Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmms, vi kan jo snakke om min rare sykdom? :yes:

 

Sto opp i dag tidlig, gikk på badet, hva skjer? Jeg begynner å riste i hele meg, ikke sånn riste som i hakke tenner, men sånn riste som i om jeg skulle stå/sitte/holde i en gigantisk vibrator/barbermaskin/*fyll inn vibrerende objekt*, HELT jævlig. :scared: Gikk over etter ca. 10

minutter, men det var også 10 ILLE minutter. Dessuten har jeg feber, ca. 39 grader :(

 

ja, la oss alle sympatisere ltit med meg :thumbup:

Lenke til kommentar
Færre og folk skriver i SO3 nå..Hvorfor har det blitt kjedelig? Hva er grunnen? Har vi sluppet opp for ting å prate om? :no:

La oss snakke om sex og sånt.... :D

:blush:

 

Blitt lite av det i det siste. Har kjørt et rolig løp siden jula ute. Bare laxa og ikke vært i støtet i det hele tatt. Pluss mye jobbing så blir det lite tid til flørting

Lenke til kommentar
Færre og folk skriver i SO3 nå..Hvorfor har det blitt kjedelig? Hva er grunnen? Har vi sluppet opp for ting å prate om? :no:

La oss snakke om sex og sånt.... :D

:blush:

 

Blitt lite av det i det siste. Har kjørt et rolig løp siden jula ute. Bare laxa og ikke vært i støtet i det hele tatt. Pluss mye jobbing så blir det lite tid til flørting

Ja, nå må du passe deg før kondomene går ut på dato!

Lenke til kommentar
Hmmms, underernæring på sex sider du? Fysjda.... Hva med å ta saken i egne hender? Ikke like gøy, men man sover godt om natten.

Egne HENDER? Snowdogstyle :thumbs:

 

Anyways, jeg har hodepine, men klarer ikke legge meg, dette sånn circa suger. :mad:

 

Lurer på om jeg skal tegne litt mer, fikk en god ideè :yes:

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
Hmmms, underernæring på sex sider du? Fysjda.... Hva med å ta saken i egne hender? Ikke like gøy, men man sover godt om natten.

Hehe jo men det er ikke det samme. Det er ikke å forakte en god ronk...men det er så ensomt :p

 

Ja, nå må du passe deg før kondomene går ut på dato!

Hvilke kondomer? Har ikke kjøpt en pakke kondomer på ett år. Så de er long gone

Lenke til kommentar

Havnet i bursdagsselskap i kveld. Skulle egentlig ikke dra... Men så ringte verten og spurte hvorfor jeg ikke kom... "Eh, jeg satt nå forran datamaskinen" (kjempe unskyldning...) Vel, han skulle komme og hente meg! Så da hadde jeg 5 minutter på å dusje, barbere, finne skikkelig klær og få på yttertøy. Det gikk - fort! :omg: Men det gikk!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...