Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Farmor hadde en gammel Miele... vi måtte plukke den fra hverandre for å få den bort... og gjett hva som lå i bunnen? To store blokker av betong som dekte hele maskinen :(

 

Og etterpå var det inn med en ny Miele... (blodslit)

Det er halve poenget med Miele tydeligvis - å være tyngst mulig.

Takke seg til å ikke kunne bare skru maskinen fast i gulvet eller.no :p

Lenke til kommentar

Ok. Men pris i forhold til kvalitet - er det likevekt?

Om man er opptatt av kvalitet og er villig til å betale prisen, JA! Jeg er meget opptatt av kvalitet på de tingene jeg kjøper. En miele maskin er bygd for å vare i 20 år, samme hva det måtte koste. Et annet merke skal bygge en maskin fordi den skal koste typisk 5995,-. Ser du forskjellen?

 

Jeg kjøper heller en dyrere vaskemaskin som jeg er sikker på at jeg har minst mulig trøbbel med, enn å kjøpe en maskin til 3995, og så må den kanskje på service etter 3-4 år.

 

Jeg kjøper heller en bukse til 800-1200kr, enn 5 bukser på dressmann.

Lenke til kommentar

Det er halve poenget med Miele tydeligvis - å være tyngst mulig.

Takke seg til å ikke kunne bare skru maskinen fast i gulvet eller.no :p

De beste komponentene er som regel tyngst, det kan man se igjen i flere ting. Ta f.eks mikroen jeg har, den veien 31kg, eller skjermen jeg har som veiern 26kg! Eller tven som veier ørten kilo. Kvalitet veier!!! :thumbs:

Lenke til kommentar

Det er halve poenget med Miele tydeligvis - å være tyngst mulig.

Takke seg til å ikke kunne bare skru maskinen fast i gulvet eller.no :p

De beste komponentene er som regel tyngst, det kan man se igjen i flere ting. Ta f.eks mikroen jeg har, den veien 31kg, eller skjermen jeg har som veiern 26kg! Eller tven som veier ørten kilo. Kvalitet veier!!! :thumbs:

Min 21" eizo eier da din skjerm i kvalitet ;) Den ligger på 29kg ;)

Lenke til kommentar
Kvalitet veier!!!  :thumbs:

Ikke riktig alt. Driver ikke noen TV-produsenter å legger på ekstra glass på konvekse billedrør slik at de skal bli flate utvendig? Dette fører vel til høyere vekt.. ;)

B&O gjorde det før. Har det på Tv'en jeg har hjemme.

Dynaflat er begrepet som blir brukt når det gjelder pc skjermer, så det er ikke slutt på det enda.

Lenke til kommentar
Noen som vil printe ut denne linken:

 

Her

hm.. la meg tenke.. nei?

 

hm. jeg har sittet å sløva på jobb litt i dag.. ikke bra.

 

jeg tror jeg må ned på tv-sjappa på hjørnet å handle noen spennende kabler.

må vissta ha en scart-scart, en mini-jack - rød/sort, en s-video og en mini-jack forlenger eller no. billig! :roll:

 

men hva gjør man ikke for å kunne se divx på 32" 16:9;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...