Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

øy! jeg jobber og med en som heter morten. festlig=P

Big connection ass... =)

 

Det er btw vann på mars nå.. Er samtaleemne her nå.

Kalle er like sint på stefaren sin: "kan han ikke kjøpe en annen bil nå , enn denne gamle haugen her"

 

Det er slik at dørhåndtakene ofte faller av osv.. Tar evigheter og varme opp bilen.

 

Men det er V24 da.. kalle som har mindre peiling på biler enn det jeg har gjenntok 5ganger at det ikke var V24 som i V8 i ferrari og slike biler ,men en annen V24.

 

Jeg sa.. ahh..24ventiler er jo ikke så dårlig.. iallefall ikke på denne scab-bilen (scab = dårlig).

Kalle svarte: men det er ikke så bra. Er ikke slik V12 og V8 som er i gode biler.

Jeg sa: Nei jeg vet det ,men 24ventiler er jo ikke så dårlig

kalle: vet ikke jeg ,men det er iallefall ikke V8 sånn som i ferrari

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
floooooodhest, i see j00 ;)

 

21 headset penta? :O

yupp!

 

lokalradioen er ganske sammenkjørt med avisa jeg jobber i. og nå har de begynt med nettradio. derfor vil alle høre på, og vi i itavdelinga må handle headset til masser av folk;) derfor ble det 21 stykker. sku egentlig ha 25, men så mange hadde de ikke av den ene sorten.

Lenke til kommentar

@ CFD

 

Jeg prøvde å ringe deg på mobilen igår, og den var skrudd av :realmad:

Jeg tok sjangsen og hadde tenkt å spørre om noe angående festing av kjøleren til en AMD shuttle maskin jeg bygde for en vennine igår. Men jeg trur den sitter ganske bra på nå... Hadde ikke kjølepasta heller, så den blir litt varm, men shit happens :p

 

 

 

Idag når jeg dro hjem fra skolen dro jeg innom totto, der kjøpte jeg meg hamburger meny. Så når jeg kom hjem fant jeg ut at stefaren min (Per) hadde kjøpt ny forsterker til gitaren min, så nå er jeg ganske fornøyd med dagen :D

 

Er mulig det blir en liten fest i kveld, om jeg gidder...

Lenke til kommentar

Heh, det endte med at jeg stakk til noen andre venner istedet...

Det angrer jeg på! For hun kristne greia fortalte meg senere at hun ikke trivdes der oppe på denne "Celebration" saken, og at hun begynte å grine og at hun stakk hjem... Hun ville at jeg skulle hvert der, da hadde det hvert lettere sa hun etterpå... :roll:

 

For en idiot jeg var som ikke stakk opp...men gjort er gjort, hun er ikke noe sur fordi jeg ikke ble med, hun prater like mye med meg som før ogsånt..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...