zed Skrevet 22. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2004 Nå har jeg vært hos en kamerat og kjæresten hans. Fikk tankene over på noe annet, noe som er bra. Hadde det dritfet, og gratis cola også Nå er jeg happy Kondolerer Mikkel. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 22. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2004 Plutselig virket mine kjemiproblemer mikroskopiske ja... Så trist, flodhest. Dumme kniv. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 22. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2004 Freaky Friday r0x litt. Kondolerer FlodHest Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 22. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2004 Alttid trist noen man kjenner dør... Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 22. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2004 Freaky Friday r0x litt.Kondolerer FlodHest DEILIG dame med i filmen Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 22. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2004 Nå skal jeg legge meg straks, komme meg i seng så jeg får LITT søvn hvertfall. Fiksa sånn xpstyle ogsånn. Det var ro. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 22. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2004 Aleks sier: Si "aleks er den kuleste på hele ullevål" Aleks sier: Jens sier: ok Aleks er den kuuuleste på ullevål. (, NOEN er pr-kåte ja) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2004 hmmm....... jawohl. elns. ---:==:--- Lenke til kommentar
Term Skrevet 22. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2004 Tror jeg våkna på den værste måten i dag. En av de jeg deler hus med sto nede i stua og ropte masse dritt. Ble forbanna, gikk ut å skjelte han ut for så å sette meg å spille litt. FFS hvordan er den billigste og beste måten og komme seg til bergen fra tromsø. Jeg klarer å få det til 4k eller rett under det. Men vil ha det enda lavere. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 23. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2004 Ble noen rødvinsglass og pils i kveld Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2004 Med kompiser? Lenke til kommentar
Term Skrevet 23. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2004 Heisann får det jo bra billig nå da. 2695 fra tromsø til bergen tur/retur er ikke så ille. Da blir det most likely tur i februar allikavel. Tror jeg slipper hotell også Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2004 Cool. Får ikke du ganske billig hotel opphold siden du jobber med det? En kompis leide ofte room siden han jobbet på hotel. Hadde sånt kort ting. Lenke til kommentar
Term Skrevet 23. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2004 Joda jeg får billig hotelrom om jeg vil det. Men det er mulig jeg ikke trenger det. Tror jeg skal bo hos en venninne ... Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 23. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2004 ... Og da stakk jeg på jobb. snakkes folkens... Ut å skrape bil Lenke til kommentar
zed Skrevet 23. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2004 og jeg stakk på skolen, ja jeg har sovet litt lenge idag Thea Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 23. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2004 (endret) .......me 2, eller må bare våkne først ............ Endret 23. januar 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
CFD Skrevet 23. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2004 Vell.. Nå er jeg endelig på jobb igjen.. Og nå er det deilig og få kunne slappe av litt.. Har aldri hatt så mye stress hjemme som nå omtrent.. jeg logget meg ikke engang på nettet igår.. Da er det ille altså. Og jeg har vært uten strøm på mobilen også så nå tikker meldingene inn og det er flere personer som er sure på meg fordi de ikke har fått kontakt med meg.. Vell.. Er ikke lurt og la mobilen være av.. Meldinger har jeg dog ikke fått så mange av ,men det er pga at jeg og de jeg kjenner heller liker og ringe istedet for og sende sms. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 23. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2004 Har dere hatt sånn møte i Bergen nå enda eller? Er digg at du får meldinger osv når den har vært skrudd av, det visser at noen bryr seg Eller ikke...Men men... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 23. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2004 Meldinger er kjedelig. Man får ikke svart like kjappt osv.. Jeg liker mye bedre og snakke i telefonen. Men det er egentlig ganske rart siden det tar lenger tid og si hva jeg skulle sagt i telefonen enn ved og sende sms Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg