Term Skrevet 22. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2004 Men det var mye penger uansett da. Jeg gruer meg til å måtte kjøpe vaskemaskin å sånt stæsj. Men kjøkkenutstyr har jeg klart for meg hvordan det skal være. Alt i børstet stål, jeg bare digger det. Selv om det kommer til å koste ... nok. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 22. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2004 Men det var mye penger uansett da. Jeg gruer meg til å måtte kjøpe vaskemaskin å sånt stæsj. Men kjøkkenutstyr har jeg klart for meg hvordan det skal være. Alt i børstet stål, jeg bare digger det. Selv om det kommer til å koste ... nok. Det var ikke det jeg betalte da. Får personalpris jeg vettu. Kjøkkenet mitt kommer til å bli dyrt. Regner med en minst 100k i hvitevarer når jeg skal ha meg kjøkken en gang. når man jobber med sånt, så vet man at det er verdt å legge pengene i det. Lenke til kommentar
Term Skrevet 22. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2004 Å såpass. Hvor du jobber da? Er det elkjøp eller noe sånt da? Jo etter jeg har klart å kjøpt meg leilighet og skal inrede regner jeg med at jeg kommer til å bruke 100-150k på kjøkkenet. Det er tross alt noe av det viktigste i huset. Å kan love deg at det skal bli fancy. Det skal skinne kvalitet hva hver eneste del. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 22. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2004 Å såpass. Hvor du jobber da? Er det elkjøp eller noe sånt da? Jepp. Lenke til kommentar
Term Skrevet 22. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2004 Ahhh. Tror faktisk elkjøp er en slik plass jeg kunne bli satt inn i enhver avdelig uten å ha noe problem med å få solgt noe. Jeg kan en hel del om tv'er, hvitevarer, pc'er, mobiler of filmer og annet små stæsj...pluss at jeg til og med kunne jobbet på økonomikontoret. Jeg har en bi-jobb som økonomi medarbeider i et installatørfirma Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 22. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2004 (endret) Det er ikke nok å kunne om produktene, du må kunne selge dem også. Det er lett å bli for "overlegen" i praten når man kan alt om produktene. Jeg hadde den tendensen når jeg jobba på data avdelinga. btw: hvorfor er ikke du på IRC? Her er forresten link til vaskemaskinen og tørketrommelen min Endret 22. januar 2004 av SirHartge Lenke til kommentar
Term Skrevet 22. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2004 Jeg har ikke irc installert på jobben. Sitter på jobb nåh. Tror det blit litt drøyt å installere det...eller kanskje jeg gjør det...hmmmm. Ingen finner det ut uansett. Tror jeg ikke skal ha noe problem med å selge egentlig. Jeg er ikke en person som står å ramser opp. Jeg finner heller ut hvilken type person det er å prøve å selge det mest hensiktsmessige til kjøperen. Men jeg kommer til å slite med å selge noe kjøperen ikke vil ha. Det ville en god selger ikke ha problemer med Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2004 Dokkor kjeder meg. Ingenting kult har skjedd her idag ser eg. Fyfan LOTR ROTK var bra!!! Begynte nesten å grine i slutten av filmen. Lenke til kommentar
zaico Skrevet 22. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2004 Men det var mye penger uansett da. Jeg gruer meg til å måtte kjøpe vaskemaskin å sånt stæsj. Men kjøkkenutstyr har jeg klart for meg hvordan det skal være. Alt i børstet stål, jeg bare digger det. Selv om det kommer til å koste ... nok. Det var ikke det jeg betalte da. Får personalpris jeg vettu. Kjøkkenet mitt kommer til å bli dyrt. Regner med en minst 100k i hvitevarer når jeg skal ha meg kjøkken en gang. når man jobber med sånt, så vet man at det er verdt å legge pengene i det. Hvilken avd jobber du i? Mulig vi har festet i lag på noen av de academy kursene Lenke til kommentar
Term Skrevet 22. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2004 (endret) Dokkor kjeder meg. Ingenting kult har skjedd her idag ser eg. Fyfan LOTR ROTK var bra!!! Begynte nesten å grine i slutten av filmen. Jepp. Jeg har sett den 3 ganger på kino so far. Å den blir bare bedre og bedre for hver gang jeg ser den. Kongefilm til de grader. Ble ikke så emosjonel på slutten da, men jeg kanskje litt mer kynisk Hvilken avd jobber du i? Mulig vi har festet i lag på noen av de academy kursene Det er jo bare å se på forumgalleriet, kanskje du kjenner han igjen... Endret 22. januar 2004 av Term Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2004 Omg Har snart tatt igjen B|Real på poster i so3 :! DU ER GUD§!!!"% Snart jobb. må begynne å gjøre meg klar, men jeg sitter forsatt her... Har ikke sittet på hw på evigheter føles det ut som.. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 22. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2004 (endret) Har nettopp kommet hjem fra skolen, med et brev hvor det står at lærerne streiker idag og i morgen. Det er herlig! Nå skal jeg til tannlegen. Endret 22. januar 2004 av -razh0r- Lenke til kommentar
fAight Skrevet 22. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2004 hørte noe om det på radioen i dag morges... Nå er det lenge sida jeg har vært på SO3. Så nå har jeg en stor jobb.... Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 22. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2004 Jeg skjønte ikke helt tankegangen din men men. Jeg kjøper miele fordi det er kvalitet, maskinene er ment på å vare i 20 år. Jeg kan ramse opp mange fordeler med å kjøpe miele forann andre vaskemaskiner, men det blir nok litt for tørt Kjøpte ikke du en Miele for 2 år siden? Når jeg tenker meg om så snakket du noe om flytting et eller annet her om dagen? Menmen, det er fint du satser på kvalitet. Det er bra for miljøet, og pengeboken Lenke til kommentar
Term Skrevet 22. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2004 Jeg tør ikke tenke på hva de varene hans koster på normalpris :s Hehe men nå skal jeg se reprisen på kampen. har allerede fått med meg 3-0 seieren på nettavisen . satt å refreshet hvert minutt i nesten 2 timer nå Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 22. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2004 Blæææ nå sitter jeg på skolen, me har prosjekct om jerusalem.... Har ikke peil på hva jeg skal skrive om men... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 22. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2004 Jeg kjøper miele fordi det er kvalitet, maskinene er ment på å vare i 20 år. Joa. Gratl'a med nytt vaskestæsj, forresten. Miele bare veier et tonn og tømmer lommeboken Kvalitet - sikkert - men du finner andre merker som holder like lenge Lenke til kommentar
fAight Skrevet 22. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2004 Miele er vaskemaskinenens Mercedes Foreldrene mine kjøpte for ca 1 år siden, og fadern var helt oppi skyene....selv vasker jeg for hånd...neida har en halvautomat stående i leiligheten.. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 22. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2004 Miele bare veier et tonn og tømmer lommeboken Kvalitet - sikkert - men du finner andre merker som holder like lenge Nop. Det er ikke rett. Det er ingen andre merker som har samme kvalitet. Miele er noe spesielt. Jeg kan gjerne komme med alle argumente for å velge en Miele maskin forann en annet merke, men det kommer til å kjede deg Jeg jobber på hvitevarer Elkjøp Moa Ålesund, har også ansvaret for småvare avdelingen. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 22. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2004 Miele bare veier et tonn og tømmer lommeboken Kvalitet - sikkert - men du finner andre merker som holder like lenge Nop. Det er ikke rett. Det er ingen andre merker som har samme kvalitet. Miele er noe spesielt. Jeg kan gjerne komme med alle argumente for å velge en Miele maskin forann en annet merke, men det kommer til å kjede deg Jeg jobber på hvitevarer Elkjøp Moa Ålesund, har også ansvaret for småvare avdelingen. Ok. Men pris i forhold til kvalitet - er det likevekt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg