Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Okey, da er det bare en ting å gjøre da! *installere*

Kult mål du har da, håper du klarer det! Spiller du på nettet?

Hehe.. Spiller mest Warcraft for øyeblikket da ,men det blir jo litt diablo2 når jeg kjeder meg ekstremt. Spiller ikke på nett pga at jeg ikke har riktig key. Men spiller det over lan med noen kamerater også ,men de er ikke så hypp på det lenger.

Og ja: spilte det når jeg var fjortiss jeg også. Eller jeg var vell mer 15-16. Spilte det feks en hel sommer (3uker) nesten sammenhengende når jeg var i nittedal og var sammen med Ørjan ( fjaler på forumet ).. *tenke tibake*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hm, har ikke så mye erfaring med spilling på nett, men kan man ikke bruke spilleren man spiller med i singleplayer på nettet?

Riktig.. De blir lagret på blizzard sin server.

Eller

Man kan spille med sine egne ,men da er det mange persone som er hacket. Folk kommer med et sverd med 1000-100000 i dmg feks. Så vanlig er det beste ja

Lenke til kommentar
For og si det slik: Nå skal du bare tie stille her altså.. Tror nok du har en masse og lære her.. Sex med en gang er bare noe som rett og slett er drit. Man skal jo liksom kjenne og stole 100% på personen før man gjøre noe slikt.

Så ti stille.. :)

Jeg må si at de gangene jeg har hatt best sex var på impuls og etter en fuktig kveld på byen. Ting blir bare villt.

Men forstår deg da... men etterhvert kan man jo skeie litt ut ;)

Lenke til kommentar

Jo jo personer er jo helt forskjellig. Men så er jo deltidsalkis også da. Har ingen problemer med å innrømme det. Men igjen...man forandrer seg med tiden...og jeg er jo litt eldre enn dere. Har vel blitt en god del mer kynisk siden jeg var 18.

Jeg gir sinnsykt mye fan i folk generelt, men er allikavel alt for snill.

Lenke til kommentar

Ok folks! Ny avatar på trappene her! :woot:

Det er et selvportrett for de som lurte... større versjon er/blir å finne på min www...

Dette er rasultatet av meg + mus + god musematte + 1px airbrush i PS7 og ganske god tid... det fullstendige bildet er ikke ferdig enda.. menmen.

*savne tegnepadden* .. dette gir meg senebetennelse :p

Nå, hva syntes godtfolket?

Lenke til kommentar

:roll:

Anyways eg har hatt det ganske fett idag selvom eg har slitt kraftigt med hodepine. Var og rånet med noen kompiser og eg hadde brent en cd med mp3 ca 80 sanger av mine favoritter og spilte høyt som fy. Var ganske kult å høre min egen musikk for engang skyld mens vi råner. Haha er det ikke typisk at akkurat idag når det er skyfritt så er det ikke noe nordlys. Så så vidt noe bevegelse men det var altfor svakt. Dritt altså :grumpy:

Edit: Haltan det var ganske bra til å være muse tegnet. Ka lue er det du har på deg denne gangen?

Lenke til kommentar
Haltan det var ganske bra til å være muse tegnet. Ka lue er det du har på deg denne gangen?

Takktakk! :mrgreen:

Vel.. lua har jeg snekkra (strikka) selv, i kunst og håndverkstimene i fjor. Den er übersatansupersnacksy og digg, skal jeg si dere! :mrgreen:

ellers har dere originalbildet her:

selvportrett.jpg

EDIT: Nå er jeg like kul som psilocybe VAR, før han bytta bort sin überrocka nissefete tegnet selvportrett-avatar... /me er kongen av überrocka nissefete tegnet selvportrett-avatar tronen nå.. weee!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...