SnowDOG_ Skrevet 23. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2004 Idag har eg faktisk begynt å drikke. Kan ikke huske kortid eg drakk sist gang uten å være med venner liksom. Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 23. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2004 (endret) Jippi, fått lønn. Haterhater ligningskontoret. De sendte meg skattekort i posten. De hadde klart å gi meg skattekort for ca 30k. Enda jeg tjente 50k i fjor (og hadde skattekort for det). Så da måtte jeg innom å få nytt. Vanligvis så trykker de bare opp et nytt. EMn neida. Det var tydeligvis ikke mulig når man levrte tilbake det gamle. Da skulle man få det i posten. Grr. Måtte tippe skatteprosent på første lønning . Kjørte moped til skolen idag. selvfølgelig snødde det som ****** ehle dagen. DEt var 4 kalde kilometer hver vei. Har halvhjelm, så det er jo god lufting. Imorgen den dag skal jeg til siba for å kjøpe høyttalere. Dritt at det er på alnabru, langt å kjøre (blir vel bil dit da, litt langt med wallaroo'en ) EDIT: Blir alene hjemme hele neste uke, weeeeeee. Syyykt digg. Endret 23. januar 2004 av sjefen_ Lenke til kommentar
sparks Skrevet 23. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2004 Woho! Jobb = FETT Solgt mye idag.. blir en stille kveld hjemme tror jeg.. Bjaa! j00 get laid bitch! Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 23. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2004 (endret) mmm Pølse /m sennep /m ketchup /m Sprøstekt løk /m majones /m kaviar tid Endret 23. januar 2004 av FrenChie Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 23. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2004 mmm Pølse /m sennep /m ketchup /m Sprøstekt løk /m majones /m kaviar tid Hmm, ejg har også lyst på. Men ikke med alt det dritet på egentlig. Sprøstelkt løk og revet ost er det som skal til på pølsa, drit i alt det andre, bare nok ost og løk Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2004 JE! Jeg har fått tablet... (tablet aka. tegnebrett) Fatters plukke opp et Wacom Graphire 3 for en billig penge i Teh US. :woot: Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 23. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2004 Digg Bah Idol var kjedelig i dag Sparsk får jeg rabatt hihih... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 23. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2004 HALLA folkens! ville bare si at .. Æ ska til svenske-land i morgen eg! og ta meg noen blondiner! Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 23. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2004 Turn Off teh Internet Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2004 ER godt små brisen nå. Men har ikke mer drikke. Har bare baileys men den nipper eg bare til. Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 23. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2004 ER godt små brisen nå. Men har ikke mer drikke. Har bare baileys men den nipper eg bare til. Drikke mye av det blir bare drit. Altformye fløte i den Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 23. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2004 Nye Idol sugde, dommerne var så snille. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 23. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2004 (endret) Snille? Være enn sist gang hvertfall, eneste likte ikke de nye programlederene. Ho med det folkemusikk greiene var bare tragisk Endret 23. januar 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 23. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2004 Ho med det folkmusikk greiene var bare tragisk Endelig noen som er enig med meg. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 23. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2004 ÆæÆæ nå komm 2 hot chicks fra klasse til meg, wtf Jaja.. Hadææ Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 23. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2004 HALLA folkens! ville bare si at .. Æ ska til svenske-land i morgen eg! og ta meg noen blondiner! Ta med deg noen svenske blondiner? eller tenker du på mora di? Uansett, matte lærern vår er både blond OG svensk, så det kan ikke gå bra.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2004 Ooohh fikk cola på glass flaske av far. Ventet ikke den liksom. Hadde så lyst på cola så fikk eg det. Kjeder meg da... brisen og greier. Drikke alene er ikke noe for meg vist.... Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 23. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2004 Drikke alene er vel egentlig aldri morro. Er man to er det alltid mer gøy, for da kan man le av hverandre, drikke om kapp osv Lenke til kommentar
lperik Skrevet 23. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2004 Flytter neste helg, så dette er siste forspillet jeg har i leiligheten. Har på musikken på FULL guffe muahahahha, bor i blokk og naboene hører det om jeg hører på kvart.. hehe. PARTY HIGH GUTTA! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg