Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

14roser... Du må passe litt på rosekoden. Hvis damen er litt romantisk og har peiling på slike ting så gir du henne 1 eller 3 roser. 1 om du liker henne og 3 om du liker henne veldig godt og virkelig håper på at det blir noe.

 

Noe jeg elsker deg må du aldri komme med. Det ville vært og lyve til degselv (etter det jeg har forstått)

Lenke til kommentar
En langstilket (tornefri) rose er nok tingen :) Man pleier da ikke dra på med uhorvelige mengder roser når man ikke har den helt lange tiden bak seg... :) Rose + dikt, kanskje? :)

1rose.. type lang.. type ute torner er perfekt.. ;) Go Haltan..

Og et kort.. men de kortene jeg skriver blir litt dumme ,men jeg har fortsatt ikke hørt om de har falt i smak ,men håper da det.

 

En syngende rose! Jeg prøvde og skaffe det til jul for og gi det til en helt spessiell person :love: ,men uansett hvor mye jeg letet og slike ting så fant jeg det ikke.. og du kan ikke pakke ned blomster. Ikke i mer enn 1dag.. Så det var kjipe saker ass..

Lenke til kommentar
Er det ikke på tide å stenge denne posten ikveld?

tror du er galen? hvorfor er det på tide? :scared:

 

 

i går skulle jeg liksom kjøre daniel (typen) til Grimstad med pcen hans. Ute var det snø og is. Jeg gikk ned til bilen, som stod parkert foran garasjen, for å kjøre den opp bakken til huset slik at vi kunne lempe pc og skjerm inni der. Men tror dere det funka? omfg. latterlige drittbil! gode dekk du liksom!! gode dekk meg i rompa sier jeg! :thumbdown: kom nesten halvveis opp, før den nekta å gjøre annet enn å spinne og skli. prøvde å rygge opp og. det nytta heller ikke, for bakruta var dugget igjen som en beduggen liten tøs. uansett hvor mye varmetråder jeg hadde på. typisk!

 

skal prøve igjen i dag. se om jeg får bilen opp bakken, siden det har regna og vært varmegrader i hele dag. sjangsen for å komme opp bakken til huset eller opp bakken som fører mot hovedveien er vel ca litt mindre nå omtrent. siden jeg prolly nå må kjøre i 20cm med slaps. på hjemmepigga piggfrie dekk.. :roll:

greit med fedre som er flinke til å mekke bil.. men.. hm.. vet ikke helt hva jeg synes om denne saaben alså. som noen sikkert vet har den problemer med starteren og.. og klutchen.. og pedalene.. og håndbrekket.. og servoen.. og.. hm..sikkert no mer og kan jeg tenke meg. gobilen.. :realmad:

 

kjekt å tilbringe helga i grimstad uten pc.. hmf! tror kanskje det blir litt kino i stedet.. The last samurai eller no!

 

en annen ting er at jeg fikk årets første lønning i dag.. og av en eller annen grunn har skattekontoret beregnet mindre skatt for meg i år, enn i fjor.. og jeg som kommer til å tjene en god del mer i år da. jaja. kjekt! vi får se åssen det går. jeg sku liksom skatte 700,- mindre. og det er vel egentlig ganske mye? derfor fikk jeg økonomidama her til å trekke 500,- ekstra i månden. håper det holder. at jeg ikke må betale noe på skatten neste gang.

 

når er det man får igjen penger på skatten? til sommeren? såå lenge til?

 

kjeder meg litt.. men så har jeg hatt det litt festlig her i dag og da. vi var på elkjøp i stad.. kjøpte headset.. 21 stykker. =D stas" tok alle de hadde av en sort! hihi! svær eske og greier.. og litt spesialpris da. offcourse;)

 

nok whine and grine fra meg! :devil:

Lenke til kommentar

Vell.. nå tror jeg at jeg har fixet en Apple Studio Triniton skjerm her.. 21" eller 19.8" synlig.. Den koster penger den =) *spørre om og få =P*

 

Men Apple skjermer er kjipe og åpne. Jeg og morten knotet med den i minst 30min for og åpne en skjerm. Det ville ha kostet mange hundre kroner egentlig.. Og bare åpne den.. huff..

 

 

Randi.. det er ikke bra og være sur vetu... Jeg klarer ikke være sint så lenge jeg. Og når jeg er sint så er jeg ofte ekstra følsom for ting jeg opplever.

 

Igår var jeg steikt forbanna på en maskin.. den ville ikke virke pga 2.4V på rammen.. Så skrudde jeg på TV og når jeg så på Alle elsker raymond igår så begynte jeg og få tårer i øynene.

 

Dette har skjedd før også.. Tror det er grunnen til at jeg ikke er sint i mer enn 5min somregel.

Lenke til kommentar

Jeg fikk btw et DUAL Slot1 kort idag. Kunne også skaffe et socket7 kort ,men vet ikke helt om jeg skal ta det. Så nå går vi på jakt etter 2stk P2\P3 CPUèr. Det hadde også scsi kontroller så det frister litt.. Et et likt kort jeg sitter på nå. Har en 16gig SCSI U160 disk nå.

Lenke til kommentar
Vell.. nå tror jeg at jeg har fixet en Apple Studio Triniton skjerm her.. 21" eller 19.8" synlig.. Den koster penger den =) *spørre om og få =P*

 

Men Apple skjermer er kjipe og åpne. Jeg og morten knotet med den i minst 30min for og åpne en skjerm. Det ville ha kostet mange hundre kroner egentlig.. Og bare åpne den.. huff..

 

 

Randi.. det er ikke bra og være sur vetu... Jeg klarer ikke være sint så lenge jeg. Og når jeg er sint så er jeg ofte ekstra følsom for ting jeg opplever.

 

Igår var jeg steikt forbanna på en maskin.. den ville ikke virke pga 2.4V på rammen.. Så skrudde jeg på TV og når jeg så på Alle elsker raymond igår så begynte jeg og få tårer i øynene.

 

Dette har skjedd før også.. Tror det er grunnen til at jeg ikke er sint i mer enn 5min somregel.

øy! jeg jobber og med en som heter morten. festlig=P

 

men jeg må jo være litt sur da. i alle fall på bilen! som er så teit. ev. på pappa som påstår bilen er i toppform.. :roll:

Lenke til kommentar
Igår var jeg steikt forbanna på en maskin.. den ville ikke virke pga 2.4V på rammen.. Så skrudde jeg på TV og når jeg så på Alle elsker raymond igår så begynte jeg og få tårer i øynene.

 

Dette har skjedd før også.. Tror det er grunnen til at jeg ikke er sint i mer enn 5min somregel.

hmm.. grunnen til dette er vell kanskje at sinne lettere skal komme til overflaten og adrenalinet punpe. For også slå noen eller noe slikt..

 

Så et godt råd: ikke gjør meg skikkelig sint på TG.. =) Enten så blir jeg en sutrende drittunge eller en voldelig drittunge.. velg selv :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...