Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

LAEL? du går i 10ende og får ikke lov å gå på rema i spisefri? eller midt i timen? :p

Konklusjonen er: Jeg går på en dritt ungdoms skole!

 

Det er et parr skikklig gode lærere der, da tenker jeg på rettferdige, flinke all righte lærere. Det er så mange håpløse idioter der, som kun er ute etter å ta oss elever for et eller annet... Vell, jeg har blitt andmeldt av skolen 2 ganger i løpet av disse snart 3 årene.. En gang for hærverk på toalettet og en annen gang for falsk brannalarm. Kom de noe lengre i sakene? NEI! Fant de ut hvem som egentlig gjorde det? NEI! Men jeg ble åpenlyst driti ut for alle elevene på skolen som "fyren som ødla for fine klasseturer" og som "brannknekkeren". Og det uten bevis, de tok meg aldri, de andmeldte meg, uskyldige "lille" meg... Har ikkea akkuratt mye overs for den skolen nei...

 

Teite regler .. vi får ikke lov til å gå på utsida skolens området i fri minuttene, ikke lov til å bruke mobil telefonene i friminuttene....Gleder meg itl å komme vekk fra dette hullet av en skole.

Then.. The question is...

 

 

 

 

 

 

 

 

DID YOU DO IT?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
aahahhhhhhh...døgnet har for få timer. *sutre og klage*

Sant nok :yes: Hadde det ikke vært genialt om mennesker ikke trengte å sove? Så hadde:

 

a) skoledagen vært kortere i forhold til all fritiden.

 

b) Skoledagen inneholdt flere timer per dag og man er ferdig på skolen når man er 12-13 år :yes: (ja, jeg er klar over at årene blir lengre også... :roll: )

 

HalTan, doctor philos i filosofi

 

EDIT: Kan dere fatte at staten faktisk BETALER mennesker for å sitte å ressonere seg fram til så teite ting som dette? :ermm:

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
Jeeez, hadde du bodd i USA kunne du saksøkt og blitt søkkrik, men, det gjør du ikke... :(

 

 

 

(eller, å ikke bo i USA er tross alt :) da)

Hadde hvert noe det ;)

 

Ærekrenkelse osv...

 

Lurer på om jeg skal flytte til USA en liten stund, for å så tjene meg rik på uforsvarlig varm kaffe ellerno :devil:

 

 

Only in the USA :thumbs:

Lenke til kommentar

Enig, kommer hjem fra skolen kl 3, svarer litt på spm på hw,spiller,msn og hører på musikk så er klokken 6 allerede :roll:

Så er det trening,Hotel C ,venner osv...

Så er dagen over :roll:

Edit: ScarMovie 3 har noen bra scener men elrs så suger den...

*Dj spinn that shit :p *

Endret av Nikkor
Lenke til kommentar
Har søren meg fulgt med på hotel c siden starten.. Nå har jeg ikke sett en episode siden høst!

 

JEG ER KURERT! *like caps*

Hehe

 

Jeg har sett en god del på Cæsar jeg også :roll:

Det er overhodet IKKE bra, men det er fengende forde...Latterlig selv om det ikke er meninga det skal være det....

Er bare så tragisk at det er morsomt når noen små propan flasker sprenger hele Colosseum og hun Victoria bærta ikke innser at SvenskeFaen er dau :p

Lenke til kommentar

Sparks du har ikke godt glipp av så mye ;)

Hotel Cæsar telling:

Victoria tror Thomas er død...

De har kommet en ny familie...

Borris sprang båten til Thomas og Chilla noe som Victoria ikke vett siden Chilla dyttet henne over litt før den sprengte...

Bryllupet mellom Charlotte og han andre duden er avlyst...

Sånn da var det visst ikke noe mere i farten jeg kommer på :p

Naattaa alle sammen :)

Edit: ÆæÆ alle rekker og svare før meg :roll:

*stoppe og laste ned så mye på en gang...*

Endret av Nikkor
Lenke til kommentar
Gjest mafister
Edit: ScarMovie 3 har noen bra scener men elrs så suger den...

*Dj spinn that shit :p *

jepp, en del morsomme scener men ingen storfilm.

 

Til første person inn døra:

"You are gonna get lucky tonight"

 

neste person:

"he dont know youre a man"

 

:laugh:

IKKE FORTELL DA DIN SATANS UUUNGEEE!!!!!!

 

 

skal se den på fredag :blush:

 

Natta Haltan...Gleder meg til å se deg gå over dørstokken og fryse.. Ja, DER! :green:

Endret av Candyfloss
Lenke til kommentar
Hvordan er Scary Movie 3 da? Så de andre og synes de var minimalt morsome, pointless humor, ble faktisk mer underholdt av bussturen hjem. Vil se Scary Movie 3 bare fordi Michael Jackson er stygg, verdt det ? :p

Nja, da burde du kanskje vente til den kommer på utleie.

Endret av lperik
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...