Fysjda.... Hva med å ta saken i egne hender? Ikke like gøy, men man sover godt om natten. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Candyfloss påpeker et viktig poeng her. Søvn er viktig! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 (endret) Hmmms, underernæring på sex sider du? Fysjda.... Hva med å ta saken i egne hender? Ikke like gøy, men man sover godt om natten. Egne HENDER? Snowdogstyle Anyways, jeg har hodepine, men klarer ikke legge meg, dette sånn circa suger. Lurer på om jeg skal tegne litt mer, fikk en god ideè Endret 24. januar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Lurer på om jeg skal tegne litt mer, fikk en god ideè Har idèen noe med emnet vi snakker om å gjøre? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Lurer på om jeg skal tegne litt mer, fikk en god ideè Har idèen noe med emnet vi snakker om å gjøre? Nai Hint: metallica - master of puppets Lenke til kommentar
Term Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Hmmms, underernæring på sex sider du? Fysjda.... Hva med å ta saken i egne hender? Ikke like gøy, men man sover godt om natten. Hehe jo men det er ikke det samme. Det er ikke å forakte en god ronk...men det er så ensomt Ja, nå må du passe deg før kondomene går ut på dato! Hvilke kondomer? Har ikke kjøpt en pakke kondomer på ett år. Så de er long gone Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 fjortiss problemer er kjipe.. spess når du er meglern.. Det er enda kjipere med mødre! Som f.eks MIN JHØASKVK FORBANND MOR! Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Havnet i bursdagsselskap i kveld. Skulle egentlig ikke dra... Men så ringte verten og spurte hvorfor jeg ikke kom... "Eh, jeg satt nå forran datamaskinen" (kjempe unskyldning...) Vel, han skulle komme og hente meg! Så da hadde jeg 5 minutter på å dusje, barbere, finne skikkelig klær og få på yttertøy. Det gikk - fort! Men det gikk! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 /me har ikke fått meg noe siden nyttår. Jaja ble litt rotings sist eg var på byn men men... Lenke til kommentar
zed Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 *kremt ZED kremt* PLZ Jeg har nok av søvn, ca 6timer er ok det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg