Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sitter og tester ut tegnebrettet, fiffige saker :yes:

 

Ny opplevelse å surfe med penn :thumbup:

/me ønsker seg tablet :w00t:

 

Lastet ned Opera 7.50 preview, og det er noe herk!

Greit nok, det har enkelte fiffige funksjoner som 7.2X ikke har, men oppsettet på hele greien er så forandret :cry:

Lenke til kommentar
Jaja da har eg sett de alle sesongene til smallville på 2 uker. mangler bare de siste episodene til sesong 3 eller 4. husker ikke helt.

 

Hører på: D:\My Music\HIPHOP\ANEW unsorted mp3\Cypress Hill - Latin Lingo.mp3

Har også lasta ned hele sesong 2 og 3 nå bare for å få tida til å gå i friuka mi.

 

Skal også jobbe litt extra som regnskapsansvarlig i neste uke, samt en dag i uka fremover i tid. Skal være backup for regnskapsdama i et selskap som jeg eier aksjer i. Kan fort bli penger ut av det. Tror jeg får noe som 200kr i timer elns. Bedre enn 125+ tillegg på hotellet

Lenke til kommentar
Er det noen CGI-eksperter der ute i natta?

Maybe :thumbup:

Yeah?

 

Kan du forklare hvorfor dette streiker?

if ($ENV{'REQUEST_METHOD'} eq "POST" and $session->param ('level') >= $PAGE_LEVEL) {
   my $fh = $cgi->upload ('cdlist');
...

 

Fatter det ikke. Går glatt med 1-4 linjer i upload-fila, men flere linjer enn det så henger det noe helt idiotisk. Kan faktisk lukke browseren og kjøre "tail -f logs/error_log" på det, og så flere minutter senere trasker det i vei.

 

Uff nei. Se forøvrig min signatur om hva jeg mener om CGI.

:thumbdown:

Lenke til kommentar
Term: 200 i timen? :wow: nice! :thumbup:

 

Kor er det du har aksjer?

Jeg eier 1/3 av min x-stefars installatørfirma. Det blir ikke så mye jobbing der akkurat nå, bare 1 dag i uka ca, men det er jo på siden av hotelljobbingen. Så det blir noen xtra cash dette året.

Lenke til kommentar

Jo men det beste da er jo å røyk for at man vil det selv. Jeg har en kompis som slutta på dagen et par år siden, røkte ikke på et år. Så da fant han ut at han ikke ville slutte egentlig, så han tok opp røykingen igjen i visshet om at han klarer å slutte om han vil. Uansett er det utrolig sosialt å røyke, og skulle jeg noen gang begynt å røyk så hadde det vært pga den sosiale delen av det.

 

###### hvor mye samer det skulle være hær på hotellet i helga. Det er visstnok samisk cup eller noe sånt i tromsø nå. Å de små jævlene går meg på nærvene. Joik å fanskap kan de holde for seg selv. Kasta ut nettopp noen på et rom pga støy. Å det er vanskelig å holde seg alvorlig når en liten illsint finnlugg prøver å skal lage bråk med meg. Jeg sa bare pell deg vekk....pluss litt mer som skal sensureres

Lenke til kommentar
Hehe kult. Hehe samer...de har eg bare sett på tv. Er de småe? :ermm:

Jah jeg visste jo at samer er småe, har tross alt sett en del av dem. Men at alle skulle være så ******* små trodde jeg ikke. F.eks en kar skulle sjekke inn, og han så max ut som 15, men sjekka leggen hans så var han 19. Jeg ble helt satt ut, tenkte "er det mulig".

 

Men et par digge samebærter er her da. Noe positivt kommer det nå ut av det :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...