Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men det var mye penger uansett da.

 

Jeg gruer meg til å måtte kjøpe vaskemaskin å sånt stæsj. Men kjøkkenutstyr har jeg klart for meg hvordan det skal være. Alt i børstet stål, jeg bare digger det. Selv om det kommer til å koste ... nok.

:p Det var ikke det jeg betalte da. Får personalpris jeg vettu.

 

Kjøkkenet mitt kommer til å bli dyrt. Regner med en minst 100k i hvitevarer når jeg skal ha meg kjøkken en gang. når man jobber med sånt, så vet man at det er verdt å legge pengene i det.

Lenke til kommentar

Å såpass. Hvor du jobber da? Er det elkjøp eller noe sånt da?

 

Jo etter jeg har klart å kjøpt meg leilighet og skal inrede regner jeg med at jeg kommer til å bruke 100-150k på kjøkkenet. Det er tross alt noe av det viktigste i huset. Å kan love deg at det skal bli fancy. Det skal skinne kvalitet hva hver eneste del.

Lenke til kommentar

Ahhh. Tror faktisk elkjøp er en slik plass jeg kunne bli satt inn i enhver avdelig uten å ha noe problem med å få solgt noe. Jeg kan en hel del om tv'er, hvitevarer, pc'er, mobiler of filmer og annet små stæsj...pluss at jeg til og med kunne jobbet på økonomikontoret.

 

Jeg har en bi-jobb som økonomi medarbeider i et installatørfirma

Lenke til kommentar

Jeg har ikke irc installert på jobben. Sitter på jobb nåh. Tror det blit litt drøyt å installere det...eller kanskje jeg gjør det...hmmmm. Ingen finner det ut uansett.

 

Tror jeg ikke skal ha noe problem med å selge egentlig. Jeg er ikke en person som står å ramser opp. Jeg finner heller ut hvilken type person det er å prøve å selge det mest hensiktsmessige til kjøperen. Men jeg kommer til å slite med å selge noe kjøperen ikke vil ha. Det ville en god selger ikke ha problemer med

Lenke til kommentar
Men det var mye penger uansett da.

 

Jeg gruer meg til å måtte kjøpe vaskemaskin å sånt stæsj. Men kjøkkenutstyr har jeg klart for meg hvordan det skal være. Alt i børstet stål, jeg bare digger det. Selv om det kommer til å koste ... nok.

:p Det var ikke det jeg betalte da. Får personalpris jeg vettu.

 

Kjøkkenet mitt kommer til å bli dyrt. Regner med en minst 100k i hvitevarer når jeg skal ha meg kjøkken en gang. når man jobber med sånt, så vet man at det er verdt å legge pengene i det.

Hvilken avd jobber du i? Mulig vi har festet i lag på noen av de academy kursene :cool:

Lenke til kommentar
Dokkor kjeder meg. Ingenting kult har skjedd her idag ser eg.

 

Fyfan LOTR ROTK var bra!!! Begynte nesten å grine i slutten av filmen.

Jepp. Jeg har sett den 3 ganger på kino so far. Å den blir bare bedre og bedre for hver gang jeg ser den.

 

Kongefilm til de grader. Ble ikke så emosjonel på slutten da, men jeg kanskje litt mer kynisk

 

Hvilken avd jobber du i? Mulig vi har festet i lag på noen av de academy kursene 

Det er jo bare å se på forumgalleriet, kanskje du kjenner han igjen...

Endret av Term
Lenke til kommentar
Jeg skjønte ikke helt tankegangen din men men.

 

Jeg kjøper miele fordi det er kvalitet, maskinene er ment på å vare i 20 år. Jeg kan ramse opp mange fordeler med å kjøpe miele forann andre vaskemaskiner, men det blir nok litt for tørt :p

Kjøpte ikke du en Miele for 2 år siden? Når jeg tenker meg om så snakket du noe om flytting et eller annet her om dagen? :shrug:

Menmen, det er fint du satser på kvalitet. Det er bra for miljøet, og pengeboken :yes:

Lenke til kommentar
Miele bare veier et tonn og tømmer lommeboken :p

Kvalitet - sikkert - men du finner andre merker som holder like lenge

Nop. Det er ikke rett. Det er ingen andre merker som har samme kvalitet. Miele er noe spesielt. Jeg kan gjerne komme med alle argumente for å velge en Miele maskin forann en annet merke, men det kommer til å kjede deg :p

 

 

Jeg jobber på hvitevarer Elkjøp Moa Ålesund, har også ansvaret for småvare avdelingen.

Lenke til kommentar
Miele bare veier et tonn og tømmer lommeboken :p

Kvalitet - sikkert - men du finner andre merker som holder like lenge

Nop. Det er ikke rett. Det er ingen andre merker som har samme kvalitet. Miele er noe spesielt. Jeg kan gjerne komme med alle argumente for å velge en Miele maskin forann en annet merke, men det kommer til å kjede deg :p

 

 

Jeg jobber på hvitevarer Elkjøp Moa Ålesund, har også ansvaret for småvare avdelingen.

Ok. Men pris i forhold til kvalitet - er det likevekt?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...