Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

:laugh:

Ja, men til litt ukjente og sånnt blir ikke så intenst da som visst man skulle ha ringt dem... :blush:

 

Edit: Stefaren min flydde på meg i går, og jeg bare dyttet han hardt inn i veggen,tror han begynte og blø litt ved munnen jeg, var fett :w00t:

Han var ikke så sterk likvell :ermm::p

Endret av Nikkor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ganske sikker på at internett er roten til alt vondt :p skulle til sverige med noen venner i går og når de kommer å henter meg sier en kamerat.. du blir ikke sur om jeg slår opp med dama? nei sier jeg og ler.. hu er litt.. hmm rar, men uansett.. så viser det seg da, at hu har sitti hjemme hos han, mens han har vært på trening etc og flørta med en haug med gutter på nett.. bah, stakkars gutt.. dumme dame.. jaja..

 

Sitter nå her på jobb og drikker cola, morro med sånne smilyes igjen :D

Lenke til kommentar

Mange 404 error's her på forumet nå...

Var sammen med en for ikke så lenge siden, eller det var egentlig ikke noe fordi jeg hadde bare møt henne på msn...

Ho er bestevinnenden til Lene...

Så vi var sånn Nettkjærester da...

Så fikk jeg vite at ho klinte med omtrent 3 forksjellige duder i uken... :wow:

Jaja :p

Nå skal jeg se litt på Mess-tv og drikke Cola:P

Orker ikke skole idag ass... :no:

Lenke til kommentar
Mange 404 error's her på forumet nå...

Var sammen med en for ikke så lenge siden, eller det var egentlig ikke noe fordi jeg hadde bare møt henne på msn...

Ho er bestevinnenden til Lene...

Så vi var sånn Nettkjærester da...

Så fikk jeg vite at ho klinte med omtrent 3 forksjellige duder i uken... :wow:

Jaja :p

Nå skal jeg se litt på Mess-tv og drikke Cola:P

Orker ikke skole idag ass... :no:

joda, men disse her bodde da sammen, eller la meg se, han betalte for huset..maten..internett.. osv hu bare var der. men nå er det over.. og vi takker gud for det.

Lenke til kommentar
så viser det seg da, at hu har sitti hjemme hos han, mens han har vært på trening etc og flørta med en haug med gutter på nett..

Så han har altså flørtet med gutter på nett mens han var på trening (fancy treningsstudio, må jeg si), og hun har vært hjemme hos ham? Det er jo han som er svinet av de to.. være sammen med en dame, mens han lever ut det homofile livet sitt bak hennes rygg.

Lenke til kommentar

bah, er hu som har flørta med masse gutter på han sin data..

 

snør her også.. i ski.

Husker jeg slang pappa i veggen en gang.. han var såå sur fordi jeg hadde kommet hjem litt sent til middag, noe jeg altid gjorde da, var 11-12 og på flørtern.. men han bare lo av meg :p

Endret av Dr3as
Lenke til kommentar

*knegg* psilocybe, thy great protector of irony. :yes:

 

Hmms, jeg var på skolen til nå omtrent, orka ikke mer, er bare så SINNsykt sliten i dag. Har hodepine og hele kroppen føles som en betongblokk å bære på, lurer på om jeg begyner å bli syk :shrug: er støl i nakken også, har vel en sammenheng med hodepinen. Anyways, nå har jeg laga meg mat:

 

2 stykk pidebrød med tomater, olivenolje, balsamicoeddik, pepper, salt og fersk basilikum.

 

1 liten porsjon semi-eggerøre (halvveis kutta, halvveis fast), laget av noe eggehvite jeg fant i kjøleskapet + et ekstra egg (måtte jo ha litt plomme også...). Det hele kombinert med stekte tomater (yaaamms!), paprika og enda mer basilikum + timian :yes:

 

Das schmeckt lekker!

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...